تبلیغات در اینستاگرام با مجموعه وب پرشین

تبلیغات در اینستاگرام در حال حاضر یک موضوع مهم و قابل توجه است. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم سعی می کنند کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند.

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، پیشروترین شبکه اجتماعی بصری است که فرصت فوق العاده ای را برای بازاریابان دیجیتال فراهم می کند تا از مخاطبان هدف خود استفاده کنند.

اگر پیش از این از فرصت‌های بازاریابی اینستاگرام مانند اینفلوئنسرها استفاده کرده اید و می‌خواهید یک کانال بازاریابی جدید را امتحان کنید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، وب پرشین به شما کمک می کند تا تبلیغات اینستاگرام داشته باشید.

نکته قابل توجه در شروع تبلیغات اینستاگرام این است که پیج شما باید در سطح قابل قبولی شکل گرفته باشد، یک پیج اینستاگرام با تعداد بسیار کمی فالوور و یا 2 عدد پست، تاثیری از تبلیغ در این پلتفرم نخواهد گرفت. یک پیج ایده آل برای شروع به تبلیغ در اینستاگرام باید حداقل 10 پست قابل توجه و همچنین تعداد فالوور مشخص داشته باشد.

اگر به تازگی در فضای اینستاگرام شروع به کار کرده اید و یا از پیج کاری خود فروش خوبی ندارید، پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام وب پرشین می توانند به رشد پیج شما و در نتیجه فروش بیشتر کمک کنند. در این پکیج ها که به صورت استاندارد و یا حرفه ای طراحی شده اند، یک ادمین حرفه ای مسلط به الگوریتم و آپدیت های اینستاگرام در کنار تیم گرافیست برای طراحی محتوای بصری جذاب، روی پیج شما کار می کنند.

چر باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

از آنجایی که محتوای اینستاگرام بصری است و بر اساس نیازهای مخاطب شکل گرفته، اینستاگرام و تجارت الکترونیک دست به دست هم یک فرصت بازاریابی ایده آل را فراهم کرده اند. اکثر پیج های فروش آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان پیج به فالوور و مشتری، به شدت به تبلیغات محصولات با تصاویر کیفیت بالا اهمیت می دهند.

تبلیغات اینستاگرام همچنین این امکان را می دهد که انتخاب کنید تبلیغات شما کجا نمایش داده شود و چه کسی آنها را ببیند. تبلیغات شما از پیج شما منتشر می شوند. شما فقط باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید، هدف شما از تبلیغات چیست و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند.

تبلیغات در اینستاگرام

مزایای استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای کسب و کار شما عبارتند از:

استفاده از اینستاگرام آسان است.

میزان هزینه تبلیغات به انتخاب شما است.

در مورد بازده تبلیغات گزارش‌دهی دارید تا دائماً در حال پیشرفت باشید.

یکی از برجسته ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، امکان دسترسی به هزاران مشتری هدف بدون دادن حس تبلیغات به آنهاست. تبلیغات اینستاگرام تقریباً مشابه پست های معمولی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران در این پلتفرم است. کاربران 40 درصد زمان بیشتری را صرف تعامل با تبلیغات جدید نسبت به تبلیغات نمایشی سنتی می کنند. این یک آمار چشمگیر برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری در کانال های تبلیغاتی جدید هستند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

بسیاری از کسب و کارها می خواهند بدانند تبلیغات اینستاگرام چقدر هزینه دارد. میانگین تبلیغات ممکن است بسته به هدف شما متفاوت باشد. این بدان معناست که یک تبلیغ موثر اینستاگرام از یک کسب و کار به تجارت دیگر متفاوت خواهد بود و نتایج به صنعت شما، محصولی که می فروشید و تبلیغاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که هزینه تبلیغات اینستاگرام شما می تواند بر اساس رقابت در صنعت شما نیز متفاوت باشد. به احتمال زیاد، اگر در یک صنعت به شدت رقابتی هستید، به دست آوردن مشتری گران تر از زمانی است که در یک بخش تجاری کمتر رقابتی هستید.

تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات اینستاگرام

در اینجا چند نوع تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد که می توانید برای کمپین های خود استفاده کنید:

تیزرهای تبلیغاتی

تبلیغات عکس

تبلیغات استوری

  1. تیزرهای تبلیغاتی

ویدئوهای اینستاگرام می‌توانند 60 ثانیه طول بکشند و فیلم در فرمت مربع یا افقی گرفته شود. این به شما آزادی عمل بسیار بیشتری برای معرفی و تبلیغ کسب و کارتان نسبت به محدودیت 15 ثانیه ای قبلی می دهد. تیزرهای تبلیغاتی در اینستاگرام توسط وب پرشین سناریونویسی می شود و تمام مراحل توسط تیم حرفه ای شرکت انجام خواهد شد.

  1. تبلیغات عکس

یک آگهی عکس حاوی یک تصویر واحد در قالب مربع یا افقی است. این نوع از تبلیغات از نظر دارایی های بصری ساده ترین شکل هستند، زیرا فقط به یک تصویر نیاز دارید.

  1. تبلیغات استوری

می‌توانید با استفاده از ویدیوها یا تصاویر در استوری‌های اینستاگرام تبلیغات 24 ساعته داشته باشید.

برای شروع تبلیغات در اینستاگرام باید مخاطب هدف خود را بشناسید و انتخاب کنید.

اگر تازه شروع به تبلیغات در اینستاگرام کرده اید، انتخاب مخاطب مناسب ممکن است پیچیده باشد. در حال حاضر زیاد نگران این موضوع نباشید. مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که چه نوع مخاطبی با هدفی که از تبلیغات دارید هماهنگی بیشتری دارد.

وب پرشین پیج اینستاگرام شما را تحلیل می کند، پیج رقبای کسب و کار شما را آنالیز می کند، هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام را با هماهنگی شما مشخص می کند و سپس استراتژی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی را ایجاد می کند. همچنین به شما در مورد نحوه تبلیغات مشاوره لازم را ارائه می دهد تا بر اساس بودجه شما بهترین انتخاب را با بیشترین بازدهی داشته باشید، این انتخاب می تواند شامل تیزرهای تبلیغاتی، تبلیغات در استوری و ... باشد و در نهایت بازدهی تبلیغات شما تحلیل و ارائه می شود تا در مراحل بعدی بتوانید بهترین تصمیم را برای داشتن تبلیغات موثر بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.