*حیف شد که درفینال آسیا باختیم ولی واقعا همه باید افتخار کنیم بابت دستاوردهایی که کسب کردیم. باید  به روش بازی خودمان ببالیم. من نگاه مثبت به آن دارم. بازی فینال نمایش بزرگ فوتبالی بود.اینفانتینو رئیس فیفا به من گفت باید به خاطر فوتبالی که بازی کردید به خودتان ببالید.

*ما به طارمی پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم. هیچ‌کس او را بیرون نکرد. او حرفه‌ای است و زندگی‌اش را از راه فوتبال می‌گذراند. می‌خواست برود. من دیدم او نوشته است می‌خواهم بروم. تجربه و پیام من این بود که اجازه دهم راهش را برود. وقتی یک بازیکن ذهنش جای دیگر است نمی‌توان از او استفاده کرد.البته حالا او پذیرفته که اشتباه کرده است.

*رفتن مسلمان و منشا ربطی به سکوها نداشت.این بازیکنان کسانی بودند که در زمان خودشان به باشگاه خدمت کردند اما پرسپولیس دنبال بهتر و بهتر شدن است.

*مدام درباره درگیری من با کی‌روش می‌پرسند. یک سوال دارم؛ شما به من یادآوری کنید چه زمانی من یا بازیکنانم شخصا مخالف تیم‌ملی بوده‌ایم و صحبتی در این‌باره کرده‌ایم؟ اما کی‌روش همواره علیه من پست می‌گذاشت و مصاحبه می‌کرد.

*واقعیت این است در جام‌ملت‌های آسیا تیم‌ملی ایران موقعیت و شانس فوق‌العاده‌ای داشت تا به فینال برسد. چون راحت‌ترین مسیر را پیش‌روی خود می‌دید. با این حال سوال من این است چهارمی در جام‌ملت‌ها افتخارآمیز است و جشن گرفتن دارد؟

*هت‌تریک قهرمانی خیلی سخت است.چندماه پیش هم همین حرف را زدم.