سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم همین نظر را دارد و براین باور است که هنوز کار صعود تمام نشده است. برانکو در این مورد می‌گوید: «ما تا این جا هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتیم. یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود چون توانستیم موفقیت خودمان را در فصل گذشته تکرار کنیم و تنها تیم ایرانی شدیم که دو سال پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود. با این حال نباید این را فراموش کرد که هنوز بازی با السد به اتمام نرسیده است و آنها بازیکنان با کیفیت و خوبی دارند و فراموش نکنید که چطور استقلال را در آزادی با نتیجه‌ ۳ بر یک شکست دادند. نباید احساس خوشحالی داشته باشیم. می‌دانیم که همه در باشگاه و هواداران بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند. از نظر من بازی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.» حواشی پرسپولیس بعد از آن برد کم هم نبوده است. برای مثال اینکه مدیران پرسپولیس برای خودشان هم پاداش رد کرده‌اند. گرشاسبی جواب این سوال را به تندی می‌دهد.

او درباره پرداخت پاداش بعد از برد الدحیل به بازیکنان و اینکه عنوان شده مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم به افرادی همچون مدیر رسانه‌ای و افسر امنیتی پرداخت شده است،‌ گفت: «به کسی ربطی ندارد که ما چگونه پاداش داده‌ایم. پاداشی بوده که به همه پرداخت کرده‌ایم. به کسی ربطی ندارد که بخواهد در مباحث ریز باشگاه دخالت کند. خود رسانه‌ها دائما می‌گویند پاداش بدهید حالا که پرداخت کرده‌ایم می‌گویند چرا پاداش داده‌اید. طبق لیستی که به AFC داده بودیم پاداش پرداخت کردیم.» او درحالی از چنین حاتم بخشی‌ در توزیع پاداش حرف می‌زند که باشگاه با مشکلات ارزی شدید مواجه است.

گرشاسبی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه باشگاه هنوز نتوانسته مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را پرداخت کند،‌ به «ایسنا» گفت: «این گونه مباحث در اختیار من نیست، پنج ماه است که به‌دنبال حل آن هستیم اما حل نشده است. دکتر سلطانی‌فر قول داده‌اند ظرف دو، سه روز آینده مشکل را حل کنند. ما به دنبال دلار دولتی نیستیم، بلکه به دنبال مجوز خرید ارز هستیم.» وی در پاسخ به این سوال که آیا اتوبوس باشگاه پرسپولیس به‌خاطر بدهی‌ها فروخته شده است، گفت: «اتوبوسی به نام باشگاه پرسپولیس وجود نداشته و این اتوبوس که عنوان می‌شود در مالکیت باشگاه پرسپولیس نبوده است. قرار بود اتوبوسی از شرکت عقاب خریداری شود که باشگاه نتوانست پول آن را تامین کند. شرکت عقاب هم محبت کردند و رنگ پرسپولیس را روی بدنه و صندلی‌ها کار کردند و بعد که دیگر نتوانستیم پولش را بدهیم اتوبوس را در اختیار نگرفتیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مباحثی که پیرامون بازنشستگی‌اش مطرح شده و اینکه آیا قصد کناره‌گیری از باشگاه را دارد یا خیر، گفت: «تا امروز نامه‌ای در این باره به باشگاه پرسپولیس نرسیده اما آرزویم این است که از باشگاه کنار بروم. این‌قدر کار سخت است که دیگر ماندن برایم سخت شده است. اگر به ما بگویند بروید ۱۰۰ درصد کنار می‌رویم. هر چه قانون بگوید انجام خواهیم داد.»