دانلود و معرفی IDM و فتوشاپ برای ویندوز

 در ادامه به بررسی دو برنامه محبوب ویندوز می پردازیم و نحوه دانلود برنامه را به شما نشان می دهیم.

بررسی Internet download manager

اینترنت دانلود منجیر یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود خودکار است که کاملا با مرورگرها هماهنگ است و به صورت اتوماتیک فایلهای دانلودی از قبیل موزیک و ویدیو را در سایت تشخیص می دهد و امکان بارگذاری آنها را فراهم می کند. زمانی که Internet download manager  را نصب میکنید، این برنامه به صورت اتوماتیک روی مرورگرها فعال شده و فقط باید اجازه دهید افزونه IDM CC روی مرورگرتان فعال گردد.

فوتو شاپ

 از این به بعد از پخش هر ویدیو به صورت اتوماتیک آن را تشخیص داده و امکان دانلود آن را طی زمان بندی خاص به شما میدهد. دانلود برنامه IDM نیز به سادگی قابل انجا می باشد و شما می توانید از سایت های مختلف اقدام به دانلود این برنامه کنید.

امکانات

• دانلود چندین فایل همزمان

• برنامه افزودنی برای مرورگر کروم،فایرفاکس،اپرا و ...

• افزایش سرعت دانلود

• از همه پروتکل های FTP، HTTP  پشتیبانی می کند.

برنامه فتوشاپ Photoshop

برای سالهای متعدد ادوبی فتوشاپ برترین نرم افزار ویرایشگر استاندارد صنعت عکاسی بوده است.علیرغم آمدن رقیبان جدید همچنان فتوشاپ توانسته جایگاه خود را حفظ کند و حتی پیشرفت های بزرگی را در این حوزه تجربه کند. دانلود فتوشاپ Photoshop  علاوه برا اینکه برای ویرایش عکس استفاده می شود برای نقاشی و طراحی دیجیتال پیچیده نیز مورد استفاده قرار میگیرد.فتوشاپ امروز آنقدر توسعه پیدا کرده و امکانات جدید به آن اضافه شده که برای کار کردن با آن نیاز به آموزش تخصصی و طولانی دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.