کریمی: تا ته قضیه می‌روم

علی کریمی که با مصوبه هیات‌مدیره باشگاه نفت تهران دیگر سرمربی این باشگاه نیست روز شنبه نیز این تیم را تمرین داد. او تمرینات دیروز را به‌دلیل تقارن با عاشورا تعطیل کرد؛ اما تاکید کرده که روز دوشنبه برای ادامه تمرین‌ها به این باشگاه مراجعه خواهد کرد. کریمی به خبرگزاری تسنیم گفت: «چون با باشگاه قرارداد داریم و از قبل برای تمرینات برنامه‌ریزی کرده‌ایم، وجه منطقی و حرفه‌ای شغل‌مان ایجاب می‌کند تا اعلام رسمی باشگاه در تمرینات حضور پیدا کنیم و کارمان را انجام دهیم. ما در چند پیامک مشکلات تیم را به مالکان گفتیم و تاکید کردیم اگر برای رفع آنها ترتیب اثر داده نشود در آن صورت شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست.

این اتفاق قبل از بازی با سپاهان رخ داد؛ اما بعد که تیم سه امتیاز را گرفت و روحیه‌ها بالا رفت، فکر نمی‌کنم این کارها درست باشد. من نمی‌دانم مشاوران مالک باشگاه چه کسانی هستند؛ اما امیدوارم در نهایت این مشاوره‌ها به نفع‌شان تمام شود. گویا ایشان گذشته را فراموش می‌کنند؛ آن موقع که التماس می‌کردند با ما قرارداد ببندند و یک عکس بگیرند را یادشان رفته! اگر موضوع مدرک است الان چرا یادشان آمده؟ همان اول می‌توانستند این موضوع را بررسی کنند و تیم هم که کادر فنی داشت و می‌توانستند ادامه دهند. با این حساب هر چه اینها می‌گویند علیه خودشان است و به نظرم اگر کمی سکوت کنیم و ببینیم نظر جامعه و مردم چطور خواهد بود، خیلی بهتر است. متاسفانه من می‌بینم کسانی وارد فوتبال ما می‌شوند که اصلا نمی‌دانیم دنبال چه هستند؟! شما ببینید ایشان در این مدت چقدر مصاحبه کرده است. متاسفم که وارد چنین همکاری‌ای شدم. من تا ته این قضیه خواهم رفت.»

 

اظهارات عجیب آقای مالک

بعد از انتشار اظهارات علی کریمی در مقیاسی وسیع، مالک باشگاه نفت هم درصدد پاسخگویی به وی برآمد و حرف‌های عجیبی زد. به گزارش «ایلنا» حمیدرضا جهانیان گفت: «این موضوع که مطرح شده ما به او التماس کرده‌ایم صحت ندارد. ایشان نه وضع خودش را می‌داند نه وضع من را. این صحبت‌ها نشان از آماتور بودن این آدم دارد.» جهانیان همچنین بحث را به مسائل مذهبی می‌کشاند و با انتقاد از حضور بازیکنان نفت در تمرین روز شنبه مقارن با تاسوعای حسینی ادامه می‌دهد: «چند سال قبل یک بازی ملی در روز عاشورا برگزار شد و فدراسیون و عوامل آن بسیج شدند تا زمان بازی را تغییر دهند ولی در اینجا چند بازیکن اینچنین حرمت تاسوعا را زیر پا می‌گذارند. حتی برنامه نود هم با تهیه گزارش از تمرین حرمت روز تاسوعا را زیر پا گذاشت و این موضوع جای تاسف دارد.» و این هم جمع‌بندی عجیب آقای مالک: «علی کریمی مدرک مربیگری درجه A نداشت و نمی‌توانست سرمربی باشد. در حال حاضر هم حمید درخشان سرمربی است و کریمی باید به‌عنوان مربی در کنارش به فعالیت بپردازد.»