چطور از چین کالا وارد کنیم؟ واردات کالا از چین و دبی

واردات کالا از چین و دبی باعث شده تا تولید کنندگان ایرانی بتوانند قطعات مورد نیاز خود را با قیمتی منصفانه و در مدت زمان اندک به دست بیاورند. 

در این مطلب با شرایط واردات کالا از چین و امارات آشنا می شویم و به طور اختصاصی خواهیم دید که چگونه می توانید کار واردات تجهیزات کارگاهی، واردات دستگاه های اتوماتیک، واردات ماژول های الکترونیکی و حتی واردات ابزار مونتاژ، تعمیرات و لحیم کاری را انجام دهید.

آیا واردات کالا از چین و امارات به صرفه است؟

هیچ کشوری نمی تواند بدون واردات کالا اقتصادی موفق و پویا داشته باشد و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست؛ اما آیا چین و امارات کشور های امن و مناسبی برای واردات کالا به ایران هستند؟ حتما می دانید که کشور ایران به دلیل متحمل شدن تحریم های اقتصادی، دچار شرایط ویژه ای است که باعث شده گزینه های زیادی برای واردات کالا از کشور های خارجی نداشته باشد.

در این میان اما کشور هایی مثل چین و امارات به منبعی قابل اطمینان برای واردات اجناس تحریم شده با کمترین دردسر ممکن تبدیل شده اند. دبی به واسطه فاصل نزدیکی که با ایران دارد و همچنین بازار قوی و متنوعی که در این کشور شکل گرفته است، می تواند به خوبی نیاز تولیدکنندگان و فعالین صنعت ایران را پاسخ دهد و کالاهای مورد نظر آن ها را تامین کند.

کشور چین نیز به عنوان یکی از قدرت های اقتصادی برتر جهان، گزینه ای غیر قابل چشم پوشی است. ظرفیت تولید در چین با هیچ کشور دیگری قابل مقایسه نیست و به همین دلیل نه فقط ایران، بلکه بسیاری از دیگر کشور های جهان نیز برای واردات قطعات مورد نیاز خود از چین استفاده می کنند. به خصوص در تولید و صادرات قطعات الکترونیکی و تراشه های مختلف، کشور چین یکی از پیشگامان این عرصه در جهان محسوب می شود. این قطعات شامل موارد زیر می شوند:

• واردات تجهیزات کارگاهی

• واردات انواع باطری

• واردات برد توسعه آردینو و رسپبری

• واردات ماژول های الکترونیکی

این ها تنها بخشی از کالاهای وارداتی مهم از مبدا چین محسوب می شوند؛ بنابراین برای تولیدکنندگان و فعالان ایرانی، ارتباط داشتن با بازار چین حیاتی است چرا که این بازار مطمئن ترین راه برای تامین قطعات با کیفیت و البته قیمت معقول است.

واردات ماژول الکترونیکی

بهترین تامین کننده قطعات الکترونیکی در ایران

با توجه به شرایط خاص تحریم، موانع زیادی بر سر راه واردات کالا از چین و امارات به ایران وجود دارد. به شکلی که واردات کالا از این دو کشور می تواند خیلی بیشتر از آن چیزی که باید برای شما هزینه بردار شود و مدت زمان بیشتری طول بکشد تا کالا به دست شما برسد. به همین دلیل برای واردات کالا از چین و دبی و به خصوص در زمینه واردات قطعات الکترونیکی و تجهیزات مشابه، همکاری با شرکت های بازرگانی معتبر تضمین می کند که وقت و سرمایه شما هدر نخواهد رفت و به راحت ترین شکل ممکن کالاهای خود را تحویل خواهید گرفت.

شرکت eNabz یکی از شناخته شده ترین شرکت های بازرگانی است که به عنوان بهترین تامین کننده قطعات الکترونیکی در ایران شناخته می شود. این شرکت به پشتوانه سالها فعالیت در زمینه واردات تجهیزات از چین و امارات، تجربه بسیاری در این زمینه دارد و با تمام موانع و راهکار های موجود در این مسیر آشنا است. کارشناس های زبده نبض الکترونیک در رشته های مختلف، به شما اطمینان خاطر می دهند که می توانند هر قطعه ای را با بهترین قیمت و کیفیت از بازارهای خارجی تهیه کنند.

شرکت نبض الکترونیک ویرا همچنین دارای مقر رسمی و فعال در شهر شنزن چین می باشد و همین امر باعث می شود تا با تسلط کامل در این بازار فعالیت کند و به خوبی با فرصت های موجود در این بازار آشنا باشد. علاوه بر کار خرید و واردات کالا از چین و امارات، شرکت eNabz در امر بسته بندی و ارسال محصولات و همچنین مراحل ترخیص کالاها از گمرک ایران در کنار شما خواهد بود تا مطمئن شود که در طی این فرایند هیچ آسیب و ضرری به سرمایه شما وارد نشود.

انواع کالاهای وارداتی از چین و امارات

همانطور که اشاره شد، شرکت نبض الکترونیک به طور تخصصی در زمینه واردات کالاهای الکترونیکی و محصولات مشابه فعالیت می کند. در این جا به شکل خلاصه بخشی از مهم ترین محصولات و تجهیزاتی که از چین و دبی توسط کمپانی eNabz وارد می شوند را معرفی می کنیم:

• خرید و واردات دستگاه های اتوماتیک

• خرید و واردات ابزار مونتاژ، تعمیر و لحیم کاری

• خرید و واردات برد توسعه آردینو و رسپبری

• خرید و واردات LCD & 7Segment از چین

• خرید و واردات انواع باطری

• خرید و واردات انواع تجهیزات نورپردازی

• خرید و واردات قطعات کمیاب و نادر الکترونیکی

• خرید و واردات ابزارهای اندازه گیری دقیق

این ها تنها قسمتی از خدمات ارائه شده در کمپانی eNabz هستند؛ بنابراین اگر قصد واردات تجهیزات از چین و یا دبی را دارید، چه به شکل انبوه و چه به شکل جزئی و سفارشی، می توانید روی خدمات کمپانی نبض الکترونیک به عنوان بهترین تامین کننده قطعات الکترونیک در ایران حساب کنید.

نحوه بسته بندی و واردات کالاهای الکترونیک از چین و امارات

یکی از بزرگترین چالش های واردات کالا از چین و دبی به خصوص در زمینه کالاهای الکترونیکی و تجهیزات کارگاهی، بسته بندی و ارسال این کالاها است. به عنوان مثال واردات LCD & 7Segment از چین و یا تجهیزات مشابه، باید با نهایت دقت و ظرافت انجام شود چرا که این محصولات در برابر عوامل محیطی به شدت آسیب پذیر هستند و کوچک ترین سهل انگاری در مسیر بسته بندی و ارسال آن ها می تواند باعث تخریب و از کار افتادگی قطعه و تجهیزات شود.

در نتیجه شرکت های بازرگانی فعال در این عرصه، باید کاملا به حساسیت کار خود آگاه باشند و سعی کنند تا کالاها در مسیر واردات از بین نروند. کمپانی eNabz به لطف بیش از یک دهه تجربه در این کار، می تواند تضمین کند که کالاهای سفارشی شما را بدون کوچک ترین آسیبی و با حفظ کیفیت از مبدا چین یا امارات به ایران ارسال می کند. برای واردات کالا از چین و امارات دو راه دریایی و هوایی وجود دارد که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم.

واردات دریایی

واردات دریایی از امارات و چین

یک راه کم هزینه و مطمئن برای واردات کالا، واردات دریایی از امارات و چین است. اگر چه این راه نسبت به واردات هوایی از دبی و چین مدت زمان بیشتری طول می کشد، اما هزینه ای که برای آن می پردازید بسیار کمتر خواهد بود و گزینه ای ایده آل برای واردات کالا در حجم انبوه می باشد.

واردات هوایی از امارات و چین

اگر می خواهید کالاهای سفارشی شما هرچه زودتر به دست شما برسند، واردات هوایی از امارات و چین همان گزینه ای است که به آن نیاز دارید. با واردات هوایی، ظرف مدت یک تا حداکثر چهار هفته محصولاتی که سفارش داده بودید به دست شما خواهند رسید. البته که این راه نسبت به راه دریایی گران تر است اما اگر عجله دارید، بهترین گزینه موجود همین راه هوایی خواهد بود.

 تعرفه واردات قطعات الکترونیکی از چین و امارات

بدیهی است که تعرفه واردات قطعات الکترونیکی از چین و امارات به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی شود تخمین ثابتی برای آن در نظر گرفت. البته هزینه های ثابتی مثل هزینه بسته بندی و ارسال، هزینه های مربوط به حمل و نقل، هزینه های مربوط به گمرک و ترخیص کالا و غیره وجود دارند که برای اکثر سفارش ها یکسان هستند؛ اما عواملی مثل نوع و برند کالاهای سفارشی و تعداد آن ها باعث می شود تا تعرفه واردات قطعات الکترونیکی از چین و امارات طیف بسیار گسترده ای داشته باشد. 

برای آشنایی با هزینه های ثابت و متغیر واردات کالا از چین و دبی و همچنین آگاه شدن از تمام راهکار های موجود برای خرید انواع قطعات به شکل انبوه و جزئی، از شما دعوت می کنیم تا با استفاده از راه های ارتباطی موجود در این صفحه از مشاوره رایگان متخصصین eNabz بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره های ۹۱۰۱۵۶۱۶ ۰۲۱ ، ۰۹۱۹۴۵۶۷۵۲۵  تماس حاصل فرمایید و یا به سایت enabz  مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.