نورواره بروکس؛ تعویض لامپ فرسوده با لامپ سالم

طرح ملی نورواره ۱، برای اولین بار در ایران به ابتکار بروکس به اجرا درآمد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. 

نورواره؛ طرح تعویض لامپ سوخته با انواع لامپ باکیفیت

اگر به‌دنبال راهی برای تعویض انواع لامپ‌های کم‌نور، سوخته و معیوب هستید، اکنون فرصت مناسبی است تا با طرح ملی نورواره بروکس همراه شوید. این طرح از ۲۲ آبان ماه  آغاز شده و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

در طرح ملی نورواره ۲، شما مردم عزیز می‌توانید لامپ، چراغ، هالوژن‌های کهنه و سوخته و باتری‌های کارکرده را به الکتریکی‌های منتخب بروکس در سراسر کشور تحویل دهید و در ازای آن با کسر قیمت کالاهای تحویل داده‌ شده، یکی از محصولات متنوع و باکیفیت بروکس را تهیه کنید.

چه کالاهایی در این طرح قابل‌ تعویض هستند؟

کالاهای معیوب قابل تعویض شامل همه‌ی برندها با هر وضعیتی می‌شود. این کالاها عبارتند از: انواع لامپ با شکل ظاهری سالم، انواع چراغ و انواع باتری قلمی، نیم‌قلمی و شارژی.

کالاهای جایگزین نیز شامل لامپ‌های حبابی ۱۰ و ۱۲ وات، هالوژن ۷ وات، اشکی ۷ وات، لامپ FPL ۱۸ وات، چراغ خطی ۴۰ وات، چراغFPL  ۳۶ وات و باتری قلمی و نیم‌قلمی می‌شوند.

بروکس در سراسر ایران نمایندگی دارد و شما می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های فروش بروکس، در طرح ملی نورواره شرکت کنید. برای کسب آگاهی بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها و نحوه تحویل و خرید، به نشانی https://shop.burux.com/ مراجعه کنید و از جزئیات این طرح بزرگ و محبوب ملی مطلع شوید.

بروکس؛ جریان زندگی

شرکت بروکس(Burux)، تولیدکننده انواع لامپ‌هایLED ، هالوژن، چراغ‌ها و انواع تجهیزات روشنایی است که خدمات گسترده‌ای را در تهران و ۳۰ استان دیگر ارایه می‌دهد. تمرکز بر کیفیت، ایمنی، سلامت، اصلاح الگوی مصرف و محیط ‌زیست از مختصات بروکس است که این برند را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

ارتباط با بروکس: ۷۵۱۱۶-۰۲۱

سایت بروکس:  https://www.burux.ir 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.