بهترین خدمات اجاره خودرو در تهران

در چند دهه گذشته اجاره خودرو در جهان بسیار رونق پیدا کرده است. اجاره ماشین به معنی سپردن خودرو به مشتری برای زمان خاص، می باشد. در چند سال گذشته در شهر تهران به دلیل جمعیت بالا و طرح های ترافیک اجاره خودرو بسیار پرطرفدار شده است.

جالب است بدانید که در گذشته هم اجاره وسیله نقلیه به عنوان شغلی وجود داشته است و گذشتگان گاری خود را برای مدتی  به مشتری میسپردند. در این مقاله مزایا و بهترین خدمات اجاره خودرو در تهران را به شما معرفی می کنیم.

مزایا اجاره خودرو

اجاره خودرو نسبت به خرید آن دارای مزایا و معایبی می باشد. امروزه با افزایش روزافزون نرخ دلار و به طبع بالا رفتن قیمت ماشین ها، مزایای اجاره خودرو نسبت به خرید آن بیشتر شده است. در قسمت زیر مزایای اجاره خودرو را با هم بررسی می کنیم.

• مقرون به صرفه بودن

با توجه به اینکه خودروها در بازه های زمانی استهلاک دارند و باید با صرفه هزینه آنها را تعمیر و سرویس نمود، اجاره خودرو شما را از صرف اینگونه هزینه ها مبرا می کند. همچنین هر خودرو سالانه باید بیمه شود و شما برای اینکار باید هزینه کنید. برای صرفه جویی در این هزینه ها اجاره خودرو مناسب ترین گزینه است.

• دور زدن طرح ترافیک

طرح های ترافیک در تهران باعث ایجاد محدودیت هایی در انجام امور روزانه می شود. همچنین استفاده از مترو و بی آر تی و تاکسی ها سبب می شود که زمان زیادی از روز را از دست بدهید. اگر شما قصد رفتن به جلسه یا یک سمینار در طرح های ترافیک تهران دارید، اجاره یک خودرو لوکس و تشریفاتی می تواند کلاس کاری شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

• صرفه جویی در زمان

اگر شما قصد رفتن به مسافرت را دارید و زمان برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، و نمی خواهید زمان زیادی را صرف گرفتن بلیط قطار، اتوبوس و... کنید، همچنین دلتان نمی خواهد مدت زیادی را منتظر وسیله نقلیه و توقف های بین راهی از دست بدهید، اجاره خودرو حداکثر صرفه جویی در زمان را برایتان به ارمغان می آورد.

• تنوع در مدل خودروها

ممکن است شما بخواهید برای هر مناسبت از خودرویی خاص استفاده کنید. مثلا برای آفرود سواری دردشت و کوهستان خودروی شاسی بلند، برای استقبال از مهمانی خاص ماشین تشریفاتی و برای ماشین عروس خودرویی لوکس در نظر داشته باشید. با اجاره خودرو شما می توانید این انتخاب ها را داشته باشید.

• آزادی عمل 

مسافرت یکی از پر خاطره ترین روزهای زندگی هر شخص می باشد. ممکن است شما بخواهید از رستورانی که در دل یک جنگل است غذا بخورید، یا اینکه بخواهید از میانبر برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید. قطار و ماشین های بین شهری تنها از مسیر از پیش تعیین شده حرکت می کنند و ممکن است برای شما خسته کننده شود و بسیاری از زیبایی های مسیر را از دست بدهید. با اجاره خودرو سفری زیبا برایتان اتفاق خواهد افتاد.

اجاره خودرو در تهران perarinkhodro

ویژگی های بهترین اجاره خودرو در تهران

حالا که از مزیت های اجاره خودرو نسبت به خرید آن آگاه شدیم، از کدام شرکت اجاره خودرو ماشین رنت کنیم؟ ویژگی بهترین شرکت اجاره خودرو چیست؟ در قسمت زیر به چند ویژگی بهترین شرکت اجاره دهنده خودرو در تهران اشاره می کنیم:

• رضایت مشتری های قبلی

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت در زمینه اجاره خودرو رضایت مشتریان قبلی شرکت است. شرکت اجاره خودرو پرارین با رضایت 99% مشتریان، بهترین خدمان رنت خودرو را ارائه می دهد. پیشنهاد می شود اگر قصد اجاره خودرو  بدون راننده و اجاره خودرو با راننده را دارید به لینک زیر مراجعه فرمائید.

https://perarinkhodro.com/car-rental/

لازم به ذکر است اجاره خودرو پرارین اجاره انواع ماشین را به صورت تحویل و دریافت خودرو در محل مورد نظر شما انجام داده است. همچنین خدمات اجاره خودرو در پرارین تا سقف 12% تخفیف ارائه می شود.

• تنوع داشتن خدمات 

یک شرکت اجاره خودر خوب باید خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه دهد. در قسمت زیر خدمات متنوع اجاره خودرو را بیان می کنیم:

1. اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

2. اجاره خودرو عروس همراه با خدمات گل آرایی و فیلمبرداری

3. اجاره خودرو با راننده مسلط به امور مهمانداری برای استقبال فرودگاهی

4. تحویل خودرو در مکان مورد نظر مشتری

• متنوع بودن خودرو ها

اگر یک شرکت تنوع بالایی در خودروهای مجموعه خود داشته باشد، دست شما برای انتخاب خودرو بازتر خواهد بود. شرکت اجاره خودرو پرارین دارای تنوع بالای خودرو است و از پورشه و بی ام و تا خودروهای  تولید داخل را موجود دارد.

• تنوع در ارائه مدارک مشتری

در زمان اجاره خودرو مشتری باید مدارک و تعهداتی به شرکت اجاره دهنده خودرو جهت ضمانت بدهد. این مدارک می تواند چک، سند و ... باشند. ممکن است مشتری دارای دسته چک نباشد در این صورت شرمت اجاره دهنده خودرو باید مدارک جهت ضمانت را تغییر دهد، مثلا به جای چک از مشتری سفته همراه با سند دریافت کند. قوانین بعضی از شرکت ها ثابت هستند و مدارک ضمانت تغییر خواهند کرد. شرکت اجاره خودرو پرارین با توجه به مدارک مشتری، راحتترین شرایط اجاره خودرو را برای متقاضی در نظر می گیرد.

اجاره خودرو پرارین perarinkhodro

سخن پایانی

امروزه اجاره خودرو در تهران بسیار مرسوم شده است و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. شرکت اجاره خودرو پرارین با رضایت 99% مشتریان و داشتن مجوز رسمی در زمینه رنت خودرو فعالیت می کند. پرارین خودرو با متنوع بودن خودرو و آسان کردن شرایط اجاره، ویژگی های بهترین شرکت اجاره خودرو در تهران را دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رنت خودرو با شرکت پرارین خودرو  Perarinkhodro.com در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.