قیمت پد کامفُواِستریپ نسبت به سایر روش‌های درمان درد عضلانی

پد کامفُواِستریپ  با استفاده از تکنولوژی های بروز و استفاده از روش امواج تراپی (فراصوت، مادون قرمز و کلاک پالس) یکی از درمان‌های نوظهور در زمینه انواع دردهای عضلانی همانند: دردهای عضلانی ناشی از کتف درد، کمردرد، لگن درد و ....است.

این محصول با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آن، کاربری آسان و قابل تنظیم برای اندام‌های مختلف نسبت به سایر روش‌های درمانی همچون: جراحی، دارو درمانی و جلسات طولانی فیزیوتراپی از لحاظ هزینه بر بودن مقرون بصرفه تر و اقتصادی تر است.

پد کامفُواِستریپ علاوه مزیت درمانی بالایی که به نسیت دیگر ابزارهای رفع دردهای عضلانی دارد، از نظر هزینه و قیمت نیز رتبه بالاتری را کسب کرده است. شاید این سوال برای شما نیز مطرح شود که چطور دستگاهی با داشتن تکنولوژی برتر دنیا در درمان دردهای عضلانی می‌تواند مقرون به صرفه باشد؟

در پاسخ باید چندین عامل را در نظر گیرید که در ادامه به آن می‌پردازیم:

پد کامفُواِستریپ چگونه باعث درمان دردهای عضلانی می شود؟

تکنولوژی استفاده شده در این پد تکنولوژی UIC است که یکی از جدیدترین فناوریهای روز پزشکی است که از سه تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock  استفاده می کند. 

این فناوری با بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا به عنوان یک درمان فوق جدید در زمینه درمان و فیزیوتراپی شناخته شده است. این تکنولوژی امروزه در بسیاری از مراکز درمانی روز دنیا به عنوان درمان مکمل در رفع و بهبود انواع دردهای عضلانی و التهابات مفصلی و درمان درد مفاصل شناخته می شود. 

تکنولوژی UIC ،پیشرفته ترین تکنولوژی درمان توسط امواج و ماساژ است که از سه تکنولوژی شامل: امواج اولتراسوند و امواج اِنفرارد به همراه تکنولوژی کِلاک پالس تشکیل شده است و بصورت یکپارچه و هماهنگ با هم به طور موثری باعث بهبود و برطرف شدن دردهای عضلانی همانند: دردهای شانه، کتف، پشت و کمر، دردهای عضلانی لگن و ران، درد آرنج و حتی عضلات دست و پا می شود

چرا پد کامفُواِستریپ به نسبت سایر درمان‌های پزشکی دردهای عضلانی کم هزینه‌تر است؟

کامفو استریپ

چرا باید ادعا کرد که این پد برای بیماران مقرون به صرفه خواهد بود؟ پاسخ ساده است؛ قیمت این دستگاه به نسبت کارایی که برای بیمار دارد، هزینه زیادی به شمار نمی‌آ‌ید. اگر بیماران بخواهند از جلسات فیزیوتراپی و الکتروتراپی، اولتراسوند یا درمان با مادون قرمز بهره‌مند شوند، بی‌شک باید هزینه بسیاری را در کنار اتلاف وقت بیشتر در مراکز فیزوتراپی پرداخت کنند. 

حال تصور کنید پزشک به بیمار توصیه کند که علاوه بر یک روش درمانی چندین روش را با یکدیگر برای رضایت‌مندی و نتیجه بهتر درمان استفاده کند. در این مواقع بیمار باید برای سلامتی خود یک گزینه از دو گزینه درمان اثربخش یا درمان طولانی مدت را انتخاب کند. بنابراین با انتخاب گزینه دوم مجبور به پرداخت هزینه بسیار است. بنابراین معیارهای خرید پد کامفواستریپ عبارتند از:

1. استفاده از تکنولوژی جدید UIC

در درجه اول پد کامفُواِستریپ با داشتن هر سه تکنولوژی به طور همزمان می‌تواند اثر بخشی درمان را افزایش دهد، ضمن اینکه دیگر نیاز نیست بیمار برای درمان با روش‌های مختلف وقت بیشتری را صرف کند. این پد با داشتن تکنولوژی روز دنیا به نام تکنولوژی UIC توانسته رضایت‌مندی بسیاری از بیماران را کسب کند.

 هر سه تکنولوزی اولتراسوند، کلاک پالس یا الکتروتراپی و در نهایت تکنولوژی انفرارد و مادون قرمز در این محصول وجود دارد که موجب می‌شود بیمار از مزایای هر سه روش درمانی بهره‌مند باشد. بنابراین تا به این مرحله ثابت شد که به دلیل برخورداری پد کامفواستریپ از چند تکنولوژی به طور همزمان می‌تواند نسبت به روش‌های جداگانه هزینه‌ منصافانه‌تری داشته باشد.

2. استفاده بلندمدت بدون خرابی یا فرسودگی محصول

ملاک دیگر برای انتخاب این محصول استفاده از آن در طولانی مدت است. برای مثال تصور کنید که تعداد جلسه تعیین شده در درمان بیماری عضلانی که پزشک تعیین کرده است، پاسخگوی درمان نباشد. از این رو به بیمار پیشنهاد می‌شود از روش دیگری استفاده کند یا توصیه می‌شود که روش قبلی را مجدد تکرار کرده و چندین جلسه دیگر به جلسات نهایی اضافه کند. تمامی این تصمیمات نیازمند هزینه‌ای چند برابری است. اما پد کامفُواِستریپ تنها برای یک بار درمان نیست. 

این پد می‌تواند برای چندین مرتبه مورد استفاده قرا گیرد و بیماران نیز می‌توانند با توجه به نیاز خود آن را در هر زمان و به در هر تعداد مرتبه که نیاز باشد استفاده کنند، بنابراین این دلیل دیگری برای کم هزینه بودن این محصول است. 

 3. کاربری جامع و قابل تنظیم برای هر ناحیه از بدن که درگیر درد است

در نهایت عامل بعدی که می‌تواند هزینه این محصول را به نسبت دیگر رقبای خود مقرون به صرفه‌تر معرفی کند، استفاده از آن برای تمامی دردهای عضلانی و در تمامی نقاط بدن است. کشور سازنده این محصول آن را طوری طراحی کرده است که بیماران بتوانند با هر نوع عارضه عضلانی از آن استفاده کنند.

حتی بیمارانی که در ناحیه انگشتان دچار گرفتگی، کشیدگی یا دیگر آسیب‌ها هستند، می‌توانند با تغییرات بسیار کوچک پد کامفُواِستریپ را برای درمان آماده کنند.

به عبارتی دیگر شاید پیش آمده باشد که دردهای عضلانی از گردن به کمر یا به ران و زانوها سرایت کرده باشد که نیازمند انجام چند روش درمانی به طور مجزا است. علاوه بر این بیماران باید برای هر یک از نواحی تجهیزاتی را تهیه کنند. اما پد کامفواستریپ به دلیل برخورداری از سه تکنولوژی به طور همزمان می‌تواند اکثر امراض عضلانی را بهبود بخشد، ضمن اینکه قابل استفاده در انواع اندام است. 

بنابراین با توجه به مزایای این پد می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که کامفُواِستریپ گزینه درمانی مطمئن و در عین حال کم هزینه است. 

آیا پد کامفُواِستریپ آسیب زننده است؟

کامفو-استریپ

این سوال بسیار مهم است. برخی افراد تصور می‌کنند که وجود چند تکنولوژی در یک محصول یا می‌تواند کارایی اصلی را محدود کند یا در نهایت ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد، اما امواج استفاده شده در این محصول از بی‌خطرترین امواج در حوزه پزشکی هستند. این امواج همان امواجی هستند که در سونوگرافی جنین استفاده می‌شوند. پس می‌توان نتیجه گرفت استفاده از این محصول کمترین عوارض را در پی خواهد داشت.

مادران باردار به دلیل شرایط حساس بارداری همیشه مجاز به استفاده سرخود از انواع درمانها نیستند و برای درمان دردهای عضلانی خود با مشورت پزشک و روش‌های درمانی توصیه شده باید استفاده کنند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.