تغییرسیاست به سمت شکایت

مدیران تیم خونه به خونه که امیدوار بودند با توقف نساجی و بردن رقیب به لیگ برتر برسند با کسب این نتیجه قافیه را باختند و بلافاصله بعد از بازی از مشکوک بودن نتیجه بازی نساجی با راه‌آهن صحبت کردند. مالک خونه به خونه در طول ماه‌های گذشته مصاحبه‌های زیادی کرد و از نحوه صعود نساجی انتقاد کرد. او البته اعلام کرده بود برخی مدارک مربوط به ادعایش را به کمیته اخلاق تحویل داده است. وقتی این مالک متوجه شد سنبه اش پر زور نیست چند روزپیش اعلام کرد دیگر در لیگ یک باشگاهداری نمی‌کند. اما در همین حال بود که یکی ازبازیکنان تیم راه‌آهن که در بازی با نساجی نیز حاضر بود با انجام یک مصاحبه جنجال جدیدی ایجاد کرد. عرفان گلستانی این مصاحبه را شامگاه دوشنبه با خبرگزاری فارس انجام داد و به وضوح ازپیشنهاد رشوه باشگاه نساجی به وی برای ارائه بازی بد مقابل این تیم خبر داده است. او گفت: «قبل ازبازی مشغول تمرین کردن بودیم. بعدازظهر تماسی از سوی فردی که در باشگاه نساجی فعالیت می‌کرد و من او را می‌شناختم، با من گرفته شد.

او با من صحبت کرد و گفت قرار است فرد دیگری با تو تماس بگیرد و درخصوص بازی فردا با تو تلفنی صحبت کند. آنها به من پیشنهاد دادند که برای بازی مقابل نساجی با تمام توان بازی نکنم. ۷۰ سکه قرار بود به من بدهند، حتی آنها گفتند نصف سکه‌ها را قبل از بازی و نصف دیگرش را پس از بازی به تو می‌دهیم و فقط از تو می‌خواهیم که بازی را به نفع ما تمام کنی. بعد از آن صدای آنها را ضبط کردم و چند باری با من تماس گرفته شد. همان زمان نزد مدیرعامل باشگاه راه‌آهن رفتم و به آقای رشیدی گفتم که از طرف باشگاه نساجی با من تماس گرفته شده است.» این مصاحبه اما تبعات بسیار وسیعی برای باشگاه نساجی ایجاد کرد به شکلی که عادل فردوسی‌پورنیز دوشنبه شب به این موضوع واکنش نشان داد و وعده داد در برنامه هفته آینده آن را پیگیری خواهد کرد.

دیروز اما محمد کاظمی، معاون ورزشی باشگاه نساجی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس نسبت به اظهارات بازیکن راه‌آهن واکنش نشان داد و او را تهدید به شکایت کرد. او گفت: «سیاست باشگاه نساجی در قبال بحث تبانی و حرف و حدیث‌های پیش آمده سکوت بوده است؛ چون می‌خواستیم در فضای آرام کمیته اخلاق و انضباطی تصمیم بگیرند اما به‌نظر می‌رسد عده‌ای در شروع لیگ برتر قصد دارند به نساجی لطمه بزنند. آنهایی که نتوانستند جوانمردانه از پس نساجی بر آیند الان دنبال راه‌های دیگری هستند. بابت این حرف‌ها شکایت می‌کنیم و اولین شکایت را ازهمین بازیکن که معلوم نیست کجای فوتبال بوده و اصلا نمی‌دانستیم در راه‌آهن بازی می‌کند یا نه انجام خواهیم داد. این آدم حتما باید در مراجع قضایی ثابت کند چه کسی از نساجی با او تماس گرفته است.»