ثبت نام در تاکسی های اینترنتی چه مزیت هایی را شامل می شود؟

ثبت نام آنلاین راننده برای تاکسی های آنلاین روز به روز افرایش پیدا می کند. یکی از دلایلی که باعث شده تاکسی اینترنتی مورد استقبال قرار بگیرد کارآفرینی برای رانندگان و گاهاً قیمت مناسب سفرها برای مسافران نسبت به سایر تاکسی هاست. 

چرا راننده تمایل دارد وارد سیستم تاکسی آنلاین شود؟

• درآمد روزانه و ثابت خواهند داشت.

• درآمد بالا در صورت آنکه ساعات بیشتر و مسافران بیشتری را جا به جا کنند.

• هیچ محدودیتی در مورد ساعات کاری و درآمد نخواهند داشت.

• استفاده از مزیت اعضای تاکسی های آنلاین که شامل پاداش و وام قرض الحسنه می شود.

• مکان های پر درخواست روی اپلیکیشن به رانندگان فعال نشان داده می شود.

• تیم پشتیبان تمام ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان رانندگان هستند.

اهمیت تاکسی های آنلاین از نگاه مخاطبین !

با افزایش نصب اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی و استفاده بیشتر مردم از این سرویس ها، مشکلاتی برای راننده در زمینه نبود سهمیه سوخت و بیمه نبودن به وجود می آید. علاوه بر آن امتیازدهی مسافران و گزارشات آنها می تواند یکی از چالش های رانندگان متخلف باشد. 

در سال های اخیر شیوه سؤال در مورد کیفیت و رضایت از سفر، از مسافران پرسیده می شود. تا قبل از آن هیچ گاه به مسافران تا این اندازه اهمیت داده نشده بود. با وجود تاکسی اینترنتی مردم این فرآیند را تجربه کرده اند. با این سیستم تخلفات رانندگان به سرعت به گوش عوامل تاکسی اینترنتی رسانده می شود و آنها به راننده ابلاغ می کنند. پلتفرم های آنلاین در واقع واسطه ای میان مسافر و راننده به حساب می آیند. 

راننده تاکسی اینترنتی باید چه مواردی را رعایت کند؟

راننده تاکسی های آنلاین باید به وضعیت بهداشت، رفتار مناسب، رانندگی بی خطر و امن، تطابق وسیله نقلیه با آنچه در اپلیکیشن اعلام شده، مسیریابی مناسب و استفاده از ماسک در دوران کرونایی دقت لازم را انجام دهد تا به مشکل برخورد نکنند. اغلب اپلیکیشن های تاکسی های آنلاین این موارد را از سوی راننده مد نظر قرار می دهند.

گزارشات شما چه تاثیری در روند کار تاکسی اینترنتی دارد؟

گزارشات شما باعث پیشرفت و بهبود کار تاکسی های آنلاین و ثبت نام راننده های جدید در راستای ارائه خدماتی بهینه می شود. راننده با گرفتن امتیازات پایین در صورت اصلاح نکردن و تداوم شکایات غیرفعال شده و دیگر نمی تواند مسافر بگیرد. توبیخ راننده متناسب با مشکلی که گزارش شده انجام می شود.

اپلیکیشن های درخواست تاکسی اینترنتی به تمام گزارشات شما ترتیب اثر می دهند. اما راننده باید بداند با چند بار مسیریابی اشتباه و درخواست پول نقد غیرفعال نخواهد شد. این موارد تنها به صورت اخطار به راننده ابلاغ می شود. در این فرآیند حتی به عملکرد پشتیبان نیز نظارت می شود.

ثبت نام راننده آنلاین کی غیر فعال می شود؟

دو حالت برای غیر فعال شدن راننده در نظر گرفته شده است. در مرحله اول به صورت موقت و در مرحله دوم به صورت دائمی راننده غیر فعال می شود. اگر امتیازاتی که مسافران به راننده می دهند در مجموع کمتر از ۴.۳ بوده و در موضوعاتی مانند نزدن ماسک و تمیزی خودرو باشد، سیستم تاکسی های آنلاین به صورت اتوماتیک راننده را موقتاً غیرفعال می کند. در این صورت راننده موظف است برای آموزش دوباره به واحد پشتیبانی مراجعه کند.

اگر گزارش و امتیازدهی در مورد مسائل حساس و ضروری باشد و در رده بندی موارد حاد قرار بگیرد به صورت دائمی غیرفعال شده و اجازه کار و فعالیت در تاکسی آنلاین از آنها گرفته می شود. 

جمع بندی

در نهایت راننده تاکسی آنلاین باید بداند اگر بر طبق قوانین سازمان مربوطه مسافران جا به جا شوند و رضایت کافی از راننده به بخش پشتیبانی ابلاغ شود روز به روز بر مزایای دریافتی راننده افزوده می شود. همچنین هیچ خطری پس از ثبت نام راننده او را تهدید نخواهد کرد. با ثبت نام در تاکسی های اینترنتی درآمد نامحدود و مزایای زیادی عاید راننده می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.