5 نکته مهم در انتخاب برند چینی بهداشتی

چینی بهداشتی از آن دست محصولاتی است که ممکن است به سرعت نتوانیم تعویض کنیم و شاید در کل زندگی در یک خانه یک یا دو بار نیاز به انتخاب و خرید آن داشته باشیم.

 ازاین‌رو علاوه‌ بر شکل ظاهری محصول، که باید با سلیقه و فضای خانه و سرویس بهداشتی ما جور باشد، باید به نکات دیگری هم دقت کنیم.

اگر این نکات را در نظر بگیریم، تا حد زیادی ما را از کیفیت محصولات و خدمات مطمئن می‌کند و ما با خیال راحت‌تری اقدام به خرید می‌کنیم.

در اینجا 5 نکتۀ مهم را ذکر کرده‌ایم که لازم است هنگام انتخاب برند چینی بهداشتی به آن توجه کنیم:

1- شهرت برند را در نظر بگیرید

ابتدا دقت کنید که برند مورد نظر شما به چه ویژگی‌هایی شناخته می‌شود؟ آیا اصلاً برندی که قصد خرید آن را دارید از شهرت و اعتبار کافی برخوردار است؟ اعتبار تولیدکنندۀ محصولات چینی بهداشتی را با چه فاکتورهایی می‌توان ارزیابی کرد؟

موارد زیر نشان‌دهندۀ اعتبار یک برند است و می‌توان به برندی که این موارد را دارد اعتماد کرد:

- قدمت و تجربه

- حضور پررنگ محصولات در فروشگاه‌ها

- طراحی‌های بروز و زیبا

- وسعت کارخانه و ظرفیت تولید بالا

- صادرات محصول به بازارهای خارجی

به قدمت برند می‌توان اعتماد کرد. یک برند معتبر اعتبارش را از قدمت و تاریخ گذشته‌اش می‌گیرد. توجه کنید که عامل ماندگاری برند با قدمت بالا این است که همواره مراقب ذهنیت مشتریان هستند و برای حفظ رضایت مشتریان تلاش زیادی می‌کنند.

2- آیا به‌اندازۀ کافی تخصص دارند؟

دو چیز متخصص بودن یک شرکت را نشان می‌دهد؛ نیروی انسانی و بخش‌های تخصصی.

از یک طرف، تعداد، تخصص و تجربۀ نیروهای انسانی تولید محصولاتی باکیفیت را ضمانت می‌کند. در صنعت چینی بهداشتی نقش نیروی انسانی بسیار پررنگ‌تر از دیگر صنایع است؛ چراکه بسیاری از مراحل تولید نیازمند دستان ماهر، هنرمند و پرتوان نیروی‌های انسانی است.

در کنار این موضوع، بخش‌های تخصصی و ساختار سازمانی شرکت برای مدیریت و افزایش بهره‌وری افراد اهمیت زیادی دارد. داشتن نیروی متخصص به‌تنهایی کافی نیست. شرکت‌های بزرگ برای رسیدگی به این مهم، علاوه بر فضای صنعتی بزرگ و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا از دپارتمان‌های تخصصی مختلفی بهره می‌برند که برخی از آنها عبارتند از:

• طراحی؛ ایده‌پردازی و پیشنهاد محصولات جدید

• تحقیق و توسعه؛ تلاش دائمی برای پیشرفت محصولات

• مدلسازی؛ ساخت الگوهای اولیۀ محصول با کارکرد درست

• کنترل کیفیت؛ اطمینان از انتقال محصولات بی‌نقص به بازار

• تأمین؛ تهیه و استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت

• آزمایشگاه؛ اطمینان از تولید محصولات استاندارد

• فروش و خدمات پس از فروش؛ توزیع مناسب محصولات و اطمینان از رسیدن درست محصول به دست مشتری

• بازاریابی؛ ارتباط سازنده با مخاطب و معرفی محصولاتی که نیاز کاربران را به خوبی رفع می‌کند

3- شبکه فروش گسترده‌ای دارد؟

یک برند معتبر در استان‌ها و شهرهای مختلف نمایندگی دارد. بنابراین می‌توانید در زمان کوتاهی به نمایندگی فروش محصولاتش در استان یا شهر خود مراجعه کنید و محصولاتش را در همۀ فروشگاه‌های معتبر مشاهده کنید.

شبکۀ فروش گسترده باعث دسترسی آسان مصرف‌کننده به محصول می‌شود و مشتری هنگام خرید با خیال راحت خرید می‌کند. مشتری در هر زمان و در هر شرایطی به شرکت دسترسی خواهد داشت.

پس در انتخاب یک برند معتبر چینی بهداشتی درنظر داشته باشید که آیا در محل زندگی‌تان نمایندگی دارد؟ می‌توانید در زمان کوتاهی به نمایندگی فروش محصولاتش در استان خود مراجعه کنید؟ آیا محصولاتش در همۀ فروشگاه‌های معتبر وجود دارد؟

4- چقدر قدرت تولید دارد؟

قدرت تولید، تا حد زیادی، به وسعت و بزرگی فضاهای تولیدی وابسته است. بزرگی کارخانه را می‌توان در مساحت کارخانه، ظرفیت تولید، فضاهای تولیدی، فضاهای انبار و قدمت برند دید. این اطلاعات را معمولاً برندهای معتبر در وبسایت رسمی خود منتشر می‌کنند.

مساحت کل؛ وسعت کارخانه نشان‌دهندۀ پتانسیل و قدرت برند در تولید و تأمین محصولات موردنیاز بازار است.

ظرفیت تولید؛ خطوط تولید و تعداد محصولاتی که کارخانه می‌تواند در زمان معینی تولید کند و باعث تأمین سریع کالاهای مورد نیاز مصرف‌کنندگان می‌شود.

فضاهای انبار؛ انبار مناسب در کنار بسته‌بندی محصولات تضمین می‌کند که آن برند همواره محصولات مورد نیاز مشتریان را تأمین کند و کالاهایش در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارش‌دهندگان تحویل داده شود.

کارخانۀ بزرگ در کنار دیگر ویژگی‌هایی که در این مقاله ذکر شده است، خیال شما را برای داشتن بهترین انتخاب راحت می‌کند.

چینی کرد

5- به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی برند مراجعه کنید

وبسایت و شبکه‌های اجتماعی برندها معیارهای مناسبی برای انتخاب به شما می‌دهند. در سایت آنها می‌توانید با محصولات آنها آشنا شوید. هنگام بررسی سایت و شبکه‌های اجتماعی آن برند به نکات زیر دقت کنید:

سبد محصول

سبد محصولات برند ملاک بسیار خوبی برای انتخاب است. برندی که سبد محصولات کاملی دارد یعنی به سلیقه و قدرت انتخاب مخاطب احترام بیشتری گذاشته است.

طراحی محصولات

طراحی بروز و مناسب برای سلیقه‌های مختلف نشان‌دهندۀ اهمیتی است که آن برند به شما و سلیقۀ شما می‌دهد. اینستاگرام برندها به شما این امکان را می‌دهد که طراحی محصولات را در فضاها و سبک‌های مختلف سرویس بهداشتی و حمام ببینید و زیبایی محصولاتشان را بررسی کنید.

تکنولوژی تولید

برندی که می‌خواهید از آن چینی بهداشتی بخرید با چه تکنولوژی‌های محصولاتش را تولید می‌کند؟ آیا قدیمی و سنتی است یا با تکنولوژی روز دنیا پیش می‌رود؟ روش تولید و استفاده از فناوری نقش مهمی در کیفیت محصولات نهایی آن برند دارد.

مسئولیت‌های اجتماعی برند

برندهای معتبر همواره برای خود مسئولیت‌هایی در جامعه تعریف می‌کنند. برندها معمولاً در وبسایت‌شان این مسئولیت‌ها را ذکر می‌کنند. آنها را مطالعه کنید. بهتر نیست که برندی را انتخاب کنیم که به معیارهای اخلاقی ما و جامعۀ ما احترام می‌گذارد و به تعهدات اجتماعی‌اش عمل می‌کند؟

نتیجه

وقتی می‌خواهید یک برند چینی بهداشتی معتبر انتخاب کنید به نکات بالا توجه کنید. نکات بالا به شما کمک می‌کنند که بهترین انتخاب را داشته باشید. نکات بالا شما را مطمئن می‌کند که برندی معتبر با ویژگی‌های زیر انتخاب کرده باشید:

- دسترسی آسان و سریع به محصولات

- تولید بالا و تآمین سریع تعداد بالای محصولات

- برندی دارای اعتبار و پشتوانه

- قدمت و کارنامۀ قابل‌دفاع

کارخانه چینی کرد

بزرگترین کارخانۀ چینی بهداشتی ایران کدام است؟

بزرگترین کارخانۀ چینی بهداشتی در ایران چینی‌کُرد است. چینی‌کُرد در شهرک صنعتی فرامان استان کرمانشاه قرار دارد. این کارخانه 300 هزار متری با به‌کارگیری بیش از 600 نیروی متخصص و با تجربۀ 38ساله محصولاتی باکیفیت در صنعت چینی بهداشتی تولید می‌کند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.