کامیابی‌نیا: اخراج نعمتی سختگیرانه بود

کمال کامیابی‌نیا بعد از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، این بازی فینال آسیا بود، کاشیما هم تیم خوبی بود ولی در نیمه دوم روی دو اتفاق گل خوردیم. نیمه اصلی بازی در تهران است و این تیم تیمی نیست که نتوانیم آنها را شکست بدهیم، درست است که دو گل خوردیم ولی توانایی بردن آنها را داریم. امیدوارم باحمایت هواداران بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.» ‌هافبک پرسپولیس با انتقاد از داوری گفت: «داوری خیلی بد بود، او خطاهای خنده‌دار می‌گرفت و مربی آنها هم مرتب اعتراض می‌کرد و در کل جو داوری به نفع آنها بود. اخراج نعمتی هم سختگیرانه بود و اگر می‌دانست سیامک کارت زرد دارد به او کارت دوم را نمی‌داد.» وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید از موقعیت‌های کم خوب استفاده نشد گفت: «در نیمه اول آن‌قدر قلدر بازی کردیم که در نیمه دوم افت کردیم. از نظر ساعت هم دچار مشکل شده بودیم. من در تهران ساعت ۱۱ شب می‌خوابیدم ولی در اینجا به خاطر فاصله زمانی ساعت ۴ صبح از خواب می‌پریدم.»

سیدجلال حسینی:کار نعمتی بچگانه بود

سیدجلال حسینی بعد از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز دلایلش برای این شکست را برشمرد: «داور نمی‌توانست درست تصمیم بگیرد و بازیکنان ما هم یک مقدار عصبی بودند. مسافت طولانی را طی کرده بودیم و خواب ما خیلی خوب تنظیم نشده بود، یک نیمه این بازی تمام شد و یک نیمه سخت در تهران باقی‌مانده، امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و مردم دعا کنند تا در بازی برگشت بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.» وی در مورد اینکه کارشناسان اعلام کردند گل دوم کاشیما آفساید بوده است، گفت: «داوری تحت‌تاثیر بود و در اوایل بازی هم یک پنالتی به‌نظر می‌رسید اتفاق افتاده است، اگر هم آفسایدی اتفاق افتاده و گرفته نشده است این اتفاق در فینال آسیا یک ظلم است، ما باید خودمان را برای بازی فینال آماده کنیم.» کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آیا می‌توان این بازی را در تهران جبران کرد، اظهار کرد: «خیلی سخت است. کاشیما یک تیم کاملا حرفه‌ای است ولی ما کاملا تلاش می‌کنیم.» حسینی در مورد اخراج نعمتی با انتقاد از این بازیکن گفت: «نعمتی اشتباه کرد، کار او اشتباه بود این بازیکن می‌داند ما شرایط سختی داریم و این کارها بچگانه است. این اتفاق یک ضربه بزرگ به ما زد و امیدواریم کسی که جایگزین او می‌شود بتواند این مساله را جبران کند.»

بیرانوند: دشمن شاد شدیم

علیرضا بیرانوند در پایان دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز، در جمع خبرنگاران گفت: «از این اتفاق خیلی ناراحت هستم اما می‌خواهم بگویم پرسپولیس دشمن شاد شد و دشمنانش الان شاد هستند، اما آنها فقط تا فردا می‌توانند شاد باشند چراکه ما بازمی‌گردیم. از هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم انرژی مثبت بفرستند، ما می‌توانیم برگردیم و قطعا باز خواهیم گشت. هواداران نگران نباشند. این قول را به آنها می‌دهم که می‌توانیم مقابل ۱۰۰ هزار هوادار شادی را به تیم بدهیم. شما دیدید در نیمه اول کاشیما چیزی برای گفتن نداشت.» او قول می‌دهد که پرسپولیس این نتیجه را جبران کند: «تنها مشکل بازی رفت این بود که کاشیما از انرژی هوادارانش استفاده کرد. همه دیدند که ما می‌توانیم در آزادی اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و مقابل حریفان بزرگ‌تر به بازی بازگشتیم، مقابل الدحیل و السد به بازی برگشتیم. به شما قول می‌دهم که در بازی برگشت اتفاق خوبی بیفتد.»

برانکو: با یکصدهزار هوادار شرایط تغییر می‌کند

برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پس از بازی ابتدا با تبریک به تیم حریف حرف‌هایش را آغاز کرد: «ابتدا باید به تیم حریف بابت پیروزی تبریک بگویم. اما ما هم شانس پیروزی در این بازی را داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. ازداوری که انجام شد ناامید هستم. موقعیت‌های خوبی بود که ما می‌توانستیم به گل برسیم. داور یک کارت قرمز به حریف نداد و میلیون‌ها سوتی که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما داور این امکان را از تیم من گرفت.» برانکو در بازی برگشت به حمایت همه‌جانبه هوادارانش امیدوار است: «در بازی برگشت یکصدهزار حامی شرایط را به سود تیم ما تغییر خواهد داد. هیچ چیز غیرممکن نیست و فقط سخت است. ما یار دوازدهم را در بازی برگشت در کنار خودمان خواهیم داشت و این شانس ما را افزایش خواهد داد.» سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که از کدام عملکرد داور در این بازی ناراضی است، گفت: «من می‌گویم یک میلیون سوت می‌توانست زده شود تا نتیجه بازی تغییر کند اما من برای اینکه به آن اشاره کنم فقط دو مورد را می‌گویم. کارت قرمزی که داور به حریف نداد و موقعیت گلی که از تیم گرفت.»