سورپرایز عزیزانمان با خرید گل آنلاین

 چراکه تبریک تولد با زبان لطیف گل ها راهی بی همتا برای نشان دادن احساس شما به طرف مقابل است. اما آیا راهی هست تا بتوانیم شیرینی این هدیه را بیشتر کنیم و لحظه ای فراموش نشدنی را برای کسی که دوستش داریم رقم بزنیم؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشیم تا پاسخ این سوال را بیابید.

گل هایی که در اینترنت می رویند!

حتماً شما هم از سرویس خرید گل به صورت آنلاین که توسط برخی وب سایت ها ارائه می شود خبر دارید. سرویسی که می توان از طریق آن انواع گل ها را در قالب دسته گل، باکس گل، تاج گل و... سفارش داد. سهولت ثبت سفارش در گل فروشی های آنلاین مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به تنوع بالای گل ها، قیمت مناسب و سرعت و سهولت در تحویل اشاره کرد.

اما جذاب ترین مزیت این فروشگاه ها، ارسال گل از طرف شما برای فرد موردنظر شماست؛ به این معنی که شما می توانید سفارش خود را به آنکه دوستش می دارید ارسال و او را در روز تولد، روز مادر، روز فارغ التحصیلی و یا هر مناسبت دیگری سورپرایز کنید. اگر نمی دانید که کدام گل را برای غافلگیر کردن عزیزان خود انتخاب کنید، اغلب این وب سایت ها راهنمای مختصر و مفیدی را تدارک دیده اند تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

خرید گل برای تولد

سالروز تولد، یکی از مهم ترین روزهای زندگی است و اغلب افراد در این روز، انتظار دریافت توجه و محبت از سوی اطرافیان و نزدیکان را دارند. شاید برخی اوقات به دلیل کمبود وقت و یا دوری از عزیزان، امکان شاد کردن آنها را در روز تولدشان نداشته باشیم و موجبات دلخوری آنها را فراهم آوریم. اما گل فروشی های آنلاین این فاصله ها را کوتاه کرده اند تا شما بتوانید با خرید گل آنلاین و ارسال آن به نزدیکانتان، آنها را در روز تولدشان غافلگیر کنید.

ارسال گل برای تبریک تولد، ساده ترین و در عین حال رمانتیک ترین روش برای ابراز علاقه به کسی است که برای ما جایگاه ویژه ای دارد. نوع رابطه شما با طرف مقابل، تعیین کننده نوع گلی است که سفارش می دهید. به عنوان مثال گل های زرد رنگ مناسب بیان احساساتی مانند تشکر و تقدیر و گل های قرمز بیانگر علاقه قلبی و وجود احساسات عاطفی نسبت به دریافت کننده هدیه است.

باکس گل

خرید باکس گل برای روز مادر

قطعاً موافقید که هیچ هدیه ای در دنیا نمی تواند پاسخگوی زحمات بی دریغ مادران باشد. و ایضاً چه بسیار مادرانی که برای رعایت حال فرزندانشان، هدایای گرانقیمت را دوست ندارند. اما هدیه ای که همیشه می تواند باعث خوشحالی یک مادر شود، گل است. فرقی نمی کند که این گل یک شاخه باشد یا یک دسته. اما اگر به دنبال سورپرایزی جذاب برای روز مادر هستید، پیشنهاد ما خرید یک باکس گل از میخک صورتی است؛ چراکه این گل در ادبیات و فرهنگ عامه، عشق بی کران مادر را تداعی می کند. رز صورتی هم از جمله انتخاب های مناسب برای قدردانی از فداکاری مادرانه است.

خرید آنلاین گل برای ولنتاین

خرید گل به صورت اینترنتی، گزینه مناسبی برای غافلگیر کردن خانمی است که به او عشق می ورزید؛ خواه این فرد همسر شما باشد، خواه نامزد و یا دوست. گل فروشی های آنلاین، گل انتخابی شما را در ساعت مقرر، به خانه یا محل کار فرد موردنظر ارسال می کنند تا لحظه ای بی بدیل را برای او رقم بزنند. یک باکس گل که از رزهای قرمز تهیه شده است، انتخاب جذابی به عنوان یک هدیه غیرمنتظره است. اعجاز این گل آنچنان گسترده است که آن را به پرفروشترین هدیه در جهان تبدیل کرده است. ارسال یک کارت پستال عاشقانه هم در کنار این هدیه، تأثیر آن را چندین برابر و پایه های عشق شما را بیش از پیش محکم می کند.

تاج گل

خرید آنلاین تاج گل

اگر مراسمی در پیش است که نمی توانید در آن حضور پیدا کنید، از گل فروشی های آنلاین کمک بگیرید. برای مثال موقعیتی را تصور کنید که به یک عروسی دعوت شده اید ولی امکان حضور در آن را ندارید. در چنین شرایطی، سفارش یک تاج گل زیبا و ارسال آن از طرف شما می تواند هدیه ای به یادماندنی برای عروس و داماد باشد. این سرویس استثنایی خصوصاً برای هموطنانی مفید است که در خارج از کشور سکونت دارند تا تنها با چند کلیک ساده، سفارش خود را  در قالب باکس گل، تاج گل یا سبد گل ثبت کنند و با ارسال آن، در شادی نزدیکان خود شریک شوند و آنان را سورپرایز کنند.

شرایط مذکور برای مراسم ختم هم صدق می کند و افراد دور از وطن می توانند تاج گلی را به مراسم یادبود بفرستند و همدرد لحظات سخت خانواده متوفی باشند. برای تسهیل این نوع از خرید، امکان پرداخت ارزی از طریق کارت های اعتباری بین المللی در درگاه های این گل فروشی ها درنظر گرفته شده است.

ارسال گل در همان روز

یکی از فوق العاده ترین خدمات گل فروشی های آنلاین، امکان تحویل گل در همان روز ثبت سفارش است. اگر امروز روز ولنتاین، روز عروسی، سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت دیگری است و شما این روز را کاملاً از یاد برده اید نگران نباشید. گل موردنظر خود را از گل فروشی های آنلاین سفارش دهید و آن را همین امروز تحویل بگیرید. فرقی نمی کند که چه گلی را سفارش می دهید:

باکس گل، تاج گل، سبد گل، دسته گل، گلدان و... . زمان این تحویل در شهر تهران زیر 2 ساعت است و مرسوله شما در زمانی که تعیین کرده اید به دست شما و یا گیرنده هدیه خواهد رسید. چه شرایط تقدیم حضوری هدیه را داشته باشید چه نه، پیشنهاد ما این است که برای یک بار هم که شده شریک احساسی خود را سورپرایز کنید و با ارسال گل، هدیه خود را برای همیشه در قلب و ذهن او جاودان کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.