اسباب بازی؛ کالای گمشده در تلاطم اقتصاد

اما به گفته روانشناسان و فعالان حوزه کودک، اسباب بازی تنها وسیله‌ای برای سرگرمی و خلق شادی در کودکان نیست. کودکان از طریق بازی کردن زندگی را می‌آموزند و بازی کردن شغل هر کودک محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی هویو از بدو شروع فعالیت خود ایجاد عدالت اجتماعی و پاسداری از حقوق اولیه کودکان را در دستور کار خود قرار داده است و در جهت برآورده کردن این عدالت همواره در تلاش است. 

اسباب بازی نیاز یا کالای لوکس

در بسیاری از خانواده‌ها گمان بر این است که خرید اسباب بازی هزینه‌ای غیر ضروری است و حذف آن از سبد کالاهای مورد نیاز خانواده می‌تواند منجر به صرفه جویی شود. نکته قابل توجه در این معادله به ظاهر ساده بی توجهی به نقش بالای اسباب بازی در آموزش مفاهیم و مهارت‌های زندگی به کودکان است. کودکان نه از طریق آموزش مستقیم که همراه با بازی می‌آموزند. 

تفکر بلند مدتِ برخاسته از نگرش یک جامعه که به سمت جهان اول شدن حرکت می‌کند می‌گوید: اسباب بازی ابزار زندگی کودکان و بازی کردن شغل کودکان است. آموزش به کودکان با بازی بسیار ساده‌تر است و بسیاری از مفاهیم پیچیده مانند مدیریت مالی، مهارت حل مسئله، تفکر خلاق و مدیریت هیجانات با کمک ابزار بازی کردن به سادگی قابل آموزش هستند. 

خرید اسباب بازی مناسب یک سرمایه گذاری بلند مدت

خرید اسباب بازی در شرایط کنونی ممکن است برای بسیاری شبیه یک ریسک مالی به نظر برسد اما با در نظر گرفتن مزایای پنهان بلند مدت انتخاب یک اسباب بازی مناسب، این ریسک می‌تواند تبدیل به سرمایه گذاری بلند مدت بر روی نسل آینده باشد. کودکان امروز، فعالان اقتصادی و تصمیم گیرندگان آینده هستند. آن‌ها با بازی‌های به ظاهر ساده برای پذیرفتن نقش‌های خود آماده می‌شوند و با در نظر گرفتن هر آنچه در خردسالی و کودکی آموخته‌اند زندگی خود را می‌سازند. 

گره مشکلات امروزه ما با تربیت یک نسل جسور، عمل گرا، خلاق و متعهد می‌تواند باز شود. صرف هزینه و زمان بهینه در انتخاب یک اسباب بازی مناسب می‌تواند یک ابزار تربیتی و آموزشی قابل اعتماد در اختیار والدین دغدغه‌مند و آگاه قرار دهد.

اسباب بازی

انتخاب هوشمندانه اسباب بازی 

مزایای اسباب بازی بر هیچکس پوشیده نیست با این حال ممکن است این سوال مطرح شود که خرید اسباب بازی به دلیل تنوع بالای آن گیج کننده است، از طرفی ممکن است حتی بعد از خریدن اسباب بازی نیز کودک به آن توجهی نشان ندهد؛ چطور اسباب بازی ارزان و مناسب کودکمان بخریم؟!

در این خصوص نیز فروشگاه اینترنتی اسباب بازی هویو به والدین توصیه می‌کند حتما در انتخاب اسباب بازی از مشاوره کارشناسان اسباب بازی استفاده کنند. مشاهده کامل آلبوم عکس محصولات و ویدئو آن‌ها نیز می‌تواند اطلاعات خوبی از کیفیت و نحوه کارکرد محصول ارائه دهد. اسباب بازی زمانی کارایی مناسب را دارد که متناسب با شخصیت کودک و نیازهای او باشد. در سایت هویو تمامی این امکان‌ات در کنار تست هوش و پیشنهاد اسباب بازی مناسب شخصیت کودک انجام می‌شود. 

اسباب بازی ارزان یا اقتصادی

به گفته انجمن تولید کنندگان اسباب بازی این روزها والدین به دنبال خرید اسباب بازی ارزان قیمت هستند. حال آنکه خرید اسباب بازی ارزان لزوما به معنی اقتصادی بودن خرید نیست. خرید ارزان اگر به شکل اصولی و با برآورد هزینه واقعی محصول نباشد می‌تواند شما را متضرر کند.

اسباب بازی باید در کنار قیمت مناسب، کیفیت ساخت قابل قبولی داشته باشد تا سریع خراب نشود. از طرفی مواد اولیه آن نیز به دلیل کنترل سلامت کودکان نیز اهمیت بالایی دارد. خرید اسباب بازی‌های چند منظوره و با کیفیت بالا کودک را دیرتر خسته می‌کند و زود مستهلک نمی‌شود. این اسباب بازی یک بار مصرف نیستند و حتی برای چند نسل نیز قابل استفاده خواهند بود.

در کنار انتخاب یک اسباب بازی اقتصادی و صرفه، تبادل اسباب بازی با سایر کودکان و همچنین خرید و فروش آن در پلتفورم‌های فروش دست دوم نیز می‌تواند هزینه تمام شده اسباب بازی را کاهش دهد.

در نهایت این موضوع را باید بپذیریم که در شرایط کنونی جامعه، خرید اسباب بازی ارزان یکی از نیازهای قشر قابل توجهی از جامعه ما خواهد بود. لذا در این راستا فروشگاه اسباب بازی هویو اسباب بازی های با کیفیت و با قیمت مناسب و ارزان را نیز همانند سایر محصولات در سایت خود قرار داده است. لازم به ذکر است که کیفیت مواد اولیه، کیفیت بسته بندی و تمام موارد ضروری برای سلامت کودک توسط تیم کنترل کیفیت فروشگاه اینترنتی هویو بررسی می‌شود و در صورت قبول نشدن معیارهای کیفی و کمی کنترل کیفیت، به هیچ عنوان محصول در فروشگاه برای فروش عرضه نخواهد شد.

اقتصاد و آموزش مفاهیم مالی به کودکان

بسیاری از والدین ممکن است به جهت بی اعتمادی به شرایط آینده علاقه مند باشند تا کودکشان مفاهیم مالی را بیاموزد و در زمینه پول، اقتصاد و گردش مالی اطلاعات داشته باشد تا بعدا در آینده کمتر به مشکلات مالی دچار شود. این آموزش‌ها نه تنها بسیار مفید هستند که همواره نیز توصیه می‌شوند. ساده‌ترین راه آموزش به کودکان از طریق بازی است. بازی‌ها و اسباب بازی های فکری و آموزشی بسیاری برای کودکان و حتی بزرگسالان طراحی و تولید می‌شوند که هدفشان تنها سرگرمی نیست و مزایای فراوانی برای او دارند؛ بازی مونوپولی، مستر بورس، ایروپولی، گردش مالی و … از جمله بهترین بازی مناسب آموزش به کودکان موجود در سایت هویو است.

آموزش‌های مالی و اقتصادی به پسران به جهت انتظارات جامعه از مردان در تامین نیازهای خانواده بسیار قابل توجه است و به همین دلیل این دسته از اسباب بازی‌ها در سبد خرید اسباب بازی پسرانه بسیاری از خانواده‌ها قرار دارند. البته باید توجه کرد که این آموزش‌ها برای دختران نیز به همان اندازه اهمیت دارد و جامعه امروزی نیاز به دختران و پسران آگاه، مسئولیت پذیر و آموزش دیده دارد.

اسباب-بازی

رسالت سایت فروش اسباب بازی هویو در روزهای سخت

بازی کردن و داشتن اسباب بازی حق هر کودکی است. کودکان از طریق بازی زندگی را تجربه می‌کنند. به همین جهت سایت فروشگاه اینترنتی هویو همواره تلاش کرده تا خرید اسباب بازی هوشمندانه، مطمئن و اقتصادی باشد. در فروشگاه اسباب بازی هویو انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه مانند آشپزخانه اسباب بازی، عروسک، پازل، ماشین شارژی دخترانه و لگو دخترانه و اسباب بازی‌های پسرانه مثل ماشین کنترلی، کامیون اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی و بازی‌های فکری و آموزشی برای تمام سنین موجود است.

شما می‌توانید از هر کجای ایران اسباب‌بازی مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید. همچنین سایت هویو به منظور رفاه حال مردم عزیز در این روزهای سخت محصولات را با شرایط ویژه عرضه می‌کند شما می‌توانید با کد تخفیف donya-e-eqtesad10  تا سقف ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خرید اسباب بازی دریافت کنید. 

امیدواریم روزهای کودکی هیچ یک از فرزندان ایران بدون شادی سپری نشود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.