ایده خلاقانه رونیکس علیه رقبا

 این برند با داشتن نمایندگی‌ در  سراسر جهان اقدام به تولید ابزارآلات برقی، برشی، جوشکاری، بادی و دستی کرده است؛ به عبارتی دیگر محصولات رونیکس در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

این تقسیم کار و وظایف به این معنا نیست که محصولی که در چین تولید می‌شود کیفیتی پایین‌تر از محصول اروپایی دارد بلکه تنها برای تخصصی عمل کردن کارخانه‌ها و نظارت بیشتر روی کیفیت محصولات است تا محصولات تولیدی از بالاترین درجه کیفی برخوردار باشند.

تلاش رونیکس همواره بر آن بوده تا با مطالعه دقیق ابزارآلات و نیاز سنجی بازار، محصولی با کیفیت و ارگونومیک را ارائه کند و این معیار‌ها را در تولید تمام ابزارآلات رعایت کند. رونیکس با در نظر گرفتن نیازهای روز بازار و صنعتگران ایرانی اقدام به تولید ابزارآلاتی با کیفیت و مقرون به صرفه کرده و توانسته در این زمینه موفق باشد.

هم چنین این برند برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مشتری مداری تمام محصولات خود را با گارانتی ارائه می‌دهد. محصولات رونیکس مراحل کیفی متعددی را در تولید پشت سر می‌گذارند و توسط آزمایش‌های مختلفی چک می‌شوند.

محصولات با استفاده از آخرین سیستم‌های مدیریت و با به کارگیری تجهیزات پیشرفته اتوماتیک تولید می‌شوند و کار بازرسی آنها با دقت انجام می‌گیرد. رونیکس سعی کرده محصولات خود را طبق نیازهای بازار تولید کند تا جوابگوی کاربردهای مختلف مورد نیاز مشتریانش باشد. ابزار رونیکس سازوکار به گونه‌ای تولید شده‌اند تا در تحقق شعار این شرکت با عنوان «رونیکس تداوم دارد» خللی به وجود نیاورند.

محصولات رونیکس

رونیکس- ronix دارای ابزارآلات متعددی است که معروف ترین این ابزارها شامل دریل رونیکس، سنگ فرز رونیکس، مینی فرز رونیکس، فرز مینیاتوری رونیکس، تراز لیزری رونیکس، کمپرسور باد رونیکس، کارواش رونیکس، پیچ گوشتی شارژی رونیکس، فارسی بر رونیکس، دستگاه جوش رونیکس، پیستوله برقی رونیکس، آچار بکس بادی رونیکس، اورفرز رونیکس، پروفیل بر رونیکس، چکش تخریب رونیکس، متر لیزری رونیکس، آچار فرانسه رونیکس، جعبه ابزار رونیکس از محصولات پر فروش رونیکس هستند.

تلاش رونیکس همواره بر آن بوده تا با مطالعه دقیق ابزارآلات و نیاز سنجی بازار، محصولی با کیفیت و ارگونومیک را ارائه کند و این معیار‌ها را در تولید تمام ابزارآلات رعایت کند. رونیکس با در نظر گرفتن نیازهای روز بازار و صنعتگران ایرانی اقدام به تولید ابزارآلاتی با کیفیت و مقرون به صرفه کرده و توانسته در این زمینه موفق باشد. هم چنین این برند برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مشتری مداری تمام محصولات خود را با گارانتی ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین محصولات رونیکس

روش‌های زیادی برای خرید ابزارآلات و کالاهای صنعتی وجود دارد. این روش‌ها که در تطابق کامل با دنیای مدرن امروز است مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. متأسفانه در ایران همچنان روش‌های قدیمی خرید ابزارآلات طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد با روش های مدرن مانند خرید اینترنتی آشنا نیستند. سازوکار با استفاده از کارشناسان متخصص و تطابق آن با ساختارهای اصولی کشور توانسته است روش جدیدی برای خرید اینترنتی ایجاد کند.

برای خرید و سفارش انواع محصولات و ابزار‌ها بهتر است ابتدا به نوع فعالیت و کار خود توجه کنید و براساس نیازتان وسیله و ابزار موردنظر خود را تهیه کنید. برای خرید اینترنتی محصولات RONIX رونیکس همچنین انواع محصولات ابزارآلات برقی و شارژی می توانید پیش از خرید جدول مشخصات و نقد و بررسی کالاها را مطالعه کنید تا خرید دقیق و درستی داشته باشید.

محصولات رونیکس در جهت بهبود شرایط بازار و خدمت‌رسانی به کاربران حرفه‌ای و خانگی با قیمت‌گذاری منصفانه به بازار عرضه می‌شوند. این امر با وجود ۱۷۰ نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس در سراسر کشور و انبارهای مجهز و مکانیزه از ۲۴ هزار نوع قطعه جانبی تحقق یافته است.

ساز و کار

مزیت محصولات رونیکس نسبت به رقبا

در زمان‌های نه چندان دور بازار ابزارآلات در اختیار برندهایی بود که ابزاری با کیفیت بالا و البته قیمت بالا عرضه می‌کردند. در آن زمان ابزارهای با قیمت پایین کیفیت خوبی نداشتند و نمی‌توانستند نیاز کاربرانشان را برطرف کنند. در این هنگام بود که رونیکس با هدف تولید محصولاتی با کیفیت و در عین حال دارای قیمت مناسب کار خود را آغاز کرد. این شرکت از سال 2005 به یک برند بین المللی در زمینه تولید ابزار تبدیل شد.

ابزار رونیکس با در نظر گرفتن کیفیت مد نظر مشتری و همچنین توان مالی او محصولات خود را عرضه کرد و توانست خیلی زود آن را در سطح بین المللی گسترش دهد. در حال حاضر این برند ایرانی در بیش از 48 کشور فعالیت می‌کند و در برخی از آنها قانونا ثبت شده است. محصولات رونیکس در کشورهای متفاوتی ساخته می‌شوند و همگی تحت نظارت این برند به تولید می‌رسند.

تلاش رونیکس همواره بر آن بوده تا با مطالعه دقیق ابزارآلات و نیاز سنجی بازار، محصولی با کیفیت و ارگونومیک را ارائه کند و این معیار‌ها را در تولید تمام ابزارآلات رعایت کند. رونیکس با در نظر گرفتن نیازهای روز بازار و صنعتگران ایرانی اقدام به تولید ابزارآلاتی با کیفیت و مقرون به صرفه کرده و توانسته در این زمینه موفق باشد. هم چنین این برند برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مشتری مداری تمام محصولات خود را با گارانتی ارائه می‌دهد.

بهینه شده برای بازار کار ایران

رونیکس با حفظ استانداردها، بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری متخصصان زبده، بیش از 2000 نوع ابزار صنعتی و 24000 قطعه جانبی باکیفیت تولید کرده و با خدمات پس از فروش گسترده و قیمت‌‌گذاری منصفانه به بازار ابزار عرضه کرده‌ است. محصولات رونیکس برای کاربری خانگی و نیمه صنعتی بسیار مقرون به صرفه است.

همچنین محصولاتی تحت عنوان تاپ لاین با رنگ قرمز به بازار عرضه کرده که برای استفاده صنعتی و حرفه‌ای ایده آل است. شرکت رونیکس در راستای برآورده ساختن نیازهای تمامی کاربران خود انواع محصولات پرکاربرد را تولید و روانه بازار کرده است. انواع ابزارهای برقی و شارژی و ابزارهای بادی نقش مهمی در پیشبرد فعالیت کارخانه ها و کارگاه ها دارند و به این صورت رونیکس تمام تلاش خود را برای ارائه این محصولات به طور تخصصی به کار برده است.

رونیکس سعی کرده با استفاده از روش‌های نوین پیوندی عمیق بین علم و بازار در بخش ابزارآلات برقرار کند. با شناسایی نیازهای مشتریان از طریق تحقیقات بازار و پاسخگویی سریع به آنها تمام تلاش خود را کرده تا اعتماد مصرف‌کننده را بازگرداند.

گارانتی رونیکس سرویس

شرکت خدمات پس از فروش رونیکس (رونیکس سرویس) با شعار (سرعت،دقت،کیفیت) به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش دارنده ایزو ۹۰۰۱ – ۲۰۰۸ در صنعت ابزار آلات شناخته شده‌است. این شرکت با بیش از ۱۷۰ عاملیت مجاز خدمات پس از فروش ابزار در ۳۱ استان کشور، با‌ خدمات متنوع خود (شامل ۱۲ ماه گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و ۱۵ ماه گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران در دوره گارانتی و خارج از گارانتی، دارنده بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران و…) آماده ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان محصولات رونیکس و جیت است.

رونیکس در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مشتری مداری برای تمام محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهد. همچنین خدمتی تحت عنوان رونیکس پلاس را در نظر گرفته که قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مصرف کنندگان، پیک رایگان، تعمیر دو ساعته ابزار در تهران و یک روزه در شهرستان را شامل می‌شود. 

فروشگاه ساز و کار

فروشگاه اینترنتی سازوکار

فروشگاه اینترنتی سازوکار مجموعه کاملی از ابزارآلات رونیکس را گرد هم آورده‌ تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. در وبسایت سازوکار به راحتی می‌توان به اطلاعات کاملی مانند مشخصات فنی و نقد و بررسی کارشناسانه دسترسی پیدا کرد تا بتوان خریدی ایده آل و بدون نقص را تجربه کرد. علاوه بر این در صورت نیاز می‌توان از مشاوره و راهنمایی کارشناسان و متخصصان خبره در حوزه صنعت هم کمک گرفت. سازوکار محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد می‌کند به همین جهت قیمت محصولات موجود در سایت بسیار مناسب است.

سازوکار با استفاده از کارشناسان متخصص و تطابق آن با ساختارهای اصولی کشور توانسته است روش جدیدی برای خرید اینترنتی ایجاد کند. این روش سرمایه‌گذاری علاوه بر مدرن و هوشمند بودن مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به خدمات پس از فروش و مجله تخصصی سازوکار اشاره کرد. فعالیت سازوکار تنها به فروش و خدمات پس از فروش ابزار آلات محدود نشده بلکه سعی کرده در جهت افزایش اطلاعات و آشنایی بیشتر کاربران با محصولات قدم بردارد و مطالب ارزشمند با موضوعات آموزشی، راهنمای خرید ابزار، اخبار، ویدئوهای آموزشی در مورد ابزار، یراق، ماشین آلات و محصولات صنعتی منتشر کند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.