او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش تا زمان برگزاری انتخابات هیات‌ها قصد اعلام زمان ثبت‌نام از کاندیداها را ندارد؟، گفت: «نه این‌طور نیست. ما برای تعیین تکلیف انتخابات استان‌ها استارت زده‌ایم و به موازات آن قرار است انتخابات فدراسیون کشتی هم برگزار شود و منتظر اعلام زمان ثبت‌نام هستیم. ضمن اینکه معاون قهرمانی وزارت ورزش هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در هفته‌های آینده زمان ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی مشخص خواهد شد و ما منتظر هستیم که در چند روز آینده این زمان مشخص شود.»

دبیر فدراسیون کشتی درخصوص اینکه این روزها صحبت از ورود چند قهرمان سابق کشتی جهان به انتخابات فدراسیون کشتی است نیز گفت: «هرچقدر هم که تمام کارها را طبق برنامه و تقویم انجام دهیم که در این مدت نیز همین کار را کرده‌ایم و کاری نیمه‌تمام نمانده، اما فدراسیون در دوره سرپرستی ثبات لازم را ندارد و این برای کشتی خیلی خوب نیست. هر روز صحبت از این است که فلان آقا می‌خواهد بیاید، البته هیچ مشکلی هم نیست، چون فدراسیون ملک شخصی افراد نیست و هرکسی که توان و صلاحیت کار را دارد، می‌تواند بیاید و بعد از طی مراحل اداری و قانونی، مسوولیت را برعهده بگیرد. خانواده کشتی در این سال‌ها نشان داده که همیشه تصمیماتی را می‌گیرد که به نفع ورزش اول کشور باشد.»

اما در همین حال محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه درخصوص آینده ریاست این فدراسیون موضع تندتری گرفته و توصیه کرده رئیس آینده نباید مثل خادم کار کند! محبی درباره تغییرات در راس فدراسیون کشتی به خبرگزاری فارس گفت: «خادم عملکرد خوبی داشت و بودجه و امکانات خوبی به کشتی آورد، اما شاید بزرگ‌ترین و تنها ایراد او تک‌بُعدی بودنش و عدم‌اعتماد به شورای فنی بود، چون می‌خواست هم سرمربی باشد، هم رئیس فدراسیون. متاسفانه با وجود فرآیندی که به‌صورت شفاف تعریف شده بود، اما شاهد اعمال سلایق شخصی بودیم. اگر قراربود انتصاب داشته باشیم پس دلیل برگزاری این همه فرآیند چه بود. در مجموع معتقدم خادم به غیر از ۲ سال آخر که تیم‌های کشتی ما واقعا ضعیف ظاهر شدند عملکرد بدی نداشت و شاید اگر به تنهایی کارها را انجام نمی‌داد موفق‌تر می‌شد. متاسفانه کشتی در زمان خادم گسترش زیادی پیدا کرد و اضافه کردن برخی رشته‌های بی‌فایده از جمله کشتی بانوان باعث شده بود، اداره اموراز دستش خارج شود

. حالا کسی باید برای ریاست فدراسیون کاندیدا شود که توانایی اداره ورزش اول کشور را داشته باشد. با توجه به شرایط اقتصادی پیش از هر چیز باید بتواند منابع مالی خوبی را به کشتی تزریق کند؛ کسی که به قول معروف گوش شکسته باشد و جامعه کشتی او را قبول داشته باشند به‌خصوص اینکه از مشورت اهالی و بزرگان کشتی استفاده کند. رئیس جدید نباید دنباله‌رو مسیر مدیر قبلی فدراسیون باشد چراکه اگر تفکرات فدراسیون قبلی جواب می‌داد که حال و روز کشتی بهتر از الان بود. شرایط طوری شده که خیلی از کشتی‌گیران از رفتن خادم خوشحال هستند درحالی‌که نباید این‌طور باشد. از طرفی کشتی‌گیرانی که در زمان او طرد شده بودند درحال برگشت هستند. متاسفانه در زمان خادم دایره انتخابات محدود بود؛ کسی باید ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد که این محدودیت را بشکند.»یکی از کسانی که خیلی‌ها منتظر ورود او به صحنه مدیریت کشتی هستند علیرضا حیدری قهرمان سابق این رشته است اما او هنوز به‌صورت واضح نگفته که قصد ورود به کارزار انتخابات را دارد یا خیر.

حیدری در جدیدترین موضع‌گیری خود در این خصوص به «ایسنا» گفته: «فعلا در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ام و باید زمان ثبت‌نام از کاندیداها برسد تا بتوان تصمیم‌گیری کرد اما در هرحال معتقدم باید هرچه زودتر مجمع انتخابات کشتی برگزار و رئیس فدراسیون انتخاب شود تا فرد پیروز بتواند در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک توکیو برنامه‌های خود را پیاده کند.کشتی با رفتن خادم، آدم ارزشمندی را از دست داد و نمی‌توان منکر زحمات چندین ساله او در کشتی کشور شد. همچنین بعید می‌دانم وی دیگر قصد برگشتن داشته باشد. به هرحال هر مدیری که کارش را انجام می‌دهد اشکالاتی هم دارد و برای بررسی عملکرد خادم تنها نباید به نتایج رقابت‌های جهانی مجارستان بسنده کرد.ادامه دادن شیوه و راه‌های درست گذشته در کشتی کشور ایرادی ندارد و البته باید در جاهایی که مشکل داشته‌ایم نیز اصلاحات انجام دهیم.»