معرفی برنامه Alight Motion وCanva  نسخه Mod Apk

ادیت کلیپ با Alight Motion

برنامه ویرایش ویدیو و انیمیشن Alight Motion یکی از ساخته های شرکت Alight Creative می باشد که برای اندروید عرضه شده و هم اکنون بیش از  ۵۰ میلیون نصب فعال در سراسر جهان دارد. برنامه Alight Creative با داشتن ویژگی های جدیدی در ادیت ویدیو مانند اضافه کردن انیمیشن، افکت های واقع گرایانه، تنظیم رنگ، قالب بندی های آماده، افزودن وکتور و... توانست به سرعت در میان کاربران اندروید محبوب شود. 

برنامه Alight Creative Mod Apk قابلیت ادیت فیلم به صورت لایه ای را فراهم کرده است به این صورت که شما میتوانید صوت را در لایه جدا از ویدیو ادیت کنید و دسترسی بیشتری داشته باشید. پس از ادیت فیلم میتوانید فرمت های مختلفی مانند MP۴، GIF و... را با بالاترین کیفیت خروجی بگیرید البته لازم به ذکر است در نسخه رایگان لوگوی برنامه در گوشه ای از فیلم قرار می گیرد. برای حذف واتر مارک برنامه در خروجی فیلم ها، شما باید نسخه Pro یا Premium برنامه را داشته باشید که میتوانید Alight Creative Mod Apk را  از وب سایتهای واسط دانلود و نصب نمایید.

برنامه طراحی گرافیکی Canva

کانوا Canva یک برنامه طراحی گرافیکی همه کاره است که طراحی و ویرایش ویدیو را به طرز شگفت انگیزی ساده و سرگرم کننده می کند.توسط اپلیکیشن Canva Mod Apk میتوانید استوری ، هایلایت و حتی پستهای زیبایی برای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام طراحی کرده و به اشتراک بگذارید.علاوه بر اینها این برنامه امکاناتی برای ویرایش عکس و ساخت لوگو نیر در اختیارتان قرار میدهد.کانوا دارای بیش ۶۰۰۰۰ الگو ، افکت رایگان و ۵۰۰ فونت متفاوت می باشد. Canva: Design, Photo & Video تمامی ابزارهای موجود در برنامه هایی مانند Picsart ، inshot pro apk  و kinemaster را یکجا جمع آوری کرده است.

2

بازی جذاب Among Us

بازی Among Us با رویکرد جدید و ایده خلاقانه جدیدی که داشت در دوران قرنطینه کرونا به شدت رشد کرده و بازی محبوب بین گیمرهای آنلاین شد.بازی با رویکرد هوشمندانه در سبک معمایی murder-mystery طراحی گردیده و برای کنسول نینتندو سوییچ ، اندروید ، ios و pc عرضه گردیده است.در این بازی شما میتوانید دو نقش اصلی را  بر عهده بگیرید : Impostor که هدفشان کشتن همه 9 نفر فرد سفینه است و Crewmates که وظیفه تعمیر سفینه و یافتن قاتل یا impostor را دارد. علاوه بر این دو نقش اصلی، چهار نقش تخصصی با توانایی های منحصر به فرد (مهندس، دانشمند، فرشته نگهبان و Shapeshifter) نیز وجود دارد.به صورت خلاصه و ساده Among Us بازی است که طی آن 9 نفر تلاش میکنند یک شیاد یا impostor که قصد کشتن همه را دارد پیدا کنند. بازی Among Us Mod Apk را میتوان نسخه مجازی بازی های Mafia یا Werewolf دانست و به نوعی حال و هوای مشابهی دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.