کاغذ دیواری های لاکچری در فروشگاه پرشین راگ

در حقیقت کاغذهای دیواری با برخورداری از اجناس و طرح‌های بسیار متفاوت، امکان ست نمودن و یا تطابق رنگی اجزای متفاوت یک منزل را به وجود آورده و از این طریق به ایجاد یک فضای دلنشین مطابق با سلیقه‌ی شخص کمک بزرگی می‌نماید.

اما شرط دستیابی به یک فضای لاکچری و البته دلنشین تهیه کاغذ دیواری لاکچری از فروشگاه‌های معتبری چون پرشین راگ می‌باشد.

در حقیقت از آنجایی که این فروشگاه‌های معتبر اجناس با کیفیت را در طرح‌های مد روز و البته کلاسیک و.. ارائه می‌دهند، به متقاضیان تهیه کاغذهای دیواری اجازه خواهند داد که با محدودیت کمتری به سراغ تهیه این کاغذها رفته و درنهایت از نتیجه نصب کاغذ لاکچری خریداری شده رضایت بیشتری را به عمل آورند.

کدام کاغذهای دیواری لوکس و لاکچری هستند؟

در بررسی کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ و مشاهده آلبوم‌های مختلف این محصولات متوجه خواهیم شد که برخی از اجناس از لحاظ کیفیت و قیمت و یا حتی طرح بر دیگر انواع آن برتری داشته و سوای دیگر کاغذهای دیواری موجود در این مرکز هستند. بنابراین لزوما کاغذهای دیواری سه‌بعدی لوکس و لاکچری گران‌قیمت نبوده و میتوانند به سبب نوع طرح یا جنسی که دارند، در دسته‌ی محصولات لوکس و لاکچری قرار گیرند.

بنابراین طبق تعریفی که از کاغذهای دیواری لاکچری ارائه شد، به طورکلی میتوانیم کاغذ دیواری سه‌بعدی، کاغذهای برجسته، کاغذهایی با طرح‌های انحصاری و یا کاغذهای پارچه‌ای و pvc و .. را در دسته‌ی کاغذهای لوکس قرار داده و با تهیه آن‌ها فضایی متفاوت و متمایز از سایز منازل را برای اتاق خواب و یا پذیرایی خود حاصل نماییم.

انتخاب کاغذ دیواری لوکس برای پذیرایی

یکی از مهم‌ترین و البته شاید سخت‌ترین تصمیماتی که در حین ایجاد تغییر دکوراسیون در منزل افراد با آن مواجه میشوند، انتخاب کاغذ دیواری لوکس برای پذیرایی می‌باشند. در حقیقت از آنجایی که کاغذ دیواری پذیرایی بیش از سایر دیوارها و بخش‌های منزل جلوه میکند، لازم است از میان محصولات متنوع فروشگاه پرشین راگ، کاغذی انتخاب شود که در کنار ایجاد فضایی لاکچری و لوکس تطابق بالایی با سایر وسایل از جمله مبلمان و پرده یا فروش‌ها داشته و درصورت نصب جدایی یا ناهمخوانی بین آن‌ها ایجاد ننماید.

به طورکلی در انتخاب طرح‌های خاص و انحصاری و یا کاغذهای دیواری لوکس موجود در فروشگاه توصیه می‌شود، که از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا در طولانی مدت و قرار گرفتن در فضایی که آن کاغذ دیواری نصب است، خیلی زود دچار خستگی و حتی پس از مدت‌ها کاغذ نصب شده برایتان دلنشین و زیبا باشد.

اگر هم تمایل به نصب طرح‌های متفاوت با رنگ‌های تند و گرم دارید، خوب است که از این رنگ‌ها تنها در یک دیوار اتاق استفاده کرده و در مابقی دیوارها از توناژهای روشن همان رنگ استفاده کنید تا هم فضای منزل به ایده‌ی دلخواهتان نزدیک‌تر شده و هم در مدت زمان طولانی‌تری با احساس بهتری بتوانید از آن استفاده نمایید.

انتخاب کاغذ دیواری لوکس برای اتاق خواب

کاغذ دیواری مدرن

یکی‌دیگر از بخش‌های منزل که هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیواری اهمیت بسزایی پیدا میکند، اتاق خواب‌های منازل می‌باشند. در حقیقت هر اتاق با توجه به نوع کاربرد خود ( اتاق خواب، کودک، کار و...) می‌تواند از کاغذهای مجزایی برخوردار باشد. مثلا در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کار، عموما کاغذهایی با طرح کمتر و رنگ‌های گرم که هیجان بیشتری را برای شروع کار و یا ادامه‌ی آن ایجاد می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

برای فضای اتاق خواب نیز استفاده از طرح‌های زیبا و منحصر به فرد در رنگ‌های مایل به سرد چون رنگ آبی روشن، صورتی کم رنگ و... پیشنهاد می‌شود. چراکه اصولا استفاده از رنگ و یا طرح‌های شلوغ کاغذ دیواری اتاق خواب، منجر به نا آرامی فرد شده و محل استراحت او را به فضای تنش زا تبدیل می‌کند.

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودکان نیز از آنجایی که طرح‌های متنوعی برای چنین فضاهایی در نظر گرفته شده است، محدودیت کمی در انتخاب این کاغذها وجود داشته و افراد مطابق با سلیقه‌ی کودک خود و یا براساس رنگ  وطرح سایر وسایل اتاق خود، میتواند به خرید و انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک خود اقدام نماید.

کاغذ دیواری سه‌بعدی لاکچری باری عمقر و روح بخشیدن به فضای منزل

یکی از اقدامات و روش‌هایی که در راستای ایجاد فضایی لاکچری و لوکس میتوان اعمال نمود، انتخاب و تهیه کاغذ دیواری جدید سه‌بعدی می‌باشد و در حقیقت از آنجایی که کاغذهای دیواری سه‌بعدی امکان عمق بخشیدن به دیوار منازل را ایجاد می‌کنند و فضا را از حالت یک سطح بودن در می‌آروند، گزینه‌ی بسیار خوبی برای ایجاد فضای لاکچری و لوکس می‌باشند.

اما آیا همه‌ی کاغذهای دیواری سه‌بعدی لوکس و لاکچری هستند؟ باید عرض کنیم که اگرچه تهیه کاغذهای دیواری سه‌بعدی نقش مهمی را در ایجاد تغییرات عمده در فضای منازل ایفا میکنند، اما در صورتی که در طرح و جنس و یا رنگ درستی انتخاب نشوند، ممکن است تاثیرات منفی بر فضای کلی پذیرایی یا اتاق خواب برجای گذاشته و درنهایت فرد را از هدف اصلی خود که ایجاد فضایی لوکس و لاکچری بود، دور نماید.

کاغذ دیواری پرشین راگ

در انتخاب کاغذ دیواری مدل سه‌بعدی نکته‌ی مهمی که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد، این است که طرح‌های انتخابی بهتر است با نوع طرح مبلمان و فرش تناسب بیشتری داشته باشد تا همخوانی بیشتری بین وسایل ایجاد کرده و بر جلوه منزل بیافزاید. استفاده از کاغذهای دیواری سه‌بعدی عموما برای یک الی دو دیوار منزل مناسب بوده و استفاده از آن در سرتاسر منزل نه تنها به لوکس و لاکچری بودن آن کمک موثری نمیکند، بلکه میتواند منجر به بهم‌ریختگی فضای منزل شود.

انتخاب طرح کاغذ‌های دیواری مطابق با سبک چیدمان و دکور منزل

یکی از اصول بسیار مهمی که در انتخاب کاغذ دیواری از فروشگاه پرشین راگ اهمیت پیدا می‌‎کند، تناسب کاغذهای انتخاب شده با نوع سبک چیدمان یا دکوراسیون منزل می‌باشد. یعنی اگر در سبک چیدمان به سمت مدرن تمایل دارید، می‌بایست به سراغ کاغذهایی با طراحی محو‌تر و رنگ‌های خنثی‌تر رفته و اگر به سمت سبک کلاسیک و سنتی متمایل هستید، می‌بایست برروی کاغذهایی با طرح‌های برجسته و واضح تمرکز نمایید.

در صورت تمایل به تهیه کاغذ دیواری از فروشگاه پرشین راگ و مشاهده‌ی تنوع محصولات موجود در آلبوم‌های این مرکز، میتوانید از آدرس اینترنتی epersianrug استفاده نمایید. در این مرکز خریداران و متقاضایان تهیه کاغذهای دیواری میتوانند با محصولات متنوعی در طرح و رنگ و سبک متفاوتی روبه‌رو شده و مطابق با نظر و سلیقه خود و البته چیدمان منزلشان محصولی لاکچری و لوکس را انتخاب نمایند. همچنین میتوانید قیمت محصولات را بر اساس نوع طرح خود براحتی در این سایت پیدا کنید. قیمتها در این سایت بر اساس نوع کاغذ و طرح آن متفاوت می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.