فرهاد استقلال را به هم ریخت

بین گزینه‌ها اما یک اسم جذاب و همیشگی هم وجود داشت؛ فرهاد مجیدی. الان چیزی حدود سه سال است که مدام در مورد حضور مجیدی در کادرفنی استقلال سخن گفته می‌شود. زمانی قرار بود او دستیار پرویز مظلومی باشد و زمانی هم می‌گفتند در کنار علیرضا منصوریان به استقلال خواهد آمد. با این وجود از زمان حضور شفر در ایران، این شایعه به شدت اوج گرفت. در بدو ورود شفر، این فشار رسانه‌ای آن‌قدر زیاد شد که چیزی نمانده بود مجیدی به کادرفنی اضافه شود، اما گویا مربی آلمانی با این موضوع مخالفت می‌کند. این بار هم بعد از جدایی ساناک همان فضای بی‌نتیجه تکرار شد؛ آنچه ظاهرا کاسه صبر شماره هفت پیشین آبی‌ها را سرریز کرد و خشم مجیدی را به‌دنبال آورد. به این ترتیب فرهاد با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب و کسانی را به‌طور مبهم به فضاسازی در این مورد به قصد ضربه زدن به خودش متهم کرد.

نکته ویژه بیانیه مجیدی این است که او با پرهیز از شفاف‌سازی مقصودش، کدهای کلی و غیردقیقی داده که باعث شده نصف استقلال در دو روز گذشته به هم بریزد. کافی است تنها به این بخش از بیانیه فرهاد توجه کنید: «این خط را در داخل تیم هم یک نفر دنبال می‌کند. کسی که در زمین از کورس‌های سرعتی عقب می‌افتد اما در بیرون از زمین با دسیسه‌های مختلف سرعت به خرج داده و در انتقال و جدایی دو بازیکن مهم و کلیدی استقلال نقش مهمی داشته و حتی به جای آنها سفارش جذب یک بازیکن مصدوم را داده است! اگر این شیطنت‌ها ادامه یابد با جزئیات بیشتری درباره این موارد صحبت خواهم کرد.» به این ترتیب فرهاد مجیدی بدون ذکر نام، یک بازیکن قدیمی را به ناکارآمدی فنی و دسیسه‌چینی در تیم متهم کرده، بر خلاف میل هواداران استقلال جدایی تیام و جباروف را به عوامل داخل باشگاه ارتباط داده و البته مدعی شده یک بازیکن مصدوم هم به شکل سفارشی جذب استقلال شده و همین حالا درحال بازی در این تیم است!

مطابق انتظار، این مبهم‌گویی باعث گمانه‌زنی‌های فراوانی شده و بازیکنانی مثل پژمان منتظری، خسرو حیدری و حتی علی کریمی مصدوم را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در مظان اتهام قرار داده است. به هر حال مجیدی مهره محبوبی است و کمتر کسی در استقلال دوست دارد با او درگیر شود. درست به همین دلیل هم بعد از انتشار این بیانیه، هیچ‌کس حاضر نشده واکنش خاصی به آن نشان بدهد و تنها فتحی به‌عنوان سرپرست باشگاه گفته است: «مجیدی در استقلال صاحبخانه است.» فرهاد در انتهای این بیانیه باز هم مثل همیشه قول بازگشتش به استقلال و ساختن یک تیم رویایی را به هواداران داده است.