لغو قرارداد جنجالی بلیت‌فروشی

قرارداد بلیت‌فروشی با برهان مبین لغو شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درخصوص بلیت‌‌فروشی این دو تیم نیز گفت: «بلیت‌فروشی در همه جای دنیا در دست باشگاه‌ها است. اما سرخابی‌ها ورزشگاه اختصاصی ندارند از این‌رو به نظر می‌رسد که بهتر بود این بلیت‌فروشی به یک ارگان محول شود. شرکت توسعه این آمادگی را دارد که به نمایندگی ازاین دو باشگاه و تیم‌ملی بلیت‌فروشی الکترونیک را انجام بدهد. قراردادی که پیش از این بسته شده بود، یک قرارداد ۱۱ ساله بود که ۳۵ درصد از طریق بلیت‌فروشی برای تجهیز ورزشگاه صورت بگیرد اما شرکتی که این قرارداد را بسته بود پس از دو سال فقط کارهای مربوط به ورزشگاه آزادی را انجام داده است.

این در حالی است که این شرکت باید زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم می‌کرد. همچنین باید درآمدی که به دست می‌آمد نیز به سرخابی‌ها، سازمان لیگ و شرکت توسعه می‌رسید اما به جای دیگری اختصاص یافت. این شرکت در چند وقت اخیر حاضر شد با ۵/ ۱۲ درصد کارها را انجام دهد که این هم میسر نشد و درنهایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کردند که به‌نظر ما کار خوبی انجام دادند. الان هم بلیت‌فروشی به پرسپولیس و استقلال واگذار شده و برای دربی روز پنج‌شنبه بلیت‌فروشی دراختیار باشگاه پرسپولیس است. شرکت ما در چارچوب قوانین می‌تواند کار بلیت‌فروشی را هم برای این دو باشگاه و هم تیم‌ملی به بهترین شکل انجام بدهد.»

وی درباره بازسازی سکوهای ۳۴، ۳۵ و ۳۶ استادیوم آزادی و اینکه این بازسازی در چه مرحله‌ای قرار دارد، خاطرنشان کرد: «تمام تلاش ما این است که بازسازی این سکوها را در سه ماه به اتمام برسانیم، اما زمانبر است و نیاز به حمایت‌ داریم. تمام سعی ما این است که بتوانیم بهترین کار بازسازی را در مجموعه ورزشی آزادی انجام دهیم تا در آینده دیگر مشکلی برای این ورزشگاه ایجاد نشود. اگر بودجه به موقع به دست ما برسد می‌توانیم در پایان دو سال، بازسازی استادیوم آزادی را به اتمام برسانیم.»