5 راهکارهای طلایی برای افزایش کامنت فارسی اینستاگرام

افزایش کامنت فارسی در اینستاگرام

 با این جمله می توانید به اهمیت بالای کامنت ها در برندینگ و جذب مخاطب پی ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا ترفندهای افزایش کامنت فارسی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم و نکات مهم هر کدام را نیز ذکر نماییم.

چگونه کامنت ها در افزایش فالوور پیج تاثیر می گذارند؟

امروزه که بیشتر مردم خرید انلاین را به حضوری ترجیح می دهند، کامنت ها ارزش بیشتری پیدا کرده اند. کاربران با خواندن کامنت ها، از تجربیات دیگران در استفاده از محصولات کمک می گیرند و این کامنت تاثیر زیادی بر افزایش فروش  محصولات یک پیج خواهند داشت.

از طرفی، کامنت ها یکی از اضلاع مثلث تعامل است که هوش مصنوعی اینستاگرام یعنی الگوریتم در گلچین کردن محتواهای قابل انتشار در فید اینستاگرام کاربران و اکسپلور به آن توجه می کند.

زمانی که محتوای شما به قدرکافی مخاطب را به خود جذب کند و لایک و کامنت بالایی را دریافت نماید، توجه الگوریتم اینستاگرام به پیج شما به عنوان یک پیج فعال جلب می شود و محتواهای شما نسبت به سایر پیج ها بیشتر مورد توجه این هوش مصنوعی قدرتمند قرار می گیرد.

ورود محتوا به فید اینستای کاربران و اکسپلور هدف اصلی هر پیجی از فعالیت در اینستاگرام است؛ چرا که این دو بخش سرنوشت ساز دروازه های ورود کاربران جدید به پیج هستند. هرچه ورودیهای شما از این دو قسمت بیشتر باشد، علاوه بر تاثیری که بر روی  عدد فالوور شما دارد، میزان تعامل نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

راهکارهای طلایی افزایش کامنت فارسی اینستاگرام

حال که از اهمیت بالای کامنت اینستاگرام مطلع شدید، بهتر است ترفندهای کاربردی  برای بالا بردن این جز حیاتی اینستاگرام را یاد بگیرید. مطالب زیادی پیرامون اهمیت کامنت و روش های افزایش آن به تالیف درآمده است که با توجه به تغییرات مستمر الگوریتم و بطن اپلیکیشن اینستاگرام، بسیاری از این ترفندها دیگر به اندازه گذشته کاربرد ندارند.

اما در این مطلب، مهم ترین ترفندها که در هر حال می تواند تکانی اساسی به آمار کامنت های پیج شما بدهد را بیان می کنیم.

این ترفندهای طلایی عبارتند از:

۱-موضوعات ترند و جنجالی را برای محتواهای خود انتخاب کنید

زمانی که از موضوعات جنجالی برای ساخت محتواهای خود استفاده کنید، کاربران را به فعالیت در پیج  ترغیب می کنید. زمانی که کاربر تحت تاثیر یک محتوا قرار بگیرد، لایک و کامنت های محتوا به طرز چشم گیری افزایش  پیدا می کند.

شما به راحتی با رصد کردن پیج های رقبا در حوزه فعالیتی خود می توانید موضوعات جذاب که پربازدیدترین ها در پیج های رقبا بوده اند را پیدا کنید. نکته مهم در استفاده از این روش این است که شما تنها می توانید این موضوعات را پیدا کنید و با ایده های جدید و منحصر به فرد تلفیق کنید.

اگر محتوای شما کپی باشد یا از ایده های دیگران استفاده کنید، انتظار پیشرفت در این برنامه را نداشته باشید؛ چرا که مخاطب نسبت به گذشته به طور جدی تری در فضای مجازی فعالیت می کند و هیچگاه زمانی را برای  دیدن محتواهای تکراری صرف نخواهد کرد.

کامنت اینستاگرام

2-با اعداد بازی کنید

یکی از مهم ترین ترفندها به خصوص برای  پیج های تازه کار، خرید کامنت اینستاگرام است. تنوع این نوع خدمت برای رفع نیازهای شما بالاست. شما به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت های معتبری مثل فالوجت، کامنت های مورد نیاز خود برای هر محتوا را خریداری نمایید.

اگر تنها به دنبال افزایش  تعداد کامنت هستید، استفاده از بسته های کامنت عادی با تعداد مورد نیاز خود می توانید به سرعت این عدد را افزایش دهید.

اما اگر کسب و کار فعالی در بستر اینستاگرام هستید، بهترین نوع کامنت، کامنت های سفارشی هستند. با کمک کامنت سفارشی می توانید نکات مثبت محصول یا خدمات خود را از زبان دیگر کاربران فضای اینستاگرام به عنوان مصرف کننده در پایین محتوا درج کنید.

3- مسابقه برگزار کنید

کاربران ایرانی فضای اینستاگرام، اکثرا در سنین پایین هستند که به راحتی می توانید با مسابقه و قرعه کشی، آنها را به کامنت گذاری برای  محتواها ترغیب کنید. در نظر داشته باشید که اگر به حرف های خود پایبند نباشید، به سرعت اعتبار خود را نزد کاربران از دست می  دهید.

برخی از شرایطی که می توانید برای  قرعه کشی ها در نظر بگیرید:

  • تعیین تایم محدود برای  کامنت گذاری و شرکت در قرعه کشی

  • می توانید یکی از شرایط مسابقه را درج کامنت و لایک برای  5 پست آخر قرار دهید

  • جایزه ای را برای  هدیه قرعه کشی در نظر بگیرید که کاربر را به شرکت در مسابقه ترغیب کند

  • برای جلب اعتماد کاربران، قرعه کشی را در لایو اینستا انجام دهید تا کاربران به طور مستقیم شاهد درآمدن اسم برندگان باشند و از طرفی، بازدید لایو شما نیز افزایش پیدا کند.

هشتگ

۴-هشتگ ها را فراموش نکنید

طبق آمار، هشتگ ها می توانند تعامل را تا حدود 12 درصد افزایش دهند. هشتگ های مرتبط با موضوع محتواها را پیدا کنید. به راحتی با آنالیز پیج های رقیب می توانید لیستی از هشتگ های پربازدید را برای  محتواهای خود ایجاد کنید.

زمانی که موضوع محتوای شما به قدرکافی جالب باشد، مخاطبان به طور ارگانیک به اظهار نظر و کامنت گذاری می پردازند.

۵-بهترین زمان انتشار پست را کشف کنید

با تبدیل حساب کاربری خود به حساب تجاری در فضای اینستاگرام می توانید به ابزارهای زیادی دسترسی پیدا کنید که مهمترین آنها، اینسایت اینستاگرام است. این ابزار عملکرد سما و میزان فعالیت ها در پیج را تحلیل کرده و ساعت طلایی برای  انتشار پست یا استوری طبق آمار را به شما اطلاع می دهد. در این ساعت، مخاطبان شما بیشترین میزان تعامل را دارند، بنابراین انتشار محتوا در این ساعت، بازدید و تعامل بالایی را برای محتوا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل

سخن پایانی

کامنت ابزاری بسیار مهم است که می تواند به طور مستقیم بر روی  نظر کاربران در استفاده از محصول یا خدمات شما تاثیر بگذارید و در ورود محتواهای شما به قسمت فید اینستاگرام یا اکسپلور نیز موثر باشد. اگر شما هم تجربه ای در زمینه افزایش کامنت پیج خود در فضای اینستاگرام دارید، با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.