بزرگ‌ترین شعبه آی تی سیتی افتتاح شد

 در این مراسم باشکوه که با اجرای پرشور بهمن هاشمی همراه بود، تعداد زیادی از خبرنگاران و علاقه‌مندان به حوزه آی تی و تکنولوژی حضور داشتند

آی تی سیتی، تحولی بزرگ در بازار تکنولوژی

اگر شما هم از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی هستید و جدیدترین اخبار مربوط به گجت‌های همراه و لوازم کامپیوتر را پیگیری می‌کنید، قطعا آی تی سیتی برایتان نامی آشناست.

کارشناسان و اعضای تیم مجرب شرکت ایسوس ایران، بعد از حدود ۲۰ سال تجربه در بازار لوازم دیجیتال، بر آن شدند تا بخشی از خدمات خود را تحت برند «آی تی سیتی» ارائه دهند. هدف اصلی شرکت ایسوسیران ارائه برترین و به‌روزترین کالاهای دیجیتال برند ایسوس شامل لپ تاپ، موبایل، تبلت و سایر محصولاتی است که می‌توانند نیاز کاربر ایرانی را در زمینه محصولات چند رسانه‌ای تامین کنند.

افتتاحیه آی تی سیتی

رسالت مجموعه آی تی سیتی نیز با همین هدف عجین شده است. اعضای این مجموعه بزرگ، خلاق و حرفه‌ای با ایجاد پلتفرمی آنلاین فضایی را فراهم کرده‌اند تا مشتریان برای انتخاب محصول مورد نیاز خود مشاوره رایگان دریافت کنند و بتوانند به دور از سردرگمی بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و نیاز خود داشته و در نهایت خریدی مطمئن و بدون واسطه را تجربه کنند. 

قدم زدن در جزیره آی تی سیتی 

اگر علاقه زیادی به لپ تاپ و موبایل دارید و ترجیح می‌دهید به جای گشت و گذار در طبیعت، بعد از ظهری دلنشین را با پرسه زدن میان جدیدترین لوازم دیجیتال تجربه کنید، از همین حالا شهروند رسمی جزیره آی تی سیتی محسوب می‌شوید! از این پس هر وقت دلتان گرفت یا حوصله‌تان سر رفت، شال و کلاه کنید و یکراست به طبقه همکف مجتمع کامپیوتر «پایتخت» واقع در تقاطع بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر تهران بروید. شک نکنید وقتی پایتان را از این جزیره بیرون می‌گذارید، حال و هوایتان از این رو به آن رو شده است.

اینجا معتبرترین برندهای سطح جهان با برترین گارانتی‌های موجود در کشور دور هم جمع شده‌اند. در واقع آی تی سیتی نماینده رسمی معتبرترین برندهای فناوری سطح جهان است. همچنین یکی از دو مجموعه برتر در ایران است که محصولات مایکروسافت سرفیس را به مشتریان ایرانی ارائه می‌دهد. 

با توجه به فضای مناسب و طراحی انجام شده در این مجموعه، شما می‌توانید از نزدیک با فناوری‌های روز دنیا آشنا شوید و در صورتی که قصد خرید داشته باشید، کارشناسان فروش آی تی سیتی با توجه به نیاز و بودجه شما بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند داد. 

آی تی سیتی

مزیت خرید از فروشگاه آی تی سیتی چیست؟

در بازار شلوغ و پرهیاهوی لوازم دیجیتال و همچنین به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار در سال‌های اخیر، قیمت محصولات حوزه فناوری افزایش عجیبی داشت. در این میان فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه آی تی سیتی در تلاشند که محصولات را یا به طور مستقیم و بدون واسطه از کمپانی تولیدکننده خریداری کرده و وارد کنند یا با توزیع‌کننده‌های مورد تایید کمپانی‌های اصلی وارد معامله شوند تا در نهایت بتوانند محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن به کاربران ایرانی ارائه دهند. 

نکته قابل توجه این است که تمام کالاهای ارائه شده از سوی مجموعه آی تی سیتی، چه این مجموعه نمایندگی رسمی آن برند در ایران را بر عهده داشته باشد و چه کالاهای مختلف را از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده وارد کشور کند، کاملا اورجینال هستند و این بزرگ‌ترین مزیت آی تی سیتی در قیاس با فروشگاه‌های مشابهی است که در این حوزه مشغول هستند.

هر کالایی را که از این فروشگاه خریداری کنید، قطعا دارای ضمانت‌نامه ۱۸ تا ۲۴ ماهه است و علاوه بر این، آی تی سیتی سه سال خدمات نرم‌افزاری رایگان نیز به تمام مشتریانی که از این مجموعه خرید می‌کنند، ارائه می‌دهد. 

در افتتاحیه جدیدترین شعبه آی تی سیتی چه گذشت؟

در مراسم افتتاح فروشگاه مجموعه آی تی سیتی فرصتی فراهم شد تا فعالان حوزه فناوری و بازار لوازم دیجیتال در کنار یکدیگر حضور یافته و افراد علاقه‌مند به این عرصه نیز توانستند در محیطی شاد و پرانرژی از جدیدترین محصولات بازار دیجیتال بازدید کنند.

در این مراسم که با اجرای پرشور بهمن هاشمی برگزار شد، به مراجعه‌کنندگان مجتمع کامپیوتر پایتخت و مشتریان جدید مجموعه آی تی سیتی جوایز نفیسی از جمله موبایل سامسونگ، پایه خنک کننده کولر مستر، موس ام اس آی، ساعت هوشمند هوآوی، اشتراک سه ماهه و شش ماهه فیلیمو، ۴۰ عدد بن تخفیف دویست هزار تومانی و پانصد هزار تومانی جهت خرید محصولات متنوع از فروشگاه آی تی سیتی اهدا شد.

 امید است به زودی شاهد بازگشایی شعبه‌های دیگری از این مجموعه به‌روز و حرفه‌ای باشیم تا افراد بیشتری در سراسر ایران عزیزمان امکان خریداری جدیدترین محصولات بازار دیجیتال را با بهترین قیمت و با اطمینان از اصل بودن کالا و رسمی بودن گارانتی داشته باشند و از همین طریق عرضه محصولات قاچاق در سطح کشور کاهش یابد.

فروشگاه

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.