در هنگام خرید تشک خوشخواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید تشک خوشخواب خوب یکی از دغدغه های مهم افرادی است که برای سلامت کمر و ستون فقرات خود ارزش قائل هستند. در همین راستا قصد داریم در این مقاله بررسی نماییم که تشک طبی خوشخواب مناسب چه ویژگی هایی دارد.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که تشک خوشخواب یکی از گزینه های کاربردی و مهم در اتاق خواب می باشد. اگر شما از نمونه های نامناسب استفاده نمایید، باعث گرفتگی عضلات و به وجود آمدن مشکلاتی چون دیسک کمر می شود.

برای خرید تشک خوشخواب باید چه مواردی را در نظر گرفت؟

در زمان خرید تشک خوشخواب لازم است تا ابتدا با انواع تشک های خوشخواب آشنا شوید:

  • نمونه های فنر دار: این نمونه از تشک های فنردار یکی از موارد پرکاربرد می باشند. به نسبت سایر مواردی که در بازار وجود دارند، این گزینه ها دارای قیمت مناسبی هستند. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که هنگام حرکت بر روی این تشکها، سر و صدای زیادی ایجاد می شود.

خرید تشک خوشخواب مموری فوم:

در زمان خرید تشک خوشخواب نام این تشک ها را بسیار می شنوید. زمانی که بر روی تشک های فوق می خوابید، آنها فرو می روند و افرادی زیادی این ویژگی را می پسندند. با توجه به اینکه تشک های مذکور به محض خوابیدن بر روی آنها، تغییر شکل می دهند و حالت بدن را حفظ می نمایند، لذا گزینه خوبی برای اشخاصی هستند که درد مفاصل دارند. البته باید خاطرنشان شد، که این موارد به نسبت گروه قبلی گرمای بیشتری به بدن منتقل می نمایند.

تشک خوشخواب ژل دار:

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید تشک خوشخواب باید به آن دقت داشته باشید، این مورد می باشد که تشک گرمای زیادی ایجاد نکند، گروه مموری فوم متاسفانه این گرما را به بدن منتقل می نمایند. از همین رو تشک طبی خوشخواب ژل دار وارد بازار گردید تا مشکل را برطرف نماید. باید در نظر داشته باشید که ژل ها معمولا به بخش پایینی تشک تزریق می شوند. این موارد گرمای مموری ها را از بین می برند.

خرید تشک های خوشخواب فوم دار:

یکی دیگر از انواع تشک های خوشخوابی که در بازار می توانید مشاهده نمایید، نمونه های فوم دار هستند. البته باید دقت داشته باشید که فوم ها دارای انواع متفاوتی می باشند. در زمان خرید این تشک ها باید دقت داشته باشید که میزان تراکم فوم ها بسیار مهم می باشد. هر اندازه چگالی فوم بیشتر باشد، دوام تشک نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود.

به جز مواردی که در بالا بیان شد، گزینه های دیگری نیز وجود دارند. به طور مثال تشک های هیبریدی از دو ویژگی تشک های مموری فوم و تشک های فنر دار استفاده می نمایند تا امکان خواب راحت را فراهم آورند.

تشک طبی خوشخواب

خرید تشک های خوشخواب استاندارد:

اگر قصد دارید تا تشک طبی خوشخواب مناسبی را خریداری نمایید لازم است تا با استانداردهای که تشک خوب آشنا باشید. در زمان خرید تشک خوشخواب باید گزینه ای را انتخاب نمایید که پارچه خوبی داشته باشد و دوخت محکمی بر روی آن انجام شود. یک تشک خواب نباید دوخت برجسته داشته باشد. این موارد می توانند به کمر و ستون فقرات شما آسیب وارد نمایند. تشک ها می بایست دارای فنر قوی باشند و زود پاره یا گود نشوند.

بهترین تشک ها مواردی می باشند که بتوانید مواد داخلی آنها را مشاهده نمایید. عموما تشک های استاندارد از فنر، نمد، فوم یا یونولیت تهیه شده اند. باید دقت نمود که اگر تشک شما معمولی باشد، درون آن مواردی چون پشم، پر و فنر است. این موارد به بدن آسیب وارد می نمایند.

مورد دیگری که باید در خرید تشک خوشخواب به آن دقت نمایید، انعطاف پذیری تخت است. اگر جزو افرادی می باشید که سلامت جسمانی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، باید از تشک های طبی استفاده نمایید. تشک های طبی اغلب دارای سطح سفتی می باشند. این تشک ها موجب می شوند تا بین مهره های ستون فقرات گودی ایجاد نشود. البته تشک های طبی نیاز به پایه های تخت مخصوص دارند.

در زمان خرید تشک خوشخواب، لازم است تا حتما تشک خود را تست نمایید. تشک مد نظر شما باید به اندازه محکم باشد که وقتی روی آن دراز کشیدید، انحنای ستون فقرات شما حفظ شود و بیشتر گود نشود. البته اگر تشک آنقدر سفت باشد که هیچ انحنایی ایجاد نشود، این مورد نیز می تواند به کمر شما آسیب برساند.

نکات مهم برای خرید تشک خوشخواب:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، هم اکنون شما دید بهتری برای خرید تشک خوشخواب دارید. اما بحث تشک های خوشخواب بسیار گسترده می باشد. به طور مثال امروزه گزینه هایی در بازار وجود دارند که از نوع جک دار می باشند. تشک های جک دار دارای یک جک هستند که می توان به کمک آنها، ارتفاع تشک را تغییر داد. هر اندازه تشک شما ارتفاع بیشتری داشته باشد، طبی تر خواهد بود. به عبارت دیگر هر اندازه ارتفاع بیشتر باشد به معنی باز شدن بیشتر فنر است که این مورد موجب می گردد تشک شما سفت تر گردد.

خرید تشک خوشخواب

 

  • در زمان خرید تشک طبی خوشخواب لازم است تا ابتدا هدف خود را مشخص نمایید. برخی از افراد نیاز دارند که به دلیل بستری شدن، زمان زیادی را در تختخواب به سر نمایند. این افراد بهتر است تا از گزینه های طبی-فنری استفاده نمایند. عموما تشک های خوشخواب طبی- فنری، راحتی تشک های فنری را ندارند. اما ویژگی مثبت آنها این است که مانع از به خواب رفتن دست و پا می شوند. امروزه نوعی دیگر از تشک ها نیز در بازار وجود دارند که با نام تشک های بادی شناخته شده اند. این موارد هم ویژگی تشک های طبی را دارند و هم ویژگی تشک های فنری را، از همین رو احساس راحتی و آرامش را ایجاد می نمایند.

    جمع بندی:

    شرکت خوشخواب، که یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید انواع تشک طبی خوشخواب می باشد، تشک های استاندارد با ویژگی های منحصر به فردی ارائه می دهد که می توانند نظر مشتریان زیادی را جلب نمایند. کیفیت بالا و مرغوبیت عالی، باعث شده که این برند انواع گواهینامه های استاندارد داخلی و خارجی را دریافت نماید. از همین رو گزینه خوبی می باشد تا برای خرید تشک مناسب به آنها مراجعه نمایید.

    در حال حاضر متخصصان و پشتیبان های کاربلد گروه شرکت خوشخواب آماده هستند تا پاسخگوی هرگونه سوال شما در خصوص خرید تشک های معمولی و فنری باشند. با برند خوشخواب دیگر دغدغه ای بابت خرید تشک مناسب نخواهید داشت. تمام موارد عنوان شده در این مقاله از محتوای نمایندگی تشک خوشخواب اقتباس شده است لذا کاملا علمی و کاربردی می باشند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.