بهره‌برداری از بزرگترین تولیدکننده لوازم نظافتی خاورمیانه

شرکت کلرد آمل (مهسان) تولیدکننده محصولات بهداشتی و نظافتی مهسان با ظرفیت اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۷۰۰ نفر صبح روز پنجشنبه در شهرک صنعتی دماوند ۲ گشایش یافت. 

وحید لؤلؤ مدیر مجموعه کارخانجات شرکت کلرد آمل (مهسان) در مراسم افتتاحیه این مجموعه اظهار کرد: این شرکت با بهره گیری از دانش فنی روز با بهترین کیفیت توانسته کارخانجات قالبسازی، تعمیر و نگهداری، تزریق پلاستیک، برس‌سازی، فلز کاری، سالن‌های برش و خیاطی، خطوط ساخت لوله، سالن‌های مونتاژ و بسته بندی و چندین سالن فرعی دیگر داشته باشد.

او افزود: مجموعه مهسان ۴۰ سال است که فعالیت صنعتی و تولیدی انجام داده، با ۵ کارگر شروع کردیم و در حال حاضر حدود ۳۵۰ نیروی انسانی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و در فازهای بعدی با اضافه شدن میزان اشتغال‌زایی غیرمستقیم، اشتغالزایی ما به ۷۰۰ و در نهایت به ۲۰۰۰ نفر خواهد رسید.. 

لؤلؤ عنوان کرد: در مجموعه مهسان و فرآیند تولید از هیچ گونه تسهیلاتی استفاده نکردیم و این اثر را یک اثر ملیِ ماندگار کردیم و خوشبختانه مدعی هستیم که بزرگ‌‌ترین برند لوازم نظافت در خاورمیانه هستیم که توانسته ساخت و عرضه محصولاتی کارآمد برای جامعه ایرانی داشته باشد. 

او ادامه داد: بنا بر هدفی که تعیین کردیم قصد داریم به بازارهای اروپا و کشورهای حوزه CIS و آفریقا ورود کنیم. اگر فعلا به بازارهای صادراتی ورود نداشتیم به خاطر این است که یک بازار ۸۵ میلیونی مصرف‌کننده خوب ایرانی داریم و تلاشمان این است که این ظرفیت بازار داخلی را به چینی‌ها واگذار نکنیم و سال‌های آینده حتی به بازار افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورهای منطقه ورود کنیم. 

لولو با بیان اینکه هدف مجموعه مهسان این است که از خروج ارز جلوگیری شود و با ارتقای تولید و توانمندسازی، اشتغال ایجاد شده را حفظ کند. امروز متاسفانه می‌بینیم برخی تجار محصولات چینی می‌خرند و با اسم برند ما بسته‌بندی و وارد بازار می‌کنند. از طرفی محصولات چینی را بازار داخلی می‌کنند در حالی که انتطار می‌رود از عرضه محصولات تقلبی این عرصه جلوگیری شود. 

مهسان1

ارائه خدمات پس از فروش در راستای رضایت مصرف‌کنندگان 

او خاطرنشان کرد: محصولات ما با بهترین مواد اولیه و دانش فنی تولید می‌شود و در قسمت‌های پشتیبانی فروش، اداری و مالی خدمات رسانی و پاسخگویی به موقع به فروشندگان و عرضه‌کنندگان و حتی مصرف‌کنندگان محصولات مهسان باعث ایجاد امنیت و آرامش در فروشندگان محصولات ما در سراسر کشور بوده و طبعا این احساس از طریق این زنجیره عرضه به مصرف کننده نهایی منتقل می‌شود.

لؤلؤ با بیان اینکه مجموعه مهسان یک خانواده کاری است که با همدلی همکاری‌‌ها را تعریف می‌کند، مطرح کرد:  ما در سطح شهر تهران و شهرهای بزرگ سامانه‌ای داریم که بر روی بسته‌بندی کلیه‌ محصولات تولیدیمان «محصولات ارزشمند قابل‌ارائه خدمات» ذکر شده و مصرف‌کنندگان در صورت هر گونه مشکلی به این سامانه مشخصات و آدرس را ثبت یا به سامانه پیامکی ما به شماره 1000771416 پیام ارسال کنند، همچنین به صفحه اینستاگرامی ما به نشانی mahsunco پیام دهند، نیروهای پشتیبانی ما به سرعت به منزل مصرف کننده مراجعه و محصول را رایگان تعمیر یا تعویض می‌کند.

این تولیدکننده در پایان گفت: قیمت محصولات ما در سراسر ایران از شمال تا جنوب یکسان است و رضایت مصرف‌کنندگان از کیفیت و قیمت اولویت خانواده مهسان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.