گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S ظرفیت 128 گیگابایت / رم 8

 بیشتر این موفقیت را مدیون خط تولید گوشی‌های هوشمند Redmi  بوده که اغلب مشخصات سخت‌افزاری چشمگیر و پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستند.

پس از عرضه سری فوق‌العاده Redmi Note 10، تصمیم گرفت یک مدل دیگر به نام گوشی موبایل شیائومی Redmi Note ۱۰S با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 را عرضه کند که نسخه ارزان Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro است. در ادامه با این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی استاندارد و زیبا

این گوشی ظاهری کاملاً استاندارد و رنگ گرادیان آبی (آبی اقیانوسی) دارد که از یک روکش مات برخوردار است که باعث می‌شود در دست نلغزد و به جرئت میتوان گفت یکی از طراحی های چشم گیر گوشی های شیائومی است. همچنین مانند اکثر گوشی‌های شیائومی از گواهی IP53 برخوردار است که باعث  مقاومت آن در برابر پاشش آب و گرد و غبار شده است.

این مدل حتی یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و همچنین یک بلستر IR را نیز در خود جای داده است که یکی از ویژگی‌های مشخصی است که گوشی‌های شیائومی ارائه می‌کنند.

شیائومی-رد می

در بخش پشتی گوشی، ماژول دوربین کمی برجسته است اما این نکته از زیبایی آن کم نکرده و شما را به یاد یک دوربین قدیمی می‌اندازد. شیائومی یک اسکنر اثر انگشت جانبی را هم در این گوشی تعبیه کرده که باز کردن قفل گوشی را بسیار آسان می‌کند؛ زیرا دقیقاً در زیر دکمه پاور قرار گرفته است. 

صفحه نمایش با وضوح بالا

نمایشگر 6.43 اینچ Full HD این گوشی از نوع آمولد با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است. رنگ‌های اشباع شده و زنده، زاویه دید خوب و روشنایی کافی از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی است. حداکثر روشنایی 1100 نیت نیز باعث شده تا کار کردن با آن در شرایط  نوری روشن و در فضای باز مشکل نباشد.

برای محافظت از نمایشگر ردمی 10S  از Corning Gorilla Glass 3، استفاده شده. حاشیه‌های باریک و فضای کمی که برای دوربین سلفی این محصول در نظر گرفته شده، امکان استفاده بهینه از صفحه نمایش را فراهم کرده است.

گوشی شیائومی

مشخصات سخت‌افزاری و عملکرد عالی

شاید جالب‌ترین نکته در مورد Redmi Note 10S این باشد که روی پردازنده MediaTek Helio G95 اجرا می‌شود که در Redmi Note 8 Pro نیز وجود داشت. این تراشه 12 نانومتری با معماری هشت هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی (Mali G76 MC4 (GPU، 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شده است.

در صورتی که به فضای بیشتری نیاز دارید، حافظه گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S از طریق کارت میکرو SD قابل افزایش خواهد بود.

مدیاتک درمورد پتانسیل بازی این تراشه که با حافظه بسیار سریع و مقدار بالای رم DDR4x پشتیبانی می‌شود، ادعاهای زیادی را مطرح کرده است. اما این ادعاها فقط حرف نیست و در عمل هم حتی در زمان اجرای چندین برنامه، جابه‌جا شدن بین تب‌های کروم یا حتی در حین اجرای بازی‌های گرافیکی فشرده مانند Call of Duty Mobile با لگ و کندی مواجه نخواهید شد.

بنچمارک

 نتایج بنچمارک این گوشی هم بسیار جالب است و در مقایسه با گوشی‌های قدرتمندی چونXiaomi Poco M3 Pro 5G، Realme 7 و Oppo A9 خوش درخشیده است. 

 دوربین‌ و کیفیت عکس قابل قبول ردمی نوت 10S

دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، لنز 8 مگاپیکسل فوق عریض و ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در ماژول دوربین این گوشی جا خوش کرده‌اند. همچنین ردمی 10S دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز هست.

صادقانه بگوییم دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی وقتی می‌خواهید عکسی از نزدیک یا حتی عکسی در حالت پرتره بگیرید، خوب عمل می‌کند، اما وقتی که سعی می‌کنید از مناظر وسیع عکس بگیرید، کیفیت تصویر متوسط ​​خواهد بود و جزئیات زیادی را از دست می‌دهد.

دوربین ماکرو و لنز فوق‌واید هم در شرایط نوری مناسب، عکس‌های خوبی ثبت می‌کنند. دوربین جلو برای سلفی و استوری اینستاگرام مناسب است، اما قرار نیست کیفیت تصاویر آن شما را متحیر کند. 

این گوشی امکان فیلمبرداری تا 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر کرده است اما بدون لرزش‌گیر! تنها در صورتی که رزولوشن را به 1080p کاهش دهید، لرزشگیر الکترونیکی شروع به کار می‌کند و قابل استفاده است.

عمر باطری

عمر بالای باتری؛ بزرگترین نقطه قوت این گوشی

در تست باتری اجرا شده توسط PCMark این گوشی امتیاز 13 ساعت و 19 دقیقه را به دست آورد که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های میان‌رده زمان طولانی‌تری است. این دوام بالا مدیون یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که در Redmi Note 10 Pro هم از آن استفاده شده؛ با این تفاوت که به دلیل محدود شدن نرخ تازه‌سازی تصاویر در صفحه نمایش این گوشی به 60 هرتز، عمر باتری فوق‌العاده بالاتر است.

 برای استفاده‌های مختلف مثل تماس ویدیویی، تماشای یوتیوب، بازی و چت، این گوشی عمر باتری یک روزه دارد، اما اگر استفاده شما از گوشی کمتر است، می‌توانید حتی با یک بار شارژ، عمر باتری این گوشی را تا دو روز افزایش دهید.

نکته بعدی اینکه شیائومی برای شارژ کردن این گوشی در کمال سخاوت یک فست شارژر 33 واتی در نظر گرفته است که از 0-100 شارژ آن یک ساعت طول می‌کشد.

باطری

نرم‌افزار و رابط کاربری به‌روز گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S

 Redmi Note 10S اولین گوشی شیائومی بود که با MiUI 12.5 که مبتنی بر اندروید 11 است عرضه شد. این رابط به خودی خود کاملاً روان است اما به دلیل تعداد برنامه‌های از پیش بارگذاری شده استفاده از آن کمی پیچیده می‌شود. با این وجود حذف تعدادی از این برنامه‌ها مشکل شما را حل می‌کند.

همراهی نسخه جدید رابط کاربری MiUI شیائومی با اندروید 11 باعث شده تا استفاده از این گوشی لذت‌بخش باشد و امکان سفارشی‌سازی منو و تنظیمات را هم طبق سلیقه خود داشته باشید.

آیا گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S ظرفیت 128 گیگابایت / رم 8 ارزش خرید دارد؟

از آنجایی که ردمی نوت 10 اس به‌عنوان محصول میان‌رده و خوش‌قیمت سری نوت 10 عرضه شده است نباید فکر کنید که با خرید آن تمام امکانات این سری را در اختیار دارید، بلکه با کم شدن قیمت طبیعتاً امکانات کمتری هم دارد. با این وجود فرقی ندارد که به دنبال یک گوشی برای استفاده روزمره هستید، یا به عنوان یک گیمر آماتور محصولی برای بازی می‌خواهید، این گوشی به دلایل زیر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود:

  • ظرفیت باتری بالا، دوام شارژ باتری و برخورداری از فست شارژ 33 واتی

  • صفحه نمایش 60 هرتزی با وضوح مناسب و اشباع رنگ

  • پردازنده قدرتمند و رم و حافظه ‌ذخیره‌سازی بالا به همراه عملکرد بدون لگ

  • کیفیت مناسب دوربین و رابط کاربری نرم و روان

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S ظرفیت 128 گیگابایت/ رم 8

 خرید گوشی با قیمت مناسب و داشتن گارانتی معتبر یکی از دغدغه‌های مهم همه ماست. اگر قصد خرید این گوشی را در کمترین زمان و با ضمانت اصالت کالا دارید، فروشگاه اینترنتی نورنگار با قیمتی رقابتی این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی نورنگار با سابقه چندین ساله در زمینه فروش آنلاین و حضوری گوشی موبایل، دوربین، لوازم نورپردازی و... همواره سعی داشته تا محصولات پرفروش و محبوب را به مشتریان خود عرضه کند. این گوشی شیائومی هم به‌واسطه امکانات و قیمت مناسب از آن دسته محصولات پرطرفدار است که می‌توانید با مراجعه به سایت نورنگار آن را تهیه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.