ماجرا از این قرار بود که آنها درمجموعه انقلاب تهران و در زمین چمن به هم می‌رسند. حقیقی آنجا مشغول تمرین بوده و خطیر هم زمین را برای باشگاه استقلال کرایه کرده است. از اینجا به بعد هرکدام روایت خاص خود را دارند و دیگری را به شروع فحاشی متهم می‌کنند. حقیقی البته ماجرای توهین معاون استقلال به پرسپولیسی‌ها را هم وسط می‌کشد تا حمایت آنها راهم پشت سرخود داشته باشد: «من به سمت ایشان آمدم و گفتم رعایت کنید و مگر جز درخواست برای تردد نکردن با لباس شخصی و کفش در زمین کسی چیزی گفته که او گفت شما؟! بعد گفتم فلانی هستم باز با همان ادبیات ادامه دادند و گفتند برو در زمین و به تو ارتباطی ندارد. شما پرسپولیسی‌ها فلان و بهمان. بعد هم با فحاشی به مادرم و خطاب قرار دادن لنگی به من ماجرا را داغ‌تر کرد. ایشان رو به من علاوه بر فحاشی به باشگاه پرسپولیس هم توهین کرد و گفت شما پرسپولیسی‌ها... ! بعد من ایشان را هل دادم و مطمئن باشید بابت اتهامات و نشر  اکاذیبی که درخصوص درگیری و زد و خورد و زندان رفتن من داشتند شکایت خواهم کرد.

از طریق وکیل درحال پیگیری این ماجرا هستم و شکایت خودم را به دادسرا اعلام کرده‌ام.» جالب اینکه بعد از مرخص شدن خطیر از بیمارستان و انتشار تصاویری از او با صورت بانداژ شده او پشت خط یکی از بخش‌های خبری تلویزیون آمد و آنجا جواب حقیقی را داد: «ایشان با سر به‌صورت من کوبید که دماغم از ۸ جا شکست. ایشان گفت من را نشناخت که این ضربه را زد این یعنی اگر یک فرد عادی بود به خودش اجازه می‌داد به‌خاطر پول، قدرت و شهرت چنین برخوردی کند. متاسفم برای کسی که زمانی تیم‌ملی بازی می‌کرده.» و جای دیگر هم او را به فحاشی متهم کرد: «اینکه بخواهند این درگیری را متصل به پرسپولیس و هواداران خوبش کنند، کذب محض است. از زمانی که در باشگاه استقلال مسوولیت گرفته‌ام، هیچ‌وقت مصاحبه‌ای علیه پرسپولیس و طرفدارانش انجام نداده‌ام و خیلی از مدیران و بازیکنان پرسپولیس با بنده در تماس هستند و از دوستان خوب من محسوب می‌شوند.»

انتقاد از تلویزیون

بعد از آن باز هم نوبت به حقیقی می‌رسد که از صداوسیما که وارد یک دعوای شخصی و خارج از محیط فوتبال شده گلایه کند که چرا فقط تریبون را در اختیار معاون باشگاه استقلال قرار داده است: «دو شب قبل من در اینستاگرام شخصی‌ام اعلام کردم که زندان رفتنم دروغ است و بسیاری از رسانه‌ها هم این مساله را پوشش دادند و اعلام کردند که خبر بازداشت من کذب بوده است اما ظهر دیروز خبر بازداشت من از اخبار ورزشی پخش شد که این مساله برای من بسیار عجیب است. بعد از این موضوع من هم از این رفتار سیما و بخش اخبار ورزشی انتقاد کردم، اما عصر دیروز اخبار ورزشی شبکه سوم سیما بدون برقراری ارتباط با من و بدون اینکه من را روی خط بیاورند به‌صورت زنده با این مسوول باشگاه استقلال صحبت کردند و این برای من عجیب است که تلویزیون رسانه ملی است یا تریبون باشگاه استقلال؟»

او به شدت از تلویزیون گله می‌کند که چرا این فرصت در اختیار او قرار داده نشده تا جواب بدهد: «چگونه است که در تلویزیون علیه من خبر کذب پخش می‌کنند و بعد به این فرد فرصت صحبت یک‌طرفه در رسانه ملی می‌دهند اما با من ارتباطی نمی‌گیرند و فرصتی به من نمی‌دهند تا من هم حرف‌هایم را بزنم؟ گویا مجری این بخش خبری در انتهای صحبت‌های این فرد اعلام کرده که اتفاق رخ داده به دلیل مساله شخصی بوده است و این سوال برای من پیش می‌آید که اگر این مساله شخصی است پس چرا تلویزیون این‌گونه و به‌صورت یک‌طرفه به آن می‌پردازد؟ من از سوابق این فرد اطلاع کاملی ندارم،‌ اما خودم سال‌ها بازیکن پرسپولیس و تیم‌ملی بوده‌ام و با جان و دل و برای سربلندی کشورم تلاش کردم و از این نوع رویکرد رسانه ملی در تعجبم. فعلا که ملاک اخبار ورزشی سیما سوابق ورزشی افراد نیست و این مساله واقعا ناراحت‌کننده است.»