•  اسکوچیچ، کریم باقری را به‌عنوان دستیار ایرانی خود انتخاب کرده است. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس این انتخاب را یک تصمیم بسیار عالی از سوی هموطنش توصیف کرد.
  •  فدراسیون فوتبال اخیرا بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر را به‌خاطر شیوع کرونا لغو کرده است. در این باره گفته می‌شود به احتمال قوی بازی‌های لیگ برتر از ۱۵ فروردین دنبال خواهد شد.
  •  برخی تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مدتی پیش در واکنش به حضور دوباره پرسپولیس در صدر جدول، این اتفاق را «مهندسی» فدراسیون و سازمان لیگ دانستند! در روزهای اخیر بسیاری این اتهامات را رد کردند. غلامرضا بهروان، رئیس اسبق سازمان لیگ نیز در این مورد تاکید کرد نباید اعتماد به لیگ را زیر سوال ببریم و صحبت از مهندسی مسابقات از روی فشار است.
  •  وضعیت رقابت‌های آسیایی با نشست روز جمعه نمایندگان غربی کنفدراسیون فوتبال آسیا شامل ایران، قطر و عراق در دوحه مشخص می‌شود. بلافاصله دومین نشست با حضور کشورهای امارات، عربستان و ازبکستان روز شنبه تشکیل خواهد شد. در این نشست‌ها موضوع تقویم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
  •  امیر عابدینی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد ابهامات مطرح شده از اساسنامه این فدراسیون گفت: «در اینکه اساسنامه به اصلاحات نیاز دارد، شکی نیست، چراکه موارد عجیب زیادی دارد و به اصطلاح «شتر گاو پلنگ» است. تکلیف اساسنامه قبل از انتخابات باید مشخص شود و به تصویب هیات دولت هم برسد.»
  •  داود رفعتی، رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: «در صورت همکاری لازم و تعامل‌های مثبت و سازنده می‌توان امیدوار بود که از دو فصل دیگر لیگ برتر ایران هم صاحب کمک داور ویدئویی VAR شود.»
  •   بوژیداررادوشوویچ، دروازه‌بان پرسپولیس درباره وضعیت زندگی خود در ایران در بحبوحه شیوع کرونا به یک رسانه خارجی گفت: «فعلا بازی‌های لیگ تعطیل شده و مردم ایران نگران کرونا هستند، اما رفتارهای جنون‌آمیز ندارند. آنها دیوانه‌وار خرید نمی‌کنند و کمبودی نیست.»