مقاومت‌ها درخصوص این تصمیم کم نبود و حتی تا لحظه آخر هم درهای استادیوم به روی مردم بسته بود و با دخالت نهادهای بالاتر بود که این مقاومت‌ها شکست. اگرچه افکار عمومی سر آخر هم متوجه نشد که مشخصا چه ارگانی درهای استادیوم را به روی مردمی که بلیت هم خریده بودند بست و البته کدام نهاد بالادستی هم ورود کرد تا درهای بسته را باز کند. اما هرچه که بود می‌توان آن را گامی بزرگ در راه هم‌نشینی زنان و مردان برای تماشای یک مسابقه فوتبال دانست. اتفاقی که همه جای دنیا مرسوم است اما در ایران به تابویی بزرگ تبدیل شده است. حالا و برای بازی بعدی ایران هم قرارها بر این است که بار دیگر آزادی شاهد حضور بانوان باشد و این بار حتی تلاش‌هایی برای ارائه کیفیتی بهتر از تصویر روی پرده بزرگ تعبیه شده در استادیوم هم صورت گرفته است.

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها در مورد این برنامه نگران بودند، از موفقیت تجربه اول گفت: «خوشبختانه بعد از اینکه کار به‌خوبی و بدون ‌مشکل انجام شد همه رضایت داشتند و حتما در آینده استقبال و کمک بیشتری خواهند کرد و مجوزها را ساده‌تر خواهند داد.» کریمی با توضیح اینکه اشکالاتی در نور، صوت و تصویر استادیوم آزادی وجود داشت، افزود: «این اشکالات را ‌برطرف می‌کنیم تا مردم برای بازی با پرتغال بیشتر بتوانند از این فضای خوب و شاد و با نشاط استفاده کنند.‌»

کریمی با بیان اینکه همیشه کار اول سخت است، اظهار امیدواری کرد این رویه ادامه داشته باشد و در دفعات بعد هم به سادگی مجوزهای لازم اخذ شود: «تلاش بی‌وقفه و پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان باعث شد نهاد ‌ریاست‌جمهوری و وزارت کشور به این موضوع ورود کنند و کار انجام شود. حتما با اتفاق خوبی که افتاد و رضایت نسبی که ‌همه داشتند مجوز دوم که برای بازی با پرتغال است راحت‌تر صادر می‌شود.‌» مدیر مجموعه ورزشی آزادی هم امیدوار است استقبال خوبی از پخش مسابقه در استادیوم آزادی شود. او به «ایسنا» گفت: «در دیدار ایران و پرتغال با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس و نیروی انتظامی هیچ مشکلی برای ورود مردم از در غربی به ورزشگاه آزادی وجود ندارد و ما امیدواریم همان‌طور که در بازی ایران و اسپانیا شاهد حجم گسترده‌ای از مردم برای تماشای دیدار بودیم، امروز نیز علاقه‌مندان به فوتبال استقبال خوبی برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای دیدار دو تیم‌ملی فوتبال ایران و پرتغال داشته باشند.»

ناصر محمودی‌فرد در رابطه با مشکلاتی که در بازی ایران و اسپانیا برای علاقه‌مندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی وجود داشت و اینکه آیا در بازی ایران و پرتغال این مشکلات برطرف شده است یا خیر، گفت: «تمام مشکلاتی که برای دیدار ایران و اسپانیا برای علاقه‌مندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی وجود داشت در بازی روز دوشنبه مرتفع و نواقص رفع شده است و علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند بدون هیچ مشکلی و با هماهنگی انجام شده از در غربی وارد ورزشگاه آزادی شوند.»