معرفی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

 با توجه به اینکه صاحبان مشاغل به خوبی با اهمیت حسابداری و نظارت دقیق بر درآمد، هزینه، سود، موجودی انبار و ... آشنا هستند، اکثر فروشگاه‌ها از نرم افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند.

به همین دلیل انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری توسط شرکت‌های مختلف طراحی و به بازار عرضه شده‌اند تا پاسخگوی نیاز صاحبان فروشگاه‌ها باشند.

حالا سؤال اصلی اینجاست که بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی کدام است و یک نرم افزار حسابداری خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ ما برای اینکه به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید، در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار بپردازیم.

ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

برای اینکه بهترین نرم افزار حسابداری را معرفی کنیم، ابتدا باید انتظارات خود از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوب را مشخص کنیم. نرم افزاری که استفاده می‌کنیم علاوه بر قیمت مناسب و امکان اتصال به سیستم‌های صدور فاکتور و انبار داری، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

نرم افزار حسابداری

1- کاربری ساده و یادگیری آسان، مهم‌ترین ویژگی نرم افزار فروشگاهی

اکثر صاحبان مشاغل و فروشگاه‌ها دارای دانش تخصصی حسابداری و کامپیوتر نیستند. بنابراین بهترین نرم افزارهای حسابداری آن دسته از نرم افزارهایی هستند که به راحتی بتوانید کارکردن با آن‌ها را یاد بگیرید و نیازی به دانش تخصصی حسابداری نداشته باشند. محیط کاربری ساده و در دسترس بودن همه قابلیت‌های نرم افزار با جستجو کوتاه از قابلیت‌هایی هستند که در هنگام انتخاب یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید به آن توجه کنیم.

2- سرعت و دقت بالا و به روز بودن بر اساس استانداردهای حسابداری

یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوب، باید دقت و سرعت بالایی داشته باشد. همیشه امکان اشتباه وجود دارد، اما نرم افزار حسابداری خوب امکان اشتباهات را به حداقل می‌رساند. از طرفی صندوق دارها و صاحبان فروشگاه‌ها دارای دانش تخصصی نیستند بنابراین باید تمامی گزارش‌ها و اسناد بر اساس آخرین استانداردهای حسابداری و به صورت خودکار توسط بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی تهیه شوند.

3- امکانات مناسب برای اصناف مختلف

هر صنفی نیاز به امکانات اختصاصی دارد. بهترین نرم افزار حسابداری، نرم افزار مالی است که بتوان آن را بر اساس نیازها، شخصی سازی کرد. همچنین امکانات اولیه باید کاملاً در دسترس کاربر باشند تا به سرعت بتوان امور مالی را سر و سامان داد.

4- قابلیت صدور انواع فاکتور و گزارش گیری دقیق

پرداخت سریع و صدور انواع فاکتورها بر اساس نیاز مشتری و فروشگاه از مزایای بهترین نرم افزار حسابداری است. علاوه بر این، شما برای اینکه نظارت کاملی بر کسب و کار خود داشته باشید، باید بتوانید در هر زمانی گزارش‌های دقیقی از وضعیت درآمد، هزینه و سود خود تهیه کنید. بنابراین امکان گزارش گیری ساده و دقیق نیز از دیگر مواردی است که در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری باید به آن توجه کنید.

5- پشتیبانی قدرتمند و به روزرسانی نرم افزار حسابداری

وجود نمایندگی‌ها در تهران و شهرستان‌ها به شما کمک می‌کند تا هر زمان که با مشکلی رو به رو شدید، به سرعت مشکل خود را با کمک پشتیبان نرم افزار حسابداری رفع کنید. از طرفی وجود یک تیم برنامه نویس حرفه‌ای و با تجربه به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به روز رسانی‌های جدید نرم افزار حسابداری را دریافت کنید.

این موارد تنها بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری هستند که در زمان خرید یک نرم افزار مالی باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. بر اساس این ویژگی‌ها می‌توانیم بهترین گزینه را از بین گزینه‌های موجود در بازار انتخاب کنیم.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری دشت امکانات پیشرفته با کاربری ساده

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که تمام ویژگی‌های بالا را به همراه امکانات پیشرفته دیگر در اختیار شما قرار دهد، نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم یکی از بهترین گزینه‌های شما است. این نرم افزار برای حسابداری و مدیریت فروشگاه‌های اصناف مختلف طراحی شده است. نرم افزار حسابداری دشت، امکانات پیشرفته با کاربری ساده را با سرعت و دقت بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این نرم افزار حسابداری فروشگاهی را در سه سطح پایه، استاندارد و پیشرفته در نسخه‌های عمومی و تخصصی صنف خود با قیمت مناسب از سایت سپیدار خریداری کنید.

امکانات بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی در ایران

امکانات زیر تنها بخشی از امکانات پیشرفت و فراوان نرم افزار دشت همکاران سیستم هستند:

• تعریف و گروه‌بندی نامحدود کالا، خدمت و طرف حساب

• صدور سریع انواع فاکتور و تسویه آن‌ها به شیوه‌های نقدی و غیرنقدی

• ارتباط مستقیم با انواع کارتخوان، ترازوی دیجیتال و چاپگرها

• جستجوی سریع کالا و خدمت بر اساس نام، بارکد و کد

• تولید و چاپ بارکد

• تعریف خودکار کالاها بر اساس ویژگی‌های کالا (رنگ، سایز و…)

• پشتیبان گیری اطلاعات در فضای ابری

• ورود و خروجی امانی کالا

• تخفیف پلکانی و شرطی به ازای حجم خرید

مزایای استفاده از نرم افزار دشت: بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

با استفاده از نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم علاوه بر بهره‌مند شدن از امکانات فراوانی که به بخشی از آن‌ها در این مقاله اشاره کردیم، می‌توانید از مزایای زیر نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی بهره‌مند شوید.

زیر سیستم‌های تکمیلی برای مدیریت و حسابداری پیشرفته فروشگاه

هر فروشگاهی در کنار امکانات پایه ممکن است به سیستم‌های پیشرفته‌تری حسابداری نیاز داشته باشد. حسابداری جامع فروشگاهی، ارسال و دریافت پیامک و کالر آیدی سفارش تلفنی از مهم‌ترین سیستم‌های تکمیلی برای مدیرت و حسابداری پیشرفته فروشگاه هستند که در کنار نرم افزار حسابداری دشت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین خدمات پس از فروش نرم افزارهای فروشگاهی در ایران

از دیگر مزایای خرید نرم افزار حسابداری دشت به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی در ایران، بهره‌مندی از بهترین خدمات پس از فروش در سراسر ایران است. در هر کجای ایران که باشید نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش دشت همکاران سیستم برای ارائه خدمات با کیفیت به شما در کنارتان هستند:

• 1 سال خدمات پس از فروش رایگان

• نصب و راه اندازی اولیه

• آموزش استفاده اولیه

• دانلود نسخه جدید

• دانلود گزارش‌های تکمیلی

• درخواست طراحی گزارش

• پشتیبانی تلفنی از ساعت 8 الی 23 در همه روزهای سال

سفارش بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی ایران از سپیدار سیستم

در این مقاله با ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی آشنا شدیم. نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم به دلیل برخورداری از تمام ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری خوب و ارائه امکانات پیشرفته به همراه پشتیبانی قوی، پیشنهاد ما به شما است. اگر قصد دارید تا با انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نظارت دقیق‌تری بر کسب و کار خود داشته باشید و سود بیشتری به دست آورید، تنها کافی است تا همین حالا به سایت سپیدار سیستم مراجعه کنید. پشتیبانی فروش سپیدار سیستم آماده پاسخگویی به سؤالات شما است و راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.