استقبال از بازگشت یاغی‌ها

برانکو در یک مصاحبه مفصل با خبرگزاری فارس و  روزنامه گل درباره مسائل مختلف صحبت کرده و در مورد آینده‌اش دراین تیم، شایعه گرایش وزیر به سمت پرسپولیس، جنگ‌های لفظی با کی‌روش و بازگشت احتمالی برخی بازیکنان قدیمی برای فصل آینده توضیح داده است. او در مورد شرایط آینده خودش دراین تیم گفت: «هر روز پیشنهادهایی می‌آید. اما من با هیچ تیمی مذاکره نکردم و قصد مذاکره هم ندارم؛ چرا که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، اما به بازیکنانم اجازه دادم که هر بازیکنی اگر پیشنهاد درست و حسابی دارد می‌تواند مذاکره کند، چون نمی‌خواهم جلوی پیشرفت بازیکنانم را بگیرم.» با این صحبت‌ها به نظر می رسد اگر باشگاه بتواند مطالبات او را پرداخت کند حضور برانکو در فصل آینده نیز تضمین شده خواهد بود.

در فصل اخیر فوتبال کشور بازار شایعات درباره تمایل و گرایش وزیر ورزش به برخی تیم‌ها از سوی هواداران و حتی بعضی مسوولان ورزشی بارها مطرح شد. حتی عنوان شده یکی ازدلایل دنبال کردن استیضاح وزیر توسط برخی نمایندگان مجلس همین موضوع بوده است. موردی که برانکو واکنشی جالب به آن داشته است: «من اگربه جای وزیر ورزش و جوانان بودم به مجلس می‌رفتم و همه چیز را شفاف و باز نشان می‌دادم. در آن صورت با دلیل و مدرک به اثبات می‌رساندم که چقدر در این بین به ما کمک شد و چقدر به تیم‌های دیگر. آن زمان خیلی چیزها مشخص می‌شود و همه می‌بینند که هیچ کمکی به ما نشده است. حالا اگر وزیر ورزش هوادار پرسپولیس است که این افتخاری برای او به حساب می‌آید اما من اطلاع دارم که نمایندگان زیادی درمجلس شورای اسلامی هستند که هوادار تیم استقلال‌اند و خیلی از نمایندگان مجلس هوادار تراکتورسازی یا سپاهان هستند.»

در ماه‌های گذشته جنگ‌های لفظی شدیدی بین برانکو و کی روش پیش آمد. این موضوع به قدری شدید بود که اوضاع فوتبال ایران را در مقطعی طولانی آشفته کرد. حالا سرمربی کروات بعد از رفتن کی روش اشاره‌ای به آن وضعیت داشته است: «من خودم را درگیر این مسائل نکردم. من در تیم ملی ایران بهترین نتایج تاریخ را گرفتم. مهم‌ترین موفقیت‌های فوتبالی در ایران با مربیان یوگسلاو و کروات به دست آمده است حالا شما مربی خارجی و حتی پرتغالی به من معرفی کنید که این همه موفقیت داشته باشد. حالا موفقیت‌های من و کی‌روش را بشمارید؛ ببینید آیا من موفق‌تر بودم یا او؟» برخی رسانه‌ها بازگشت بازیکنانی مثل مهدی طارمی، وحید امیری یا فرشاد احمدزاده به پرسپولیس را محتمل می‌دانند. برانکو دراین خصوص نیز گفت: «آنها به این دلیل نرفته‌اند که در باشگاه با کسی درگیر شده‌اند، بلکه به دنبال جست‌وجوی شرایط بهتری بودند. الان هم طبیعی است که بخواهند برگردند؛ به شرطی که مسوولان باشگاه به این نتیجه برسند که این بازیکنان می‌توانند موردنیاز باشگاه قرار بگیرند. »