برای اولین بار در ایران / اجاره خودرو محبوب فیدلیتی بدون سند و چک

شرکت ناواران، مجموعه ایرانی اجاره‌دهنده انواع خودرو داخلی و خارجی اعلام کرد خودروهای فیدلیتی صفر کیلومتر را به ناوگان مجهز خودروهای خود (شامل انواع خودروهای خارجی و داخلی صفرکیلومتر) اضافه کرده است.

اجاره ماشین به صورت ساعتی و روزانه، همراه با راننده یا بدون راننده، در آمریکا و اروپا سابقه‌ای طولانی دارد اما در ایران یک مدل تجاری نوپا محسوب می‌شود که به دلیل نیاز روزافزون متقاضیان به سرعت در حال گسترش است.

ناوگان خودروهای ناواران که بزرگترین شرکت ایرانی اجاره خودرو در ایران به شمار می‌رود از انواع ماشین‌های اقتصادی سدان، لوکس، شاسی بلند و تجاری تشکیل شده است و با محوریت اعتماد به مشتری، امکان اجاره خودرو مطابق با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم کرده است.

این شرکت در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که ناوگان خود را به خودروهای فیدلیتی صفر کیلومتر تجهیز کرده است. خودرو فیدیلیتی که از جدیدترین تولیدات گروه خودورسازی بهمن محسوب می‌شود از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای تولید شده در ایران است که طی گذشت یکسال از ورودش به بازار، طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده است.

با توجه به افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر خصوصا خودروهای لوکس، اجاره خودرو جهت مقاصد کاری یا گردشگری راهکاری جایگزین، مطمئن و به صرفه است که روزبه‌روز مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.

از اقدامات نوآورانه شرکت ناواران در این خصوص این است که برای کرایه خودور از جمله خودرو فیدلیتی از این مجموعه، به هیچ گونه مدرکی (سند، چک، سفته و ...) نیاز نیست و تنها با ارائه کارت ملی می‌توانید خودرو دلخواهتان را اجاره کنید.

امکان دیگری که ناواران ارائه کرده این است که شما خودرو را در هر محلی که اراده کنید می‌توانید تحویل بگیرید و تحویل دهید. مثلا در فرودگاه امام خمینی خودرو را تحویل بگیرید و در شیراز، کیش، مشهد یا دیگر شهرهای بزرگ کشور آن را به ناواران تحویل دهید. این امکان به شما کمک می‌کند سفری بدون دغدغه و لذتبخش را با خودروی دلخواهتان تجربه کنید.

برای اطلاع از شرایط اجاره فیدلیتی صفر کیلومتر به صورت با راننده و بدون راننده و همچنین لیست قیمت اجاره خودروها می‌توانید از طریق وب سایت رسمی (www..navaran.com) و یا اپلیکیشن اجارهخودرو ناواران اقدام کنید یا با شماره‌ تلفن‌های ۴۴۶۶۶۲۹۴-۰۲۱ و ۴۴۶۶۸۹۶۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.