تضعیف نماینده ایران از داخل!

او که از شرایط حول و حوش این تیم در آستانه بازی در پلی‌آف بسیار ناراضی بود عصر روز پنج‌شنبه مصاحبه‌ای مفصل و البته سراسر گلایه‌آمیز داشت و مدیران این باشگاه را به باد انتقاد گرفت. مجیدی استقلال را به گوشت قربانی تشبیه کرد و از حضور در امارات برای بازی مقابل الکویت ناراحتی خود را نشان داد و تاکید کرد اگر در این‌خصوص با او مشورت می‌شد حتما قطر را برای این میزبانی انتخاب می‌کرد. سرمربی استقلال در این مصاحبه پای مدیران سابق باشگاه را هم به میان کشید و تاکید کرد این باشگاه بدهی‌های میلیاردی دارد، ولی قبل از من حاضر شده بودند برای استخدام دی بیاسی ایتالیایی مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بپردازند. همین صحبت‌ها باعث شد تا علی خطیر، معاون اسبق باشگاه استقلال در واکنش به این صحبت‌ها فرهاد مجیدی را دروغگو خطاب کند و مدعی شود رقم قرارداد دی بیاسی ۳۰۰ هزار دلار با دو دستیاراو بوده است.

خطیر در انتهای متن خود نوشته بود: «مشکل از تو نیست، دروغ همه جای جامعه و ورزش ما را گرفته، تو یکی هم روش.» اما بازیکنان استقلال که باید تمرکز خود را بر روی بازی مهم خود می‌گذاشتند نیز وارد این جنگ لفظی شدند و تعداد زیادی از آنها یک پست مشترک در حمایت از سرمربی خود و حمله به علی خطیر منتشر کردند که در بخشی از آن معاون سابق باشگاه را«آقای آویزان» خطاب کرده و به او تاکید کردند دست از سر استقلال بردارد. اما این پایان حواشی استقلال نبود چراکه کاروان این تیم دیروز و درهنگام خروج از کشورنیز با مشکلات عجیبی روبه‌رو شد.

بازیکنان استقلال ابتدا نیمه شب جمعه وارد فرودگاه مهرآباد شده و سوار هواپیما شدند تا با پروازی اختصاصی به امارات بروند اما مجوز پرواز برای هواپیمای آنها صادر نشد تا بازیکنان معطلی ۳ ساعته را در هواپیما تجربه کنند! سپس آنها بعد از استراحتی چند ساعته دیروز ظهر از فرودگاه امام خمینی(ره) راهی این کشور شدند. این در حالی بود که حتی جلسه کادرفنی استقلال در فرودگاه انجام شد! در این میان، شیخ دیاباته، مهاجم استقلال که دیرتر از سایر بازیکنان به فرودگاه رسید با رفتار ناشایست یکی از پرسنل خدماتی فرودگاه مواجه شد. به هر شکل بازیکنان استقلال برای عبور از این مرحله باید امروز تلاش مضاعفی داشته باشند تا بر حواشی اخیر غلبه کنند.