شناخت انواع هتل های اصفهان برای تعطیلات نوروز

اصفهان شهری تاریخی است که تقریباً در مرکز ایران قرار دارد. این شهر زیبا به عنوان سومین شهر پرجمعیت ایران شناخته می‌شود که شهرتش کم از تهران و مشهد نیست! شهر اصفهان دوره‌های تاریخی بسیاری را به خود دیده و روزگاری به عنوان پایتخت ایران شهرت داشت. از همین رو بناهای تاریخی بسیاری در این شهر ساخته شده است که برخی از آن‌ها امروزه به هتل های اصفهان تبدیل شده‌اند.

در این بناهای تاریخی می‌توانید شاهد معماری زیبای صفوی باشید. در اصفهان به هر طرف که نگاه کنید یک عمارت تاریخی خواهید دید که برخی از آن‌ها شهرت جهانی دارند. نمونه این آثار تاریخی منارجنبان، پل خواجو، سی و سه پل، کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله است. با اقامت در هتل های اصفهان می‌توانید به تمام جاذبه‌های این شهر سر بزنید و اقامتی فراموش‌نشدنی داشته باشید.

قیمت هتل در اصفهان برای یک شب اقامت در این شهر چقدر است؟

تنوع قیمت هتل در اصفهان بسیار زیاد است به طوری که قیمت یک شب اقامت در این شهر از شبی ۳۵ هزار تومان تا شبی ۲ ملیون تومان متغیر می باشد. بهترین هتل های اصفهان اغلب در زمره گران قیمت ترین هتل های ایران نیز قرار دارند اما قیمت هتل های اصفهان در مقایسه با سایر شهرهای ایران اغلب از تنوع مطلوبی برخورداراست به طوری که اگر به دنبال رزرو هتل در اصفهان باقیمت مناسب هستید می توانید درمیان هتل های ارزان اصفهان گزینه مناسبی را با کیفیت مطلوب بیابید.

برای رزرو هتل های اصفهان گزینه هایی همچون نزدیکی به بافت تاریخی و یا مراکز خرید شهر را مدنظر داشته باشید تا هزینه سفر خود را به خوبی مدیریت کنید. قیمت هتل در اصفهان از هتل های سنتی و پنج ستاره مانند هتل عباسی اصفهان گرفته تا مهمانپذیرهای اصفهان بسیار متنوع است.

هتل های سنتی اصفهان

هتل سنتی کریاس اصفهان

خوب است گاهی از اوقات از دنیای مدرنیته‌ای که در آن غرق شده‌ایم فاصله بگیریم و به دنبال خودمان باشیم. برای دور شدن از روزمرگی‌ها باید بار سفر ببندید و به سمت شهر تاریخی اصفهان بروید. قطعا آشنایی با هتل های سنتی اصفهان و اقامت در آن ها حال شما را بهتر می‌کند.

از جمله بهترین هتل های سنتی اصفهان می‌توان به هتل سنتی کریاس اشاره نمود. این اقامتگاه زیبا عتیقه‌ای به‌جامانده از معماری دوران قاجار است و ساختش به دو قرن پیش بازمی‌گردد. هتل سنتی کریاس فقط ۱۵ اتاق دارد؛ اما هرکدام از آن‌ها ماجرایی برای گفتن دارند. اتاق‌های اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تمام امکانات لازم برای یک اقامت به‌یادماندنی را دارند. اگر علاقه دارید با هتل های سنتی اصفهان آشنا شوید، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

https://www.iranhotelonline.com/blog/post-۳۵۹۹/آشنایی-با-هتل-های-سنتی-اصفهان/

هتل عباسی اصفهان

اتاق 2 تخته در هتل سنتی عباسی

حتماً نام این هتل زیبا و مجلل را شنیده‌اید! هتل عباسی یکی از هتل های ۵ ستاره این شهر بوده که آوازه جلال و شکوهش دنیا را پر کرده است. هتل ‌عباسی بنایی تاریخی و تماشایی بوده که علاوه بر قدمت دیرینه‌اش، موقعیت مکانی خوبی هم دارد. در گذشته هتل عباسی اصفهان به کاروانسرای شاه معروف بود. این کاروانسرا در سال ۱۱۲۰ به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. 

این هتل زیبا باری دیگر در سال ۱۳۴۵ به دست معماران زبده ایرانی سپرده شد تا به دقت عملیات بازسازی و بهسازی این کاروانسرا انجام شود. در همان سال این بنا به عنوان هتل تغییر کاربری داد. هتل عباسی با قرارگیری در مرکز شهر به اغلب مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان دسترسی دارد.

در این هتل زیبا و مجلل که دارای ۲۲۵ اتاق و سوئیت است با خیال راحت اقامت کنید؛ چراکه هر کدام از این اتاق‌ها دارای امکانات به‌روز و مدرن هستند. هتل عباسی مناسب ماه عسل، سفرهای کاری و سفرهای دوستانه و خانوادگی است. همچنین برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، همایش‌ها و کنفرانس‌ها دارای ۱۴ تالار پذیرایی است. علاوه بر این هتل عباسی اصفهان دارای رستوران‌های بسیار زیبا، چایخانه سنتی، سفره‌خانه و کافه تریا است.

هتل آسمان اصفهان

اتاق دو تخته تویین هتل آسمان اصفهان

به دنبال هتل های لاکچری اصفهان هستید؟ هتل آسمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل ۴ ستاره یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های این شهر بوده که میزبان بسیاری از توریست‌های خارجی بوده است. یکی از ویژگی‌های خاص هتل آسمان اصفهان، وجود رستوران گردان در طبقه دهم هتل است. از طرفی این هتل در همسایگی زاینده رود بوده و چشم‌اندازی حیرت‌انگیز دارد.

ناگفته نماند هتل آسمان دسترسی ساده‌ای به فرودگاه بین‌المللی اصفهان داشته و به بناهای تاریخی این شهر مانند نقش جهان، عمارت عالی قاپو، آتشگاه و باغ پرندگان بسیار نزدیک است. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد می‌توان به کافی شاپ، روم سرویس، خشکشویی، سوئیت کنفرانس، سالن‌های اجتماعات متنوع، امکانات ورزشی بسیار عالی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، رستوران گردان، فست فود، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته کافی نت، صرافی و پارکینگ اشاره نمود.

هتل پیروزی اصفهان

از دیگر هتل های خوب اصفهان، هتل پیروزی است. این هتل زیبا قبلاً با نام هتل داریوش شناخته می‌شد. هتل پیروزی در مجموع دارای ۱۰۰ اتاق است که در سه طبقه جای داده شده‌اند. این هتل با سابقه نزدیک به نیم قرن در صنعت هتلداری خوش درخشیده است. هتل پیروزی تا مراکز گردشگری اصفهان مانند رودخانه زاینده رود، پل‌های تاریخی خواجو، مارنان و سی و سه پل فاصله نسبتاً کمی دارد.

از امکانات عمومی این هتل می‌توان به سالن‌های همایش، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ و خشکشویی اشاره کرد. همچنین هتل پیروزی اصفهان دارای یک مجموعه ورزشی بسیار تمیز و مدرن است. در این مجموعه ورزشی می‌توانید شاهد سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی و حوضچه آب سرد باشید.

هتل کوثر اصفهان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در اصفهان هتل کوثر است. این هتل بین‌المللی جزو هتل های ۵ ستاره شهر اصفهان بوده که در حاشیه رودخانه زاینده ‌رود ساخته شده است؛ البته به پل تاریخی سی و سه پل نیز اشراف دارد. هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در سال ۱۳۴۷ ساخته شده و دارای دو ساختمان قدیمی و جدید است. این ساختمان‌ها به نام ساختمان اصلی و ساختمان فیروزه شناخته می‌شوند. در کل هتل کوثر اصفهان دارای ۲۰۰ واحد اقامتی مدرن بوده و تمام تجهیزات لازم برای اقامتی به‌یادماندنی را داراست.

هر آنچه از یک هتل بین‌المللی و پنج ستاره انتظار دارید را می‌توانید در هتل کوثر ببینید. نظیر این امکانات لوکس، رستوران‌های بسیار شیک بوده که به نام‌های رستوران ایتالیایی، رستوران زرین، سفره خانه سنتی سرو و رستوران تابستانه در قسمت باغ هتل شناخته می‌شوند. همچنین این هتل دارای بهترین امکانات تفریحی مانند: استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه و سالن اجتماعات است. از دیگر امکانات هتل کوثر می‌توان به پارکینگ طبقاتی، کافی‌نت، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی و کافی شاپ اشاره نمود.

سخن آخر

سفر به اصفهان و اقامت در هتل های جذابش مانند سوار شدن در ماشین زمان است. ماشینی که شما را به دوره‌های مهم تاریخی می‌برد تا از شکوه و عظمت معماری اصیل ایرانی به وجد بیایید. حالا که لیستی از بهترین هتل های اصفهان را در دست دارید، سریع‌تر دست به کار شوید. برای رزرو هتل های اصفهان راه‌های بسیاری وجود دارد که بهترین و معقولانه‌ترین آنها، رزرو آنلاین است.

برای رزرو هر یک از هتل های اصفهان (iranhotelonline.com) تنها کافی‌ست با کمک اینترنت و تلفن هوشمند خود وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. در ایران هتل آنلاین حتی می‌توانید قیمت هتل های اصفهان را نیز مشاهده کنید. همچنین با عضویت در سایت می‌توانید از تخفیف ویژه اعضا استفاده کنید.

اطلاعات دسترسی

ایمیل: info@iranhotelonline.com

آدرس: کیش، مجتمع گنجینه 2، واحد 21

شماره تماس: 05191005105

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.