در تمرین روز پنج‌شنبه، برخی از هواداران این تیم بنری با مضمون حمایت از عالیشاه و علیه باشگاه تراکتورسازی به ورزشگاه بردند. بنری که نوشته‌ای عجیب با مضمون آزادی او روی خود داشت و باید دید واکنش باشگاه تبریزی به این اتفاقات چه خواهد بود. اما سرپرست باشگاه پرسپولیس از در دوستی با آجورلو درآمده تا احتمالا جلوی کارشکنی او را بگیرد و با صلح و صفا بتواند زودتر این بازیکنان را به جمع قرمزها برگرداند. متوجه باشید که پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات هم محروم است و هر بازیکن برایش بسیار با ارزش محسوب می‌شود، آن هم بازیکنی در سطح عالیشاه که حتی بازوبند کاپیتانی این تیم راهم بسته و بازیکن تاثیرگذاری محسوب می‌شود.

گرشاسبی آجورلو را در نوعی معذوریت اخلاقی قرار می‌دهد و می‌گوید: «ما هم بالاخره بازیکنان مشابهی داشتیم که شرایط خاصی را برای باشگاه ایجاد کردند، اما مانع از رشد و پیشرفت آن بازیکن نشدیم. قطعا عزیزان ما در تراکتورسازی همین نگاه را دارند و دلسوز جوان‌ها و فوتبالیست‌ها هستند. آنها دنبال سخت کردن شرایط برای بازیکنان نیستند. آجورلو از جنس فوتبال است و دنبال این مسائل نیست. » از نظر او هم خدمت امید عالیشاه بهمن ماه تمام شده و کار ترخیص این بازیکن هم نباید زیاد طول بکشد. گرشاسبی بحث امانت را پیش می‌کشد تا آجورلو هم متوجه باشد که درصورت کارشکنی در ترخیص عالیشاه خود را مقابل هواداران پرسپولیس قرار داده است: «خدمت عالیشاه فکر کنم ۱۹ بهمن به پایان رسیده و باید برای ترخیص او اقدام شود. او امانتی بوده که برای خدمت سربازی رفته و الان هم برگشته است. او باید برگردد و در باشگاه خودش کار کند.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «بحث نوراللهی هم با محبت آقای آجورلو و فرماندهان محترم حوزه نظام وظیفه انجام شد. آجورلو چون خودش با این بچه‌ها بوده و آشنا هست، در این بخش هم به بزرگ‌ترین باشگاه آسیا، پرسپولیس کمک می‌کند.» او با رد برخی خبرهای عجیب نقل‌وانتقالاتی هم می‌گوید: «با توجه به محرومیتی که از نظر جذب بازیکن برایمان وجود دارد، انتظارمان این است که عزیزان مطالب کذب ننویسند. این مسائل روی تیم تاثیر می‌گذارد. ضمن تشکر از تمام اصحاب رسانه که با عدالت قلم می‌زنند و آنها باعث پیشرفت پرسپولیس شدند، ما نمی‌خواهیم به نفع تیم بنویسند. می‌گوییم کذب ننویسند. اینکه یک خبرنگار نوشته بازیکنی برای تمدید قرارداد به باشگاه آمده و باشگاه به او نصف مبلغ سال قبل را پیشنهاد داده، کذب است. این آدم جواب خدا را چه می‌خواهد بدهد؟ اصلا از کجا چنین چیزی را آورده است.؟»