سازوکار بزرگ‌ترین فروشگاه ابزار رونیکس در ایران

 این کمپانی با پشتوانه سال‌ها تجربه در حوزه تجهیزات صنعتی توانسته در بسیاری از کشورهای دنیا فعالیت گسترده‌ای داشته باشد.

کمپانی رونیکس با تکیه بر دانش فنی مهندسان خود ترکیبی از نوآوری، خلاقیت و تکنولوژی را در تولید محصولات خود به کار گرفته است.

شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا مشغول تولید ابزارآلات صنعتی هستند. اما مجموعه‌های محدودی هستند که توانسته‌اند با تولید محصولات با کیفیت جایگاه مناسبی برای خود کسب کنند. یکی از این کمپانی‌های معروف، رونیکس نام دارد.

رونیکس توانسته با استفاده از تجربه مهندسان خود ابزارآلات صنعتی مختلفی را طراحی و تولید کند. از انواع مینی فرز گرفته تا انواع دریل و پیچ‌گوشتی همگی به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای روزمره جامعه باشند.

دریل رونیکس سازوکار

دریل رونیکس

دریل یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنایع و کارگاه‌های مختلف از جمله نجاری، آهنگری، مکانیکی و... است که امروزه علاوه بر سوراخکاری، با اضافه کردن متعلقات یا ایجاد تغییراتی کوچک در ساختار آنها به عنوان پولیشر، گردبر و حتی اره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین وسیله امکان استفاده از آنها برای سنباده‌ زنی، پیچ کاری، نمونه برداری و برش نیز وجود دارد.

دریل‌ رونیکس در چهار دسته‌بندی کلی دریل برقی، شارژی، بادی و دستی تولید می‌شوند که این چهار دسته از نظر عملکرد با هم متفاوت بوده و خود به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. انتخاب دریل برقی با توجه به نوع فعالیت کاربر انتخاب ساده‌ای است که تنها با توجه چند نکته ظریف اما بسیار مهم به بهترین شکل امکان پذیر است. فروشگاه اینترنتی سازوکار به صورت تخصصی مجموعه‌ای از بهترین محصولات از جمله انواع دریل رونیکس را گردآوری کرده است تا فرایند بررسی و خرید محصول را برای شما ساده و آسان سازد.

سنگ فرز رونیکس

فرز به عنوان مهم ترین بخش از ابزار های برقی برای برش، تراش کاری، پرداخت سطوح و پولیش کردن استفاده می‌شود. شما می توانید به عنوان یک استادکار ماهر از انواع فرز در زمینه های فلزات، سنگ تراشی، کاشی کاری و همچنین صنایع پلاستیکی و حتی چوبی استفاده نمایید. یکی از نکات مهم که هنگام خرید فرز باید به آن توجه داشته باشید، سرعت دستگاه است.

یادتان باشد سرعت دستگاه شما با کیفیت و همچنین مدت زمان لازم برای انجام کار شما در ارتباطی مستقیم قرار دارد و باید از سرعتی مناسب با نوع فعالیت شما برخوردار باشد. سرعت چرخش دیسک ها در سنگ فرز رونیکس در برخی مینی فرزها از ۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ هزار است. 

سنگ فرز رونیکس سازوکار

مینی فرز رونیکس

فروشگاه اینترنتی سازوکار با جمع‌آوری بهترین برندهای صنعتی در حوزه ابزارآلات، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشد. شما برای خرید مینی فرز رونیکس، می‌توانید اطلاعات جامعی که ما در سایت قرار داده‌ایم را مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. قطعا بررسی تخصصی و دقیق محصولات، شما را در این مسیر یاری خواهند کرد. فرزهای سنگ بری از نظر ابعاد به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته اول که برای کارهای سنگین و پروژه های دشوار است، همان فرز سنگ بری نام دارد. دسته دیگر که از جثه و اندازه کوچک تری برخوردارند، مینی فرز سنگ بری نامیده می شوند. این ابزار نیز همانند فرز سنگ بری عمل می کند اما با توجه به قدرت کمتری که دارد، مناسب کارهای سبک تر نیز می باشد. این ابزار امروزه به دلیل به صرفه بودن از استقبال زیادی برخوردار است و در پروژه های سنگ بری سبک ساختمانی با هزینه و اتلاف وقت کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

فرز انواع مختلفی دارد که هرکدام برای مصارف خاصی کاربرد دارند. این دستگاه ها در دو مدل بزرگ و کوچک طراحی شده اند مینی فرز در حقیقت نوع کوچک شده مدل قوی تر، بزرگتر و همچنین کاربردی تر خود می باشد و به دلیل داشتن اندازه ای مناسب، اغلب برای انجام کارهای غیر صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار داده می شود فرز سنگ نیز نمونه بزرگ این ابزار است.

فرز های سنگ بری انواع مختلفی داشته که شامل چهار بخش اصلی می شود. بهتر است برای خرید انواع سنگ فرز این چهار بخش بررسی شود. مدل انگشتی که از وزن و اندازه به مراتب کمتری به نسبت دیگر مدل ها برخوردار است و بیشتر برای صیقل دادن انواع سنگ‌ها استفاده می شود.

مدل نجاری بیشتر در صنایع چوبی و نجاری ها استفاده شده و نجاران برای طراحی و ساخت کابینت از این نوع فرزها بسیار استفاده می کنند. مدل مینیاتوری همانطور که از نامش پیداست بسیار دقیق برای انجام امور ظریف یا همان مینیاتوری است و آخرین نوع که رایج ترین در بین ابزارهای برقی است مدل آهنگری و سنگ بری است از این مدل برای برش یا ساییدن زوایای مختلف قطعات سنگی و فلزی استفاده می شود.

سازوکار

سخن آخر

کمپانی رونیکس در بسیاری از زمینه‌های صنعتی ابزارآلات مختلفی تولید کرده است. ابزارآلات برقی، دستی، شارژی، جوشکاری، باغبانی تنها گوشه‌ای از تجهیزات صنعتی است که این شرکت توسط سازوکار  (sazokar.com) به بازار عرضه کرده است. از نظر قیمت هم این برند نسبت به بسیاری از رقیبان خود مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به عنوان مثال قیمت مینی فرز رونیکس با توجه به کیفیت مناسبی که دارد در مقایسه با بسیاری از مینی فرزهای دیگر، عدد قابل قبولی است. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.