پارس ساختار میزبان تیم اقتصادی آذربایجان شرقی

دکتر کلامی معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، مهندس پرنیان رئیس سازمان صمت، دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، دکتر بهروزی مدیرکل اقتصاد و دارایی و مهندس نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی به همراه مهندس اباذر رئیس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار از توانمندی های شرکت پارس ساختار در حوزه نیرو و خط تولید دکل های تک پایه خودایستای بتنی خطوط فوق توزیع و انتقال در این شرکت  بازدید کردند.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار؛ در ادامه این بازدید مدیران اقتصادی استان به بررسی مسائل و مشکلات تولید و انتقال برق و بویژه کمبود برق در صنایع استان پرداخته و بر بهره گیری از توانمندی شرکت پارس ساختار به عنوان تنها شرکت EPC کار و رتبه یک حوزه نیرو در شمالغرب کشور تاکید کردند.

همچنین در این نشست موضوع احداث نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی توسط شرکت پارس ساختار بررسی شد که معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی دستورات لازم در خصوص رفع موانع و تسریع در کارهای اداری مربوط به جهت رفع مشکلات تامین برق استان در سال های آتی را صادر کرد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

گروه صنعتی پارس ساختار با توانمندی بسیار بالا

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: گروه صنعتی پارس ساختار مجموعه ای محتشم و معظم در استان آذربایجان شرقی بوده که سابقه بسیار دیرینه در صنعت برق کشور دارد. کلامی گفت: امروز طی بازدیدی که از مجموعه پارس ساختار داشتیم، دریافتیم که این شرکت با توانمندی های بسیار بالا دارای یک سری مشکلات بوده که سعی خواهد شد از این مجموعه وزین حمایت به عمل آید.

معاون اقتصادی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: باتوجه به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان بخش عمده اعتبارات معطوف به صنعت برق است و از ظرفیت این شرکت در راستای توسعه  زیرساخت های برقی استان استفاده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز اظهار کرد: توسعه اقتصادی منوط به ارائه یک سری زیرساخت ها از سوی حاکمیت است، از جمله این حوزه ها می توان به حوزه های برق، آب، گاز و... اشاره کرد.

وی افزود: ما در تامین برق اکنون در استان با مشکل مواجه ایم و در نتیجه در اعطای اعتبارات و تسهیلات، حوزه زیرساخت ها در الویت قرار گرفته است.

وی یادآور شد: احداث نیروگاه از اولویت های مهم استان بوده و با توجه به برنامه شرکت پارس ساختار در خصوص احداث یک نیروگاه 250 مگاواتی سیکل ترکیبی در شهر تبریز ما نیز از این تلاش و سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

G31B0677 (1)

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان:

پارس ساختار مجموعه ای دانش بنیان و موفق

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز در حاشیه بازدید از شرکت پارس ساختار با اشاره به توانمندی های این شرکت به عنوان تنها شرکت EPC کار و رتبه یک وزارت نیرو در شمالغرب کشور گفت: بایستی از بنیانگذار و مدیران این شرکت دانش بنیان و موفق بابت اختراع و تولید دکل های تک پایه بتنی قدردانی کرد.

اسماعیل زاده با بیان اینکه دکل های بتنی تک پایه خودایستا مزایای منحصر بفرد و متمایزی را دارا هستند افزود: استفاده از این دکل ها در پای برج فضای کمتر و حریم خط انتقال کمتری از زمین را اشغال می کنند و خوشبختانه از بابت عدم وجود سرقت قطعات و تصادفات نیز امنیت خاطر بالایی دارند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های آینده شرکت برق منطقه ای آذربایجان ادامه داد: با تدابیری که در دولت فعلی اتخاذ شده، توسعه خطوط انتقال فوق توزیع از ضرورت های منطقه آذربایجان شمرده می شود ضمن اینکه توسعه تولیدات پراکنده به ویژه نیروگاه های خورشیدی و مقیاس کوچک با سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و حمایت های بخش دولتی طی دو سال آینده از دیگر برنامه های مهم این شرکت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با قدردانی از همراهی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی جهت همراهی برای گذر از زمان پیک بار مصرف برق گفت: امسال تدابیری اتخاذ شده که انشالله تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ شرکت پارس ساختار، با سابقه‌ای قریب به چهار دهه فعالیت تنها شرکت EPC کار شمال غرب ایران می‌باشد که تولید انواع دکل‌های بتنی و فولادی فوق توزیع و انتقال نیروی برق و دکل‌های مخابراتی، طراحی و ساخت برج‌های تک پایه خود ایستای بتنی در سطوح ولتاژ ۶۳ تا ۴۰۰ کیلوولت با تعداد مدارات مختلف به صورت کمپکت، مهندسی و اجرای عملیات احداث در زمینه پست‌های فشار قوی و احداث و بازسازی نیروگاه‌ها را در کارنامه دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.