ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت

 و با این کار قصد دارند هر چه سریع‌تر به افراد واجد شرایط فرصت‌های شغلی خود برسند و اینکه فرایند استخدامی خود را ساده‌تر کنند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در دیده شدن آگهی‌های استخدامی این است که بستری انتخاب شود که هم انتخاب طیف گسترده کارجویان باشد و هم خروجی آن، جذب افراد متخصص و با استعداد بازار کار باشد. ایران تلنت اولین و قدیمی‌ترین وب‌سایت کاریابی در ایران است که تمام این ویژگی‌ها را برای شرکت‌ها دارد.

ایران تلنت بیش از ۱۸ سال است که کار خود در حوزه کاریابی را آغاز کرده است و تنها عضو شبکه اشتغال جهانی از کشور ایران است. در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰۰ شرکت برای استخدام از ایران تلنت استفاده می‌کنند و شما نیز این فرصت را دارید تا با انتشار آگهی‌های استخدامی در این وب‌سایت، متخصصینی را پیدا کنید که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کنند.

مزایای ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت

ثبت و درج آگهی‌های استخدامی در ایران‌تلنت مزایای بسیاری برای کسب و کارها و سازمان‌ها دارد. مهم‌ترین این مزایا برای کارفرمایان اطمینان از جذب متخصصان بازار کار است. با اطمینان می‌توان اعلام کرد که تمام افرادی که در ایران تلنت رزومه دارند، در میان بهترین‌ها در حوزه خود هستند که در نهایت می‌توانند بهترین گزینه برای فرصت‌های شغلی شرکت‌ها باشند. دیگر مزایای ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت شامل موارد زیر می‌شود:

دسترسی به بانک رزومه گسترده در ایران تلنت

یکی از مهم‌ترین مزایای ایران تلنت برای کارفرمایان و شرکت‌ها، دسترسی به بانک رزومه‌ی بزرگ و میلیونی ایران تلنت است. در حال حاضر نزدیک به 1.5 میلیون رزومه در بانک رزومه ایران تلنت وجود دارد که همین موضوع کار کارفرمایان در گزینش را راحت و انتخاب‌ها را بی‌شمار می‌کند.

مدیریت حقوق و دستمزد

بحث مالی و پرداخت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها، همیشه بحث پیچیده و چالش برانگیزی است. ایران تلنت این امکان را برای کارفرمایان فراهم کرده است که از طریق این وب‌سایت بتوانند مقایسه حقوق و دستمزد پرداختی شرکت خود با دیگر سازمان‌ها و همچنین مقایسه حقوق موقعیت‌های شغلی دیگر شرکت‌ها با شرکت خودشان را انجام دهند. از این رو می‌توانند به راحتی به رنج دستمزد عرف بازار کار برسند و آن را در آگهی استخدامی خود درج کنند.

ارزیابی متقاضیان فرصت‌های شغلی

در برخی از موقعیت‌های شغلی استقبال بسیار زیاد می‌شود و به همین خاطر نیاز است که با ابزارهایی آنلاین، افراد جویای کار را ارزیابی کرد. در ایران تلنت این امکان برای کارفرمایان و شرکت‌ها فراهم است تا با آزمون‌های آنلاین و همچنین فرم‌های ارزیابی حرفه‌ای متقاضیان را مورد سنجش قرار دهند و با خصوصیات و ویژگی‌های آنها بیشتر آشنا شوند.

از دیگر مزایای استفاده از بستری شناخته شده مانند ایران تلنت برای انتشار آگهی عبارت‌اند از:

• داشتن قالبی استاندارد برای انتشار آگهی استخدامی و بیان تمام و کمال شرح شغلی و نیازمندی‌ها در آگهی

• انتشار آگهی استخدامی در بخش‌های مرتبط با نوع شغل، موقعیت جغرافیایی و همچنین صنعت

• امکان درج میزان و محدوده حقوق و دستمزد مد نظر کارفرما برای هر موقعیت شغلی

• ساخت صفحه شخصی برای برند در ایران تلنت و نمایش تمام فرصت‌های شغلی شرکت در این صفحه

• دسترسی به اطلاعات تماس کارجویان

در صورتی که درباره ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت سوالات بیشتری دارید و می‌خواهید بیشتر درباره شرایط بدانید، می‌توانید درخواست مشاوره خود را ثبت کنید و کارشناسان ایران تلنت شما را در مورد این حوزه به صورت رایگان راهنمایی کنند. برای این منظور کافی است به وب‌سایت ایران تلنت به آدرس irantalent مراجعه کنید و به بخش کارفرمایان مراجعه کنید و در آنجا فرم مربوطه را پر کنید. 

درباره ایران تلنت

تا قبل از سال 1383، هیچ بستر جستجوی شغلی آنلاین وجود نداشت که کارجویان بتوانند با کمک آن مشاغل و فرصت‌های شغلی را پیدا کنند و کارفرمایان نیز به افراد متخصص دسترسی داشته باشند. ایران تلنت به عنوان اولین وب‌سایت کاریابی، کار خود را از سال 83 آغاز کرد و بستری برای کارفرمایان فراهم کرده است که از طریق آن بتوانند افراد با استعداد را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب کنند و همچنین کارجویان نیز یک قدم به شغل رویایی خود نزدیک‌تر شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.