یدک مارکت، شما را به بازار لوازم یدکی خودرو وصل می کند

اگر صاحب یک خودرو باشید بدون شک لوازم یدکی خودرو یکی از آشناترین عناوینی است که ممکن است در طول یک ماه به آن بر بخورید. همانطور که می‌دانید، هر خودرو از لوازم و قطعات متعددی تولید شده که ممکن است به مرور زمان دچار فرسایش، آسیب و یا صدمات ناشی از استهلاک و کارکرد شوند، از این رو نیاز است که جایگزینی برای هر یک از قطعات در نظر گرفته شود.

کارخانه‌های خودروسازی موظف هستند تا برای تمامی قطعات خودروی خود لوازم یدکی تولید کنند تا چنانچه نیاز به تعویض قطعه وجود داشت خریدار بتواند بدون مشکل آن را تهیه کند. کارخانه‌های متعددی در سراسر جهان در زمینه تولید لوازم یدکی اتومبیل فعالیت می‌کنند و در زمینه برطرف‌سازی نیاز مصرف کننده کار می‌کنند. 

همانطور که می‌دانید، خودروهای متعددی در داخل ایران حضور دارند که بخش زیادی از آن را خودروهای داخلی تحت عناوین مختلف با شرکت‌های خودروسازی مختلف شامل می‌شوند. در سال‌های اخیر، قطعات مورد نیاز و فناوری ساخت قطعات با کیفیت در کشور تامین شده و لوازم یدکی خودرو برای خودروهای ایرانی به راحتی قابل فراهم‌سازی است. از طرفی، پلتفرم‌هایی مانند یدک مارکت نیز در زمینه تامین قطعات برای خودروهای خارجی و یا خودروهایی که به هر نحوی قطعات آن از خارج از کشور وارد می‌شوند فعالیت می‌کنند تا برای مصرف‌کننده مشکلی از بابت خرید قطعات یدکی ایجاد نشود.

چرا به لوازم یدکی خودرو نیاز داریم؟

همانطور که گفته شد قطعات مختلف خودرو ممکن است در طول دوره مصرف دچار ایراداتی شوند که در کارکرد کلی خودرو می‌تواند خلل ایجاد کند، از این رو باید در زمینه خرید لوازم یدکی خودرو توجه و وسواس بالایی داشته باشید. قطعات برقی خودرو ممکن است به مرور زمان دچار سوختگی و یا در اثر داغی بیش از حد، دچار اختلال در کارکرد شوند. از این رو نیاز است که به صورت دوره‌ای یک چکاپ کامل در بخش برق خودرو داشته باشید تا بتوانید این بخش را که جزو بخش‌های مهم است سرپا نگه دارید.

دیگر بخش مهمی که ممکن است به مرور زمان دچار ایرادات شود موتور خودرو است که به عنوان قلب خودرو عمل می‌کند. موتور مجموعه‌ای از قطعات مکانیکی است که به صورت یک زنجیره عمل کرده و ماشین را به حرکت در می‌آورند. این قطعات در حال انجام کار هستند و ممکن است که به صورت دایره‌ای یا بالا پایین حرکت کرده و به همین دلیل به مرور زمان دچار ساییدگی و یا هرگونه نقص دیگر ناشی از استهلاک شوند.

به همین دلیل نیاز به لوازم یدکی وجود دارد تا بتوان بخش‌هایی را که ممکن است دچار صدمه شده‌اند، پیش از آنکه به یک صدمه بزرگ‌تر در تمام سیستم خودرو منجر شوند تعویض کرد. از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی که نیاز به تعویض دوره‌ای دارند می‌توان به شمع، وایر، لنت ترمز، پروانه و فن، مکانیزم‌های بالا برنده شیشه، برف پاکن، واتر پمپ، فنرها و بخش‌های دیگر اشاره کرد.

لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس

یکی از محبوب‌ترین خودروهایی که می‌توان در ایران از آن نام برد برلیانس است که به دلیل عملکرد مناسب مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. از این رو می‌توان لوازم یدکی برلیانس را یکی از مهمترین و پر مصرف‌ترین لوازم یدکی خودرو در بازار خودروی ایران دانست. خودروهای برلیانس همانند هر خودروی دیگری نیاز به سرویس دوره‌ای دارند که با این کار می‌توان سلامتی خودرو را تضمین کرد.

هر سرویس شامل یک محدوده مسافتی می‌شود که پس از طی شدن باید مورد بررسی و نظارت تولید‌کننده قرار بگیرد تا در صورت نیاز به تعویض قطعه و یا سرویس خاص دیگری این اقدام انجام بپذیرد. در سرویس دوره‌ای خودروهای برلیانس روغن موتور به عنوان یک فاکتور سلامتی مهم در زمینه قطعات مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین فیلتر روغن نیز که نقش تعیین‌کننده‌ای را در میان لوازم برلیانس دارد بررسی خواهد شد.

فیلتر هوا و ضد یخ نیز دو فاکتور مهم و کلیدی هستند که باید به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار بگیرند. برای شناسایی هرگونه لوازم یدکی برلیانس که احتمالا ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد از سرویس تخصصی استفاده خواهد شد. در این سرویس از فیلتر سوخت بازرسی می‌شود و همچنین شیلنگ و اتصالات سیستم انتقال سوخت نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت. سیستم اگزوز اتومبیل، کلاچ و ترمز نیز مورد واکاوی قرار می‌گیرند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل شود. 

چنانچه به لوازم یدکی خودروی برلیانس نیاز دارید، یدک مارکت می‌تواند به عنوان پلتفرم تامین لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان نیاز شما را در این زمینه برطرف کند.

لوازم یدکی دانفنگ

لوازم یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس

دانگ فنگ اچ سی کراس را می‌توان یکی دیگر از محبوب‌ترین خودروها در ایران دانست که در دسته پرمصرف‌ترین لوازم یدکی ماشین قرار می‌گیرد. لوازم یدکی اچ سی کراس نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که می‌توانید به راحتی در یدک مارکت نسبت به تهیه قطعات مختلف این خودرو اقدام کنید. اچ سی کراس یک خودروی نسبتا قدرتمند است که بر پایه نمونه اولیه‌ای از شرکت خودروسازی سیتروئن تولید شده و پیشرانه آن قدرت خود را از یک موتور ایرانیزه شده 206 به عاریت گرفته است. این خودرو را می‌توان یکی از موفق‌ترین تولیدات ایران خودرو دانست که توانسته به خوبی در جامعه بدرخشد.

اچ سی کراس نیز همانند خودروی برلیانس و دیگر خودروهای بازار نیاز به سرویس دوره‌ای و تعویض لوازم یدکی مختلف دارد که خوشبختانه به راحتی می‌توان لوازم یدکی آن را در بازار خودرو و به ویژه بازارهای آنلاین مانند یدک مارکت که پلتفرم‌های تامین لوازم یدکی خودرو هستند پیدا کرد. از جمله محبوب‌ترین لوازم یدکی که برای این خودرو می‌توان نام برد آینه‌های چپ و راست، استارت، بلبرینگ چرخ، بوش، پمپ بنزین، چراغ‌های جلو و عقب، جلو پنجره و همچنین مکانیزم‌های بالا برنده ششه‌ها هستند.

بعضی از لوازم یدکی اچ سی کراس ممکن است که در بازارهای لوازم یدکی تا حدودی سخت پیدا شوند. از این میان می‌توان به رادیاتور آب، دینام، سپرهای عقب و جلو، فنرها، کمک فنرها و نیز لنت‌های اصل اشاره کرد. این لوازم را می‌توانید به راحتی و با اصالت بالا از یدک مارکت تهیه کنید.

یدک مارکت، اصالت لوازم یدکی خودرو را تضمین می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید لوازم یدکی خودرو باید به آن توجه داشته باشید، اصالت کالا است. خرید لوازم یدکی اصل به ویژه لوازمی که با جان سرنشین ارتباط دارند مانند گیربکس، دیفرانسیل، سنسورها، کامپیوترها و دیگر قطعات مشابه اهمیت بسیار زیادی دارد و همیشه به عنوان دغدغه مصرف‌کننده و البته تعمیرکار شناخته می‌شود.

بعضی از قطعات خودرو که به بدنه خودرو مربوط می‌شود مانند درب موتور، سپرهای عقب و جلو یا چراغ‌ها را می‌توان با نمونه‌های باکیفیت غیراصل جایگزین کرد که برای مصرف‌کننده صرفه اقتصادی نیز داشته باشد. اما قطعاتی که با جان سرنشین در ارتباط هستند را به هیچ عنوان نمی‌توان با نمونه‌های غیراصل جایگزین کرد.

از این رو بهتر است پیش از خرید لوازم یدکی خودروی خود، تحقیقی در رابطه با مرکزی که از آن خرید انجام می‌دهید داشته باشید تا بتوانید از صحت و گارانتی کالا اطمینان حاصل کنید. یدک مارکت به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی لوازم یدکی خودروهای مختلف در ایران، این اطمینان را ایجاد کرده تا همیشه از قطعات اصلی با ضمانت و گارانتی استفاده کند و آن‌ها را با بهترین قیمت و با اطمینان کامل از کارکرد در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.