دانلود سریال جیران و خاتون مووی لند دانلود فیلم سینمایی + پخش آنلاین نیم بهاء

دانلود فیلم جدید می تواند بهترین سرگرمی باشد

این روزها اغلب مردم به عنوان نخستین سرگرمی خود، به سراغ تماشای فیلم و سریال می روند. در واقع تماشای فیلم یکی از بهترین و البته ایده آل ترین سرگرمی هایی بوده که انسان مدرن برای خود فراهم نموده.

به همین جهت است که روز ها طیف زیادی از مردم ایران را برای یافتن فیلم جدید، فیلم خارجی، فیلم هندی و….. اینترنت را زیر و رو می کنند. در واقع هر کسی مطابق با سلیقه و البته نیاز خود به سراغ فیلمی می رود که آن را می پسندد. همین مورد هم سبب شده تا تقاضای زیادی در این حیطه شکل گیرد.

البته متناسب با این تقاضا هم رسانه ها و وبسایت های زیادی ایجاد شده است. متاسفانه تعداد زیادی از این رسانه ها کیفیت و البته کارایی لازم را ندارند. این دسته از سایت ها مشکلات ساختاری فراوانی دارند که باعث می شود تا از لیست انتخاب های مخاطبان خارج شوند. ما در ادامه این مقاله مروری بر این مشکلات خواهیم داشت و سعی می کنیم تا راهکاری مناسب برای آن ارائه دهیم . لذ ا بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

خاتون

فیلم خارجی دوبله فارسی جدید

تقریبا بیشتر ایرانیان تمایل زیادی به تماشای فیلم های خارجی دارند. عموما این دسته از فیلم ها کیفیت بالایی در خود دارند. از طرفی دیگر وجود فاکتورهای مهمی نظیر فیلمنامه عالی، بازیگران مطرح، هیجان بیشتر و… سبب شده تا این تولیدات گزینه ای بسیار مناسب برای مخاطبین باشند.

اغلب ایرانیان هم بعد از انتشار یک فیلم خارجی، فضای اینترنت را برای یافتن آن زیر و رو می کنند. اما اغلب این افراد زمان زیادی را برای به دست آوردن آن هدر می دهند. دلیل اصلی این موضوع کم بودن کیفیت بسیاری از سایت های موجود در نتایج گوگل است. در حقیقت این سایت ها کیفیت های مناسبی را از فیلم ها ارائه نمی دهند. این موضوع به دلیل صرفه جویی در هزینه ها می باشد. از طرفی دیگر این سایت ها توضیحات کافی برای هر فیلم قرار نمی دهند. این موضوع باعث می شود تا مخاطبان نتوانند به شیوه ای مناسب تصمیم گیری نمایند.

رسانه مووی لند با اشراف بر این موضوع سعی داشته تا آن را به نحو احسن برطرف سازد. این رسانه هر فیلم خارجی را با چندین کیفیت مختلف بارگذاری می کند تا افراد متناسب با شرایط خود آنها را دانلود نمایند. از طرفی دیگر برای تک تک این فیلم ها نیز تیزر و عکس های مختلف به همراه جزئیات کامل قرار می گیرد. این موضوع به مخاطبان کمک می کند تا ساده تر تصمیم گیری های خود را انجام دهند. ترکیب کلی این موارد سبب شده تا مووی لند گزینه ای مناسب برای عاشقان دانلود فیلم خارجی باشد.

با شروع فصل دوم سریال جذاب خاتون

دانلود سریال خاتون کاملا متفاوت از نظر دیگران بسیار جذب مخاطب کرده و در قسمت اول از فصل دو به خوبی پیشرفته رسانه مووی لند لحظه ای در حال بروز شدن می باشد. فیلم و سریال ها انیمیشن های روز دنیا با دوبله دلنشین پارسی برای کاربران عزیز بصورت کاملا رایگان قرار گرفته است. 

جیران

دانلود سریال جیران با ترافیک نیم بها

اگر پیگیر اخبار شبکه نمایش خانگی بوده باشید، بدون شک تا به این لحظه نام سریال جیران به گوشتان خورده است. این اثر یکی از جدیدترین ساخته های حسن فتحی می باشد. او پیش از این هم سریال های موفقی همچون شهرزاد و مولانا را ساخته که موفقیت های زیادی به دست آورده اند.

همین کارنامه درخشان باعث شده تا انتظار منتقدان و مخاطبان از این اثر افزایش یابد. او این بار به سراغ زندگی یکی از مشهورترین پادشاهان قاجار یعنی ناصرالدین شاه قاجار رفته است. این اثر بر پایه واقعیات تاریخی نگاشته شده و زندگی ناصرالدین شاه پس از مرگ امیرکبیر را بررسی می کند.

داستان حول محور عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران پیش می رود. جیران نام دیگر فروغ السلطنه بود. او از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه قاجار بود. جیران در ابتدا برای یادگیری رقص به دربار ناصرالدین شاه رفت اما شاه در اولین نگاه عاشق او شد و به سبب چشم های درشتی که داشت نام جیران را بر روی او نهاد.

جیران از لحاظ ظاهر و اخلاق با سایر زنان حرمسرای پادشاه متفاوت بود و علاقه زیادی به شکار و سوارکاری داشت. عشق ناصرالدین شاه به جیران چیزی بوده که دستمایه این اثر شده است. افزون بر این داستان زیبا، قرار است بازیگران مطرحی هم در این سریال حضور داشته باشند.

بهرام رادان(در نقش ناصرالدین شاه)، پریناز ایزدیار(در نقش جیران)، مریلا زارعی(در نقش مهدعلیا)، بابک حمیدیان(در نقش ملیجک)، امیر جعفری(در نقش میرزا آقاخان نوری)، مهدی پاکدل(سلمان) و امیرحسین فتحی(سیاوش) از جمله این بازیگر آن هستند که وجودشان سریال را زیباتر کرده است. چنانچه شما هم تمایل دارید تا این زیبایی را تماشا کنید، می توانید هم اکنون از طریق رسانه ی مووی لند نسبت به دانلود سریال جیران اقدام فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.