کاشت ابرو روی تاتو امکان دارد؟

 در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله! در اکثریت موارد پزشکان توصیه می‌کنند پیش از اینکه کاشت ابرو انجام دهید تاتو یا هاشور کنید، چرا که هنگامی که شما بر روی ابروهای خود تاتو یا هاشور می‌زنید رنگدانه هایی به زیر پوست شما نفوذ می‌کنند که در همان جا باقی می‌ماند و اگر بعد از مدتی از هاشور روی ابروی خود خسته شدید، می‌توانید از پزشک خود بخواهید تا با تزریق رنگدانه‌های دیگر رنگدانه قبلی را خنثی کند که به این کار پاک کردن تاتو یا هاشور می‌گویند.

دلیل اینکه پزشکان توصیه می‌کنند پیش از انجام کاشت ابرو تاتو یا هاشور برای ابروهای خود انجام دهید این است که این اتفاق برای بعضی از افراد می‌افتد که بعد از کاشت ابرو شاهد ریزش ابروهای خود و عوارض کاشت ابروی طبیعی می‌باشند. پس اگر بعد از کاشت ابرو دچار ریزش ابرو شوید، در صورت داشتن تتو ظاهر ابروی شما حفظ می‌شود در این مقاله با ما همراه باشید چرا که می‌خواهیم همه چیز را در مورد کاشت ابرو در تهران برای شما بیان کنیم.

آیا انجام کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟

انجام عمل کاشت ابرو روی تاتو یا هاشور به راحتی قابل انجام است و هیچ احتیاجی به از بین بردن رنگدانه های تاتو یا هاشور قبلی نیست. به همان دلایلی که در ابتدای مقاله عنوان کردیم تتوی زیر کاشت در هنگام ریزش ابرو بعد از انجام کاشت به زیبای افراد کمک می‌کند.

از آنجایی که امروزه با پیشرفت علم و عمل کاشت ابرو بدون جراحی و درد با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد می‌توانید با انتخاب بهترین و گزیده‌ترین روش در کاشت ابرو، از نداشتن عوارض خونریزی بعد از انجام کاشت اطمینان حاصل فرمایید. از میان موهایی که کل در کل بدن می‌روید، موهای پشت گوش به عنوان بهترین بخش از بانک موی افراد برای کاشت ابروی آنها استفاده می‌شود و از آنجایی که موهایی که در این قسمت می‌رویند نرمی خاصی دارد، برای طبیعی‌تر به نظر آمدن ابرو پس از کاشت بسیار گزینه مناسبی است.

مزایای کاشت ابرو روی تاتو

انجام تاتو یا هاشور می‌تواند به صورت موقت شما را دارای ابروهای زیبا و ضخیم کند و حالت خاصی را که مد نظر شماست برای فرم ابروهایتان ایجاد کند؛ اما باید به این نکته توجه کنید که انجام تاتو یا هاشور برای مدتی خاص اولیه خود را از دست می‌دهد و نیاز به ترمیم دوباره دارد، اما کاشت ابرو نیازی به ترمیم ندارد و دارای نتیجه ماندگاری است. برای اینکه بتوانید یک کاشت ابرو خوبی داشته باشید، باید بانک موی مناسبی داشته باشید که بتوانید از طریق آن کاشت ابرو را انجام دهید.

یکی از فواید کاشت ابرو روی تاتو یا هاشور این است که به دلیل متراکم بودن ابرو، بعضی اوقات تارهای مو که به صورت فشرده در کنار همدیگر قرار گرفتند جدا می‌شوند و در میان ابروها فضاهای خالی مشاهده می‌شود.

تاتو ابرو چگونه است؟

برای اینکه تتو بر روی ابرو انجام شود، تاتو کار به مواد اولیه و تجهیزات خاصی نیاز دارد، این تجهیزات عبارت‌اند از:

• صندلی مخصوص تاتو

• دستگاه تاتو

• سوزن‌های یکبار مصرف

• رنگ تاتو

تمامی ابزارهای عنوان شده در قسمت بالا مورد نیاز است تا تاتوکار بتواند با بالاترین کیفیت تاتوی دلخواه مشتری را بر روی ابروهایش انجام دهد. سوزن‌هایی که وظیفه انتقال رنگ را به زیر پوست دارند باعث ایجاد خراش‌هایی روی پوست ابرو می‌شود که این خرابه صورت موقتی بوده و بعد از زمان کوتاهی احتیاج به ترمیم دارد. البته در نظر داشته باشید که اجرای تاتو یا هاشور برای ابرو باید در مکانی کاملاً ضدعفونی شده انجام شود تا منجر به بروز بیماری و عفونت نشود.

مراقبت‌های قبل و بعد از پیوند ابرو روی تاتو

بعد از اینکه کاشت ابرو روی تاتو انجام می‌دهید، باید یک سری مراقبت‌هایی هم بعد از آن انجام دهید. همانطور که در ابتدای مطلب هم عنوان کردیم ریزش ابرو بعد از کاشت بر روی تاتو امر کاملاً طبیعی است، اما می‌توانید با انجام راهکارهایی که ما در این قسمت برایتان توضیح خواهیم داد میزان آن را کاهش دهید.

۱. از الکل استفاده نکنید!

۲. دخانیات استعمال نکنید!

۳. استفاده از داروهایی که منجر به خونریزی می‌شود را قطع کنید.

۴. به طور دائم ابروی خود را ماساژ ندهید.

۵. ویتامین‌ها را فراموش نکنید.

۶. رفتن به سونا و جکوزی تا مدتی ممنوع است

۷. از ابروهای خود مراقبت کنید تا دچار عفونت نشوند از توصیه‌های پزشک غافل نشوید.

کاشت ابرو روی تاتو چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام کاشت ابرو بر روی تاتو باید به افرادی مراجعه کنید که دقت و تجربه کافی را برای این کار داشته باشند تا بتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورید. نکته بسیار مهم که باید در نظر گرفته شود برای کاشت ابرو روی تاتو باید مدت زمانی از ترجمه شما بگذرد تا از احتمال عفونت جلوگیری شود پیش از اینکه کاشت ابروی خود را انجام دهید ابتلا به پزشک مراجعه کنید تا تمامی شرایط را بررسی کند و متناسب با شرایط شما عمل انجام دهد.

در این مطلب تلاش ما بر این بود تا بتوانیم بهترین مرکز کاشت ابرو را به شما معرفی کنیم. کلینیک ترانسپلنت معتبرترین مرکز کاشت ابرو در تهران است که در این مرکز کاشت ابرو بدون جراحی انجام می‌شود؛ همچنین می‌توانید از نداشتن عوارض کاشت ابرو خود در این مرکز اطمینان داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.