اول عین جمله او را بخوانید: «رفتن و ماندن آقای طاهری دست ما نیست. باشگاه چارچوبی را برای ما تعریف کرده و ما در راستای وظایف یک بازیکن می‌توانیم نظر بدهیم. امیدواریم هر چیزی که به صلاح پرسپولیس است اتفاق بیفتد. برای ما باشگاه پرسپولیس مهم است چون بازیکن این باشگاه هستیم نه دیگران. به این امیدوار هستیم که هر اتفاقی می‌افتد برای هواداران خوب باشد.» این درشرایطی است که افراد نزدیک به باشگاه و مدیران آن و البته لیدرهایی که هدایت کانال‌های هواداری باشگاه را هم دراختیار دارند درحمایت از طاهری سنگ تمام گذاشته‌اند و با تمام وجود برای بازگرداندن او درتلاش هستند. این گروه‌ها و کانال‌ها به بهانه‌های مختلف از دستاوردهای او در سال‌های اخیر گفته‌اند و از وزارت ورزش خواستار بازگرداندن مدیر به‌زعم ایشان لایق پرسپولیس شده‌اند و از هواداران قرمز هم می‌خواستند که حمایت از طاهری را در دستور کار خود قرار دهند.

سیاستی که می‌توانست هواداران را مقابل وزارت ورزش و البته حامیان تغییر در پرسپولیس قرار دهد. اما مصاحبه اخیر ماهینی نشان می‌دهد آنچه درون تیم می‌گذرد تفاوت فاحشی با خواست سکوها دارد. در یک هفته اخیر بسیار کم می‌توانید مصاحبه و اشاره‌ای از بازیکنان پرسپولیس در حمایت از طاهری پیدا کنید. کاپیتان سیدجلال البته در اردوی تیم‌ملی است و حالا به‌نظر می‌رسد ماهینی حرف دل بازیکنان را می‌زند. او چند پاراگراف بالاتر و در همین مصاحبه به‌شدت از وضعیت پرداخت باشگاه که سه ماه از آن می‌گذرد گلایه کرده و از جریمه ۷۰ میلیونی گفته که بعد از قهرمانی تیم برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند و به قول خودش همه آنها را شاکی کرده است. این تقابل اما از هفته پیش علنی شد وقتی بازیکنان تیم در ضیافت شام حسین هدایتی شرکت کردند که برکسی پوشیده نیست طاهری دل خوشی از او ندارد و تمام سعی‌اش را برای بریدن پای او از باشگاه کرده است و این به معنی ائتلاف با دشمن او تلقی می‌شود.

بازیکن پولش را می‌خواهد

این رفتار اما روی دیگری هم دارد که قابل تحلیل است و آن اینکه بازیکن رو به سمتی دارد که از آن بوی پول استشمام شود.طاهری انبوهی از مشکلات ریز و درشت مالی را در ماه‌های اخیر تجربه کرده است. پرونده سنگین ژوزه و بعد هم اختلاف با اسپانسر،جریمه سنگین در پرونده طارمی و البته خزانه‌ای که حالا خالی‌تر از همیشه است. او به شدت تحت فشار است و منابع مالی هم محدود. در چنین شرایطی اولویت پرداخت دیگر بازیکنان تیم نبوده‌اند و همین مساله به گوش بازیکنان هم رسیده است اما آنها حاضر نیستند از قراردادهای میلیاردی خود بگذرند چون طاهری قصد دارد ساختار مشخصی را برای باشگاه بسازد و منابع مالی‌اش را مدیریت کند. همین موضوع باعث شد چندی پیش بیرانوند سر به طغیان گذارد و حالا موج جدیدی از گلایه‌ها هم از راه می‌رسد. طاهری حالا در راه بازگشت از کربلاست اما خودش بهتر از هرکس می‌داند که دیگر آن پایگاه گذشته را بین بازیکنان ندارد.