خدمات تاکسی اینترنتی سراسری با سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ

این  خدمات برای مردم از دو دیدگاه مفید بوده است. اگر از دید مشتریان به خدمات آنلاین اسنپ نگاه کنیم، متوجه می شویم که رفت و آمد در مسیرهای درون شهری یا بین شهری آسان تر شده است. همچنین تاکسی آنلاین برای تعداد زیادی از افراد کارآفرینی کرده است. بنابراین افراد بسیاری از خدمات آنلاین اسنپ سود می برند. در ادامه شما را با خدمات متنوع سوپراپلیکیشن ایرانی و تاکسی آنلاین اسنپ آشنا خواهیم کرد.

خدمات سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ

نام اسنپ با تاکسی آنلاین آن شناخته شد. هر چند این سامانه هوشمند در راستای ارائه خدمات گسترده تر به مردم امکانات آنلاین دیگری را نیز فراهم کرده است. درخواست حمل بار اینترنتی، سفارش آنلاین غذا، اسنپ تریپ، اسنپ مارکت و مشاوره آنلاین پزشکی همگی جزو خدمات سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ هستند که زندگی را برای مردم آسان تر کرده اند اما سؤال اینجاست که تاکسی آنلاین اسنپ چه خدماتی را در شهرهای ایران ارائه می دهد.

اسنپ، خدمات تاکسی اینترنتی در شهرهای ایران

خدمات اسنپ آنلاین به نحوی بوده که صاحبان این سامانه هوشمند آن ها را در بیشتر شهرهای ایران اجرا کرده اند. برای مثال مردم در هر شهری که باشند می توانند از مشاوره های پزشکی آنلاین بهره مند شوند. مردم بسیاری از کلان شهرها نیز از خدمات آنلاین سفارش و دریافت غذا استفاده می کنند. تاکسی اینترنتی در شهرهای ایران یکی دیگر از خدمات این سامانه به حساب می آید و اسنپ در تلاش است تا این امکان را در تمامی شهرهای ایران فراهم کند. 

خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ

تاکسی آنلاین سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ به عنوان اولین و بزرگ ترین تاکسی اینترنتی ایران شناخته شده است. شهرت و محبوبیت تاکسی اینترنتی اسنپ به خاطر تغییر و تحولات عظیمی است که در سیستم حمل و نقل درون شهری و بین شهری ایجاد کرده.

خدمات آنلاین اسنپ برای حمل و نقل مسافران با مزایایی همراه است:

۱- دسترسی آسان و سریع به تاکسی: مسافران با نصب اپلیکیشن اسنپ بدون صرف هزینه و وقت اضافی درخواست راننده آنلاین خود را ثبت می‌کنند. 

۲- قیمت گذاری شفاف و دقیق: قیمت گذاری در سامانه هوشمند اسنپ دقیق، شفاف و منطقی است. مسافران امکان استفاده از کدهای تخفیف را هم دارند که خود عاملی برای محبوبیت خدمات تاکسی آنلاین شده است.

۳- پشتیبانی دائمی: تیم پشتیبانی و امنیت سفر اسنپ ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات و آماده کمک به مسافران است. 

خدمات تاکسی آنلاین اسنپ عبارتند از:

• ثبت درخواست تاکسی اینترنتی در شهرهای ایران

مردم در شهرهای مختلفی از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، اردکان و خرم آباد و بسیاری از شهرهای دیگر می توانند با نصب اپلیکیشن اسنپ، عضویت و ثبت کامل اطلاعات از خدمات تاکسی آنلاین بهره مند شوند. کافی است آدرس مبداء و مقصد را مشخص و بعد از مشاهده قیمت درخواست راننده آنلاین خود را ثبت کرده و منتظر تأیید یک راننده برای انجام سفر باشند.

• امکانات امنیت سفر و پشتیبانی 

مسافران در تمام طول سفر می توانند سؤالات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارند. در ضمن مسافران با استفاده از امکانات امنیت سفر با آرامش خاطر به مقصد خود خواهند رسید. در دوره کرونا اسنپ رعایت نکات بهداشتی را برای رانندگان و مسافران الزامی تلقی کرده بنابراین امنیت مسافر و راننده از ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

• امکان پرداخت آنلاین و نقدی

مسافران می توانند از سه گزینه پرداخت آنلاین، پرداخت نقدی و کیف پول آپ برای پرداخت هزینه سفر خود استفاده کنند. این راهکارها باعث شده است که اگر مسافران به اطلاعات کارت بانکی خود دسترسی نداشتند باز هم بتوانند به راحتی از موجودی کیف پول آنلاین و پول نقد خود استفاده کنند. روش پرداخت نقدی هم در صورت کافی نبودن اعتبار مالی کیف پول اینترنتی مفید خواهد بود.

خدمات تاکسی اسنپ درون شهری و برون شهری

خدمات سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ برای حمل و نقل مسافران داخل یا خارج از شهر امکان پذیر است. همانطور که اشاره کردیم اسنپ خدمات تاکسی اینترنتی در شهرهای ایران را توسعه داده و این سرویس در آینده ای نزدیک در تمامی شهرها اجرا خواهد شد. کافی است در اپلیکیشن اسنپ عضو شوید. شما می توانید بعد از تعیین مبداء و مقصد و مشاهده هزینه سفر درخواست خود را ثبت نمایید.

• سرویس برون شهری در حال حاضر محدود به مسیرهای زیر است:

 تهران، قم

 اصفهان، شهرکرد

 کرج، قزوین

 تهران، قزوین

 تهران، اراک

 تهران، مازندران

 قم، اصفهان

 قم، اراک

استفاده از خدمات حمل و نقل بین شهری تاکسی اسنپ برای کاربران سیستم عامل اندروید فعال است. از این سرویس طبق روال خدمات حمل و نقل درون شهری می توان تنها در بازه زمانی ۶ صبح الی ۹ شب استفاده کرد. 

• امنیت سفرهای بین شهری با در نظر گرفتن ۴ عامل اساسی برقرار می شوند:

۱. اسنپ راننده ای را برای این بخش مجاز می داند که امتیاز بالا و سابقه سفرهای بین شهری داشته باشد.

۲. همراه داشتن کارت شناسایی در سفرهای بین شهری الزامی است. راننده این حق را دارد که کد ملی مسافر را با اطلاعات ثبت شده تطابق دهد. از طرفی مسافر نیز باید به تطبیق چهره راننده و پلاک ماشین با اطلاعات موجود در نتیجه درخواست خود بپردازد.

۳. تاکسی هایی که سفر بین شهری انجام می دهند باید از نظر فنی توسط اسنپ معاینه شوند. رانندگان باید درباره رفع مشکلات فنی ماشین آموزش ببینند تا سفر با ایمنی بیشتری انجام گیرد.

۴. پشتیبانی ۲۴ ساعته اسنپ و امنیت سفر به مسافر این اطمینان خاطر را می دهند که در صورت بروز مشکلات احتمالی جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود. تیم پشتیبانی در اسرع وقت به سؤالات پاسخ می دهد و مشکلات امنیتی نیز با ارائه خدمات حل می شوند.

خدمات اسنپ تاکسی اینترنتی در شهرهای ایران محدود به مسافران نیست. افرادی که شرایط لازم برای راننده شدن در اسنپ را دارند، می توانند به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم روی این موقعیت کاری حساب کنند. بنابراین کارآفرینی اسنپ برای مردم از هر طرف سودمند بوده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.