پیش از این تصمیم گرفته شده بود این بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود؛ ولی خیلی از باشگاه‌ها و بازیکنان درخواست کرده‌اند که بازی‌ها لغو شود. براساس برنامه‌ریزی امروز ۵ بازی برگزار می‌شود که به این شرح است: ماشین‌سازی - نساجی ۱۵:۳۰، فولاد - شاهین بوشهر۱۶، گل‌گهر سیرجان - استقلال ۱۶، ذوب‌آهن - سپاهان ۱۵: ۱۶ و پرسپولیس - شهرخودرو ۱۸:۳۰. برنامه بازی‌های فردا نیز به این شرح است: سایپا - نفت آبادان ۱۵:۳۰، نفت مسجد سلیمان - پیکان ۱۶، پارس جنوبی - تراکتور ۱۷:۳۰

  • جلسه فوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با شیوع ویروس کرونا و تصمیم‌گیری درباره بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دیروز برگزار شد و تمام مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC به تعویق افتاد.
  • فدراسیون فوتبال ایران اخیرا با جریمه ۱۲۰ هزار دلاری از سوی AFC مواجه شده است. کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال گفت: «این جریمه به‌خاطر مدارکی است که باشگاه‌ها برای تکمیل حرفه‌ای‌سازی خود به ما ارسال کردند و آنها برای AFC فرستاده شده است. باید بررسی کنیم که مدارک واقعی بوده یا جعلی.»
  • اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره استقلال از انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل استقلال خبر داد. فتح‌الله‌زاده که سابقه چند دوره مدیریت در استقلال را دارد در یک ماه گذشته در هیات‌مدیره این باشگاه حضور داشت.
  • پس از بازگشت کاروان باشگاه سپیدرود از بابل به رشت و شیوع کرونا ویروس در استان گیلان، سه بازیکن سپیدرود تب شدید گرفته و حال و روز چندان مساعدی ندارند. در همین حال اعلام شده پنج بازیکن ملوان نیز دچار مشکلات تنفسی بوده و مشکوک به بیماری کرونا هستند.
  • استعلام مالیاتی صورت‌گرفته درباره نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که یک نامزد مشهور ریاست دارای بدهی قابل توجه است که تایید صلاحیتش را با  ابهام مواجه می‌کند.
  • یک رسانه سوئدی مدعی شد که باشگاه استرشوندس در پرونده سامان قدوس باید تنها یک میلیون یورو جریمه پرداخت کند و به این ترتیب بازیکن ایرانی باید مبلغ ۳ میلیون یورو جریمه باقیمانده را خودش بپردازد.
  • سعید معروف امسال به یک باشگاه چینی ملحق شده و بعد از انتشار خبر کرونا در این کشور خیلی‌ها نگران وضعیت کاپیتان تیم ملی والیبال شدند. حالا اما مشخص شده معروف اصلا در این کشور حضور ندارد و عازم آمریکا شده است.