می تواند فوتبال بازی کند؟

شوکه شدیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که همه از تصادف مهدی قائدی ناراحت و شوکه شده‌اند. نصرالله عبداللهی گفت: «همه از این اتفاق ناراحت هستیم، بازیکنان هم خیلی ناراحت هستند. از دور پیگیر وضعیت قائدی هستیم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به‌دست بیاورد. ما و همه بازیکنان شوکه شده‌ایم و از مردم می‌خواهیم برای سلامتی این بازیکن دعا کنند.»  وینفرد شفر سرمربی استقلال نیز در اولین واکنش به سانحه تصادف برای قائدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: «دعاها، افکار و قلب‌های ما با تو است.»

حضور بازیکن پرسپولیس در خانه قائدی

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در منزل بازیکن استقلال حضور یافت. با توجه به اینکه خانواده مهدی قائدی در تهران حضور دارند، باشگاه استقلال برای آنها بلیت سفر به بوشهر را تهیه کرد تا هر چه زودتر خودشان را به بیمارستان خلیج فارس این شهر برسانند. حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس هم که بوشهری است در منزل قائدی در تهران حضور یافت تا با خانواده او صحبت کند.

پلیس: سرعت زیاد دلیل حادثه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر به تشریح جزئیات حادثه ایجاد شده برای ستاره جوان استقلال پرداخت. به گزارش «ایلنا» سرهنگ قدرت‌الله کشکولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر درخصوص این تصادف گفت: «مهدی قائدی به همراه ۵ نفر دیگر سوار بر خودرو ام‌وی‌ام بودند که به علت سرعت زیاد، واژگون شد. این حادثه ساعت یک و نیم بامداد روز دوشنبه رخ داد. از ۶ سرنشین خودرو، ۵ نفر زخمی شدند که ۳ نفر سرپایی مداوا شدند و دو نفر در بیمارستان بستری هستند.» این درحالی است که صحبت‌های پلیس قبل از فوت یکی از سرنشینان خودرو بوده است.