همین الان از اسنپ اکسپرس بخر، خیلی فوری تحویل بگیر

برای اینکه بتوانید این کیک خوشمزه را آماده کنید بدون اینکه از خانه بیرون بروید، یک راه حل عالی برایتان وجود دارد. اسنپ اکسپرس هر آنچه که برای پخت و پز نیاز دارید را از فروشگاه‌های نزدیک شما تحویل گرفته و در کمترین زمان به دستتان می‌رساند.

سرعت تحویل کالا توسط اسنپ اکسپرس به نحوی است که همین حالا می‌توانید مواد اولیه کیک را آماده کنید و منتظر بمانید تا محصولی که کم بوده و سفارش داده‌اید به دست شما برسد و به کیک اضافه کنید.

در حقیقت، اسنپ اکسپرس آمده تا از مهمان‌های سرزده خودتان به بهترین نحو پذیرایی کنید، همیشه بوی خوش غذای تازه از آشپزخانه منزلتان به مشام برسد و تنقلاتی که همین حالا دلتان می‌خواهد را در لحظه بتوانید داشته باشید.

تحویل سفارش‌ها در کمتر از ۳۰ دقیقه با اسنپ اکسپرس

معمولاً کسانی خرید آنلاین را انتخاب می‌کنند که نمی‌خواهند زمان صرف کنند و برای تهیه اقلام ضروری سوپرمارکتی از خانه خارج شوند. یا اینکه سرشان شلوغ است و به خاطر مهمانی یا مراقبت از کودک شرایط خارج شدن از خانه و گشتن در فروشگاه‌های مختلف برای پیدا کردن اقلام مورد نیازشان را ندارند.

اگر جزء یکی از این دو گروه هستید و می‌خواهید خرید آنلاینتان را فوری تحویل بگیرید، اسنپ اکسپرس را به خاطر داشته باشید. این سرویس فوری به تمام سوپرمارکت‌های محلی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند هایپراستار, جانبو، رفاه، گندم، حیات مارکت دسترسی دارد و در کمتر از ۳۰ دقیقه آنچه خریده‌اید را تحویلتان می‌دهد.

خرید محصولات خارجی و ایرانی به آسانی

اگر عادت دارید فقط شکلات و تنقلات خارجی بخرید و دلتان همین حالا یکی از این خوراکی‌ها را می‌خواهد، فقط باید شکلات یا تنقلاتی یا هر محصولی را که نیاز دارید در اپلیکیشن از فروشگاه مد نظرتان جستجو کنید و بقیه کارها را به اسنپ اکسپرس بسپارید. در کنار این خوراکی‌ها می‌توانید چند قلم کالای سوپرمارکتی یا شوینده و... هم سفارش دهید و همه را با هم به صورت یکجا درب منزل تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه هیچ محدودیتی برای سفارش محصولات خارجی و ایرانی از طریق اسنپ اکسپرس ندارید، تمام آنچه نیاز دارید را می‌توانید به صورت یکجا تحویل بگیرید و نیازی نیست که چند ساعت صرف گشت زنی بین فروشگاه‌های مختلف برای خرید تمام اقلام مورد نیازتان کنید.

پرداخت مبلغ  خریدهای انجام شده در انتهای ماه

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای خرید آنلاین پیش روی کاربران است پرداخت هزینه خرید انواع تنقلات، نوشیدنی‌ها، لبنیات، محصولات گوشتی، خواروبار و نان و... به صورت فوری است. در حقیقت باید اول بهای خریدهای آنلاین را بپردازید تا فروشگاه آن‌ها را برایتان ارسال کند.

با وجود این قابلیت اغلب کسانی که کارمند هستند یا اینکه انتهای ماه می‌توانند خریدهای روزمره خودشان را انجام دهند نمی‌توانند از سرویس‌های آنلاینی که برای خرید از فروشگاه‌های متنوع سطح شهر در نظر گرفته شده استفاده کنند. 

اسنپ اکسپرس به فکر این موضوع هم بوده و امکان تسویه‌حساب انتهای ماه را برای کاربرانی که نیاز به کالای سوپرمارکتی و... دارند فراهم کرده است. در این سرویس که به عنوان BNPL در کل جهان مشهور است، کاربرانی که نزد اسنپ معتبر هستند می‌توانند خریدشان را همان دقیقه انجام دهند و تسویه‌حساب خودشان را در همان ماه انجام دهند.

مقایسه کالای متنوع بر اساس قیمت و کیفیت

برای خرید هر محصولی باید حتماً نمونه‌های مشابه آن را هم بررسی کنید. چون شاید یکی از شرکت‌های تولیدکننده محصول باکیفیت‌تری نسبت به آنچه همیشه مصرف می‌کنید را تولید کرده و خرید آن منطقی‌تر باشد. بنابراین با مقایسه اقلام مشابه  فرصت پیدا می‌کنید که بهترین مواد غذایی و خوراکی را تهیه کنید.

در اسنپ اکسپرس امکان این را دارید که اقلام خوراکی، لبنیات، انواع برنج، گوشت‌ها و... را با هم مقایسه کنید و در نهایت از سوپرمارکت یا فروشگاهی اقلام مورد نیازتان را سفارش دهید که برایتان بهترین گزینه است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته اسنپ اکسپرس

هر خریدی که داشته باشید و مشکل داشته باشد به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد! اسنپ اکسپرس از لحظه سفارش تا پایان تحویل گرفتن آن مشتریان را همراهی می‌کند. 

هر لحظه که احساس کردید محصولی که تحویل گرفته اید با کالای اصلی سفارش داده شده مطابقت ندارد یا سفارشتان با مشکل مواجه شده، پشتیبانی اسنپ اکسپرس کنار شماست. تا از اینکه خرید آنلاین را انتخاب کرده‌اید خوشحال باشید و نیازی نباشد که خودتان پیگیری مشکلات احتمالی را انجام دهید. 

حتی در صورتی که محصولی تمام شده باشد و نیاز به جایگزین کردن آن باشد، پشتیبانی اسنپ اکسپرس همراهتان است تا با رضایت شما این کار انجام شود.

استفاده از تخفیف‌های نارنجی جذاب

ارسال فوری اسنپ اکسپرس تخفیف هم دارد. تخفیف نارنجی به صورت ساعتی در نظر گرفته شده و با شمارش معکوس به مشتریان نشان می‌دهد که چقدر زمان دارند تا اقلام سوپرمارکتی انتخاب شده را ارزان‌تر بخرند. برای خرید ارزان از اسنپ اکسپرس باید هوشمندانه عمل کنید و این تخفیف‌های ویژه ساعتی را از دست ندهید.

البته برای خرید ارزان‌تر محصولات مد نظرتان می‌توانید بخش حراج روز اسنپ اکسپرس را هم در نظر داشته باشید. در این بخش انواع محصولات فروشگاهی با قیمت پایین‌تر موجود شده‌اند و می‌توانید سبد خریدتان را با آن‌ها تکمیل کنید.

قابل استفاده در تمام شهرهای کشور

اسنپ اکسپرس فقط برای شهرهای بزرگ ایران ارائه نشده است، بلکه با وجود پوشش دهی گسترده این سرویس ساکنین شهرهای مختلف کشور می‌توانند از آن استفاده کنند و از ارسال فوری و سریع سفارش‌هایشان لذت ببرند.

https://snapp.ir/service-express/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.