عصبانیت سینیور

کی‌روش روز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم‌ملی در مورد اینکه آیا از امکانات تیم‌ملی در این شرایط راضی است یا خیر، گفت: «مثل همیشه بزرگ‌ترین مشکل ما سخت افزار و امکانات است. بعد از گذشت ۷ سال هنوز امکانات ما تغییری نکرده و همانند روز نخست است و هر اردو یک چالش جدید و سخت برای ما محسوب می‌شود.  مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که بودجه مشخصی برای حمایت از برنامه‌ها نداریم و بازی‌های تدارکاتی را از دست می‌دهیم. پولی که متعلق به پاداش و حقوق بازیکنان بوده، برداشته و برای مصارف شخصی خرج کرده‌اند. فدراسیون از چه کسانی حمایت کرد؟ از آن خانم (مدیر ایفمارک ایران) که از پروپاگاندا استفاده کرد، بپرسید پول بازی‌های دوستانه کجا است؟ در حساب فدراسیون ایران و فیفا نیست، پس کجا رفته است؟

آن خانم طوری وانمود کرد که انگار او آن پول‌ها را آورده بود اما این‌طور نبود چون این پول تیم‌ملی و بازیکنان بود.فدراسیون از چه کسی حمایت می‌کند؟ وزیر ورزش هم که صحبت از صعود به دور دوم جام‌جهانی و انجام ۷ بازی تدارکاتی کردند هنوز نتوانستد برنامه‌های ما را اجرا کنند که این جای نگرانی دارد چون رقبا با سرعت بالا درحال آماده‌سازی خود هستند. قبلا هم گفتم نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. تنها می‌گویم پول آماده‌سازی تیم‌ملی کجا است. دیگر سوال بیشتری نپرسید. بهتر است از من در مورد آب و هوا بپرسید!» کی‌روش پیش از این نیز مدعی شده بود مسابقات دوستانه‌ پیش روی تیم ملی کشورمان، صرفا با تکیه بر روابط شخصی خود او ترتیب داده شده و ربطی به سیستم مدیریت فوتبال ایران ندارد. حالا باید صبر کرد و دید واکنش مسوولان فدراسیون به جدید‌ترین غرولند‌های سرمربی تیم ملی چه خواهد بود؟

واکنش به رئیس کمیته انضباطی

اما انتقاد کی‌روش به همین جا ختم نشد و دیروز نیز عصبانیت خود را هنگامی که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را در تمرین تیم‌ملی دید به‌شدت بروز داد. کی‌روش که از حضور اسماعیل حسن‌زاده و صحبت کردن درباره مسائل انضباطی درحاشیه تمرین تیم‌ملی عصبانی شده بود، به کنار زمین آمد و با حالتی عصبانی خطاب به خبرنگاران و مسوولان گفت‌: «چرا رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ملی می‌آید و در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کند؟ این کار نظم تمرین تیمم را بر هم می‌ریزد. او با چه اجازه‌ای این کار را انجام می‌دهد و مخل آرامش تیم‌ملی می‌شود؟ اگر رئیس کمیته‌ انضباطی می‌خواهد به تمرین تیم‌ملی بیاید و صحبت کند ابتدا حقوق من را واریز کند.» کارلوس کی‌روش در ادامه‌ باز هم عصبانیت خود را نشان داد و خواستار توضیح درباره این اتفاق از سوی مسوولان حراست فدراسیون فوتبال شد. سرمربی تیم‌ملی فوتبال با چهره‌ای عصبانی ادامه تمرین را زیر نظر گرفت و احتمالا این موضوع را از سوی رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری کند. سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در ادامه به سمت امید جمالی، عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال رفت و اعتراض خود را به او هم بیان کرد.