جاسوس بازی

نساجی در ۵ بازی گذشته فقط یک برد داشته اما تیم جواد نکونام، سختکوش و جنگنده است. محمدعباس‌زاده، مهاجم اسبق پرسپولیس هم که دوست داشت به پرسپولیس برگردد اما با مخالفت برانکو روبه‌رو شد حالا می‌خواهد توانایی‌هایش را به رخ برانکو و هواداران پرسپولیس بکشاند. با این حال دروازه پرسپولیس در این فصل به سختی باز می‌شود و سرخپوشان با یک گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. حتی اگر بیرانوند ملی‌پوش درون دروازه پرسپولیس نباشد هم گل زدن به پرسپولیس سخت است. غیر از بیرانوند غایب دیگر قرمزها بشار رسن هافبک عراقی است که تیم‌ملی این کشور را همراهی می‌کند و غیبتش می‌تواند میزان خلاقیت را در میانه زمین پرسپولیس کاهش دهد. سرخپوشان تلاش می‌کنند با حمایت‌ هواداران نوار مساوی‌هایشان را قطع کنند و سومین برد خود را به‌دست بیاورند. نساجی هم برای نباختن مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

برانکو اما در کنفرانس خبری‌اش در مورد جاسوسی که در تمرین نساجی حضور داشت، گفت: «ما عادت کرده‌ایم که این جوها علیه پرسپولیس ایجاد شود چه از سوی افراد مختلف، باشگاه‌ها و شاید برخی رسانه‌ها، ما به این مساله محکوم هستیم و با این وضع زندگی می‌کنیم و به بقایمان ادامه می‌دهیم. در مورد جاسوس‌بازی باید بگویم منچسترسیتی ۱۰ آنالیزور دارد که کارشان آنالیز است. در تمرینات ما هم همیشه باز است، شما می‌توانید بیایید و تمرینات را مشاهده کنید اما آن جاسوسی که مطرح شد را اخراج کردیم چون او را کشف کردند و آن جاسوس خودش را لو داد؛ چون کلاهخود نظامی بر تن داشت و لباس پلنگی استتاری پوشیده بود، لو رفت و به خاطر عدم موفقیتش او را اخراج کردیم، زیرا سنگین بود و نتوانسته بود بالای درخت برود!»

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه تیم‌های پایین جدولی مقابل پرسپولیس ضدفوتبال بازی می‌کنند و راهکار شما چیست، گفت: «بله می‌دانیم حریفان به شکلی که گفتید بازی می‌کنند. در جام‌جهانی هم با این روش دفاعی بازی شد و گاهی هم نتیجه‌بخش است، کار آسانی نیست که مقابل چنین حریفانی بازی کنیم اما تلاش می‌کنیم این موضوع را حل کنیم، این مشکل ماست و خیلی تیم‌های دیگر دنیا هم چنین مشکلی دارند، وقتی حریف بسته بازی می‌کند ما هم با این مساله درگیر هستیم .»