مخالفت با استعفای خادم

با این شرایط فدراسیون کشتی خالی از مدیر و تصمیم‌گیرنده شد و به‌دنبال آن برگزاری مجمع فوق‌العاده ضروری به‌نظر می‌رسید اما معاون وزیر ورزش که می‌خواست ماجرا را تلطیف کند، اعلام کرد امیدوار است خادم به فدراسیون برگردد. محمدرضا داورزنی در این‌خصوص به «ایسنا» گفت: «ما با استعفای خادم مخالف هستیم، مجمع فوق‌العاده برای چه برگزار شود؟ البته اگر می‌خواهند مجمع برگزار کنند، می‌توانند. همواره هیات‌ها می‌توانند هر زمان که می‌خواهند مجمع را برگزار کنند. مجمع فوق‌العاده کارکردی دارد و باید دید درخواست برگزاری مجمع به چه منظوری است. خبر استعفا را تنها از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها شنیده‌ایم و تا این لحظه استعفای کتبی به وزارت ورزش اعلام نشده است. مخالف استعفای خادم هستیم و سعی می‌کنیم تا تعامل داشته باشیم و صحبت کنیم.

امیدوارم خادم تجدیدنظر کند تا فضا برای کشتی کشور یک مقدار به آرامش برسد.» وزیر ورزش نیزصبح پنج‌شنبه مخالفت خود را با استعفای خادم اعلام کرده بود.خادم اما تنها به استعفا از ریاست فدراسیون بسنده نکرد و او که همزمان سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد  نیز بود، از این سمت خود هم استعفا داد تا تیم‌ملی در آستانه بازی‌های آسیایی دچار بحران شود. این رقابت‌ها روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.  بر این اساس اعضای تیم‌ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ظهر روز پنج‌شنبه درحالی راهی قرقیزستان شدند که خادم آنها را همراهی نکرد. در غیاب خادم محمد طلایی وظیفه هدایت ملی پوشان را بر عهده خواهد داشت.

ورود مجلس به موضوع

اما کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیزبه این استعفا واکنش نشان داد. محمدرضا تابش، رئیس این کمیسیون از رئیس‌جمهوری، وزیر ورزش، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست کرد تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران چاره‌جویی کنند.