در این گزارش به حضور تایسون فیوری، بوکسور سنگین‌وزن بریتانیایی با لباس بت‌من - مرد خفاشی - در کنفرانس خبری پیش از یکی از مبارزاتش و نیز  استفاده پی‌یر امریک اوبامیانگ از ماسک‌های اسپایدر من و بت‌من - مرد عنکبوتی و مرد خفاشی - در شادی گل‌هایش اشاره شده است. در بخشی از این گزارش آمده است: «ماسک و شنل‌ها به کنار، بیایید نگاهی به فوق‌قهرمان زندگی واقعی یعنی علیرضا بیرانوند بیندازیم، دورازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران که در تساوی بدون گل چهارشنبه شب این تیم مقابل عراق با دست توپ را ۷۳ متر پرتاب کرد. ایران به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و روز یکشنبه در این مرحله به مصاف عمان می‌رود.» بیرانوند با توپی که در بازی عراق گرفت و پرتاب دست‌هایش فعلا چهره شاخص تیم در رسانه‌هاست. یک سایت لهستانی هم در ستایش از او نوشته: «تیم‌ملی ایران، عملکرد بسیار خوبی در جام‌ملت‌های آسیا داشته است. این تیم از مرحله گروهی به‌عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کرد.

یکی از چهره‌های شاخص تیم‌ملی ایران، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم است که پرتاب‌های دست بلندی دارد. او در بازی قبلی تیم ایران مقابل عراق، توپ را با دست از محوطه جریمه خود به نیمه زمین حریف،‌ جایی که بازیکنی از تیم‌ملی ایران ایستاده بود، فرستاد. چنین پرتاب‌های دقیق و البته بسیار بلندی تنها از دروازه‌بانان شاخصی مثل داوید دخه‌آ برمی‌آید.» سایت AFC هم در راه انتخاب برترین بازیکن مرحله گروهی جام‌ملت‌های ۲۰۱۹ اقدام به نظرسنجی از مخاطبان خود کرد. این سایت با معرفی ۱۰ کاندیدای کسب این عنوان ارزشمند از میان کشورهای مختلف از طرفداران و فوتبالدوستان خواست با آرای خود بهترین بازیکن را انتخاب کنند. 

جالب اینکه در بین ۱۰ ستاره انتخاب شده برای کسب عنوان برترین بازیکن جام نام اشکان دژاگه کاپیتان ۳۲ ساله ایران هم وجود دارد که برای رسیدن به این عنوان باید با ۹ رقیب سرشناس از کشورهای صعود‌کننده به رقابت بپردازد، رقابتی که آرای طرفداران این بازیکن در ایران و خارج از ایران می‌تواند در رسیدن او به جایگاه اول تاثیر زیادی داشته باشد. سایت الوکره هم پیش از بازی ایران و عمان سراغ آمار رفته و برتری قاطع ایران را یادآوری کرده است: «پیش‌تر این دو تیم ۱۰ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بیشتر این مسابقات نیز دیدارهای رسمی در چارچوب جام‌ملت‌های آسیا، مقدماتی جام‌جهانی، بازی‌های آسیایی و... بوده است. در این ۱۰ بازی ایران پنج بار حریفش را شکست داده و عمان تنها یک بار توانسته ایران را مغلوب کند، ۴ مسابقه نیز با تساوی به پایان رسید.»